Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Luis Sinisterra

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13

Speelde gisteren erg goed.
Had een paar hele goede acties, en een slimme assist.
Ook het doorjagen op de keeper door hem zorgde voor veel gevaar.
Een veelbelovend speler,

 

+1/-0

Absoluut. Ik was vorig jaar erg verrast door zijn komst maar ook wel een klein beetje huiverig, Feyenoord die een onbekend Colombiaans talent haalt, dat zal vast niks zijn. Dat was althans wat ik dacht. Maar man, man, man wat een verademing zeg! Wat mij betreft ook gewoon basis materiaal ipv Larsson! Hij is onvoorspelbaar, balvast, snel, goede aanname en uiterst creatief. Hopen dat dit jaar echt zijn jaar gaat worden! Trainingsaccent leggen op afwerken en als hij meer een 'killer' wordt dan heb je een bizar goede buitenspeler voor Eredivisie begrippen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ROCKWELL schreef op 16 september 2019 om 18:29:

Absoluut. Ik was vorig jaar erg verrast door zijn komst maar ook wel een klein beetje huiverig, Feyenoord die een onbekend Colombiaans talent haalt, dat zal vast niks zijn. Dat was althans wat ik dacht. Maar man, man, man wat een verademing zeg! Wat mij betreft ook gewoon basis materiaal ipv Larsson! Hij is onvoorspelbaar, balvast, snel, goede aanname en uiterst creatief. Hopen dat dit jaar echt zijn jaar gaat worden! Trainingsaccent leggen op afwerken en als hij meer een 'killer' wordt dan heb je een bizar goede buitenspeler voor Eredivisie begrippen.



Helemaal mee eens, dit kan zomaar een revelatie worden dit jaar. Stam heeft echt nieuw leven in deze gozer en in Tapia geblazen. Dat is wel echt zijn verdienste want Gio moest niks van deze 2 gasten hebben.

 

+1/-0

Heeft ook een prima WK o/20 jaar achter de rug scoorde 6(!) keer

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 18 september 2019 om 10:19:

Heeft ook een prima WK o/20 jaar achter de rug scoorde 6(!) keer



Twee keer: https://en.wikipedia.org/wiki/2019_FIFA_U-20_World_Cup

 

+1/-0

Sini de spits, we gaan het zien, ik ben benieuwd of hij die rol aan kan.

 

+1/-0

Bakt er geen klote van. Slechte passes, slechte aannames. Wordt helaas daarin voorbij gestreefd door Kokcu, Karsdorp en Tapia. Maar gelukkig dat Ie zo lekker stabiel is.

 

+1/-0

Is te licht voor deze wedstrijden

 

+1/-0

Is moeilijk te zeggen omdat hij natuurlijk aanpassingsproblemen had maar nooit meer in de spits aub. Heeft geen zin. Speel gewoon zonder spits als je geen spits hebt want die stoelendans lever alleen maar ellende op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 20 september 2019 om 15:52:

Is moeilijk te zeggen omdat hij natuurlijk aanpassingsproblemen had maar nooit meer in de spits aub. Heeft geen zin. Speel gewoon zonder spits als je geen spits hebt want die stoelendans lever alleen maar ellende op.

Was tegen Ado de beste aanvaller. Kan daar prima spelen, probleem lag in de opbouw en op het middenveld, kreeg alleen maar hoge ballen tegen 2 lage kerels. Dan ben je altijd kansloos.

 

+1/-0

jammer niet inzetbaar, dan Arkazan maar....basis

 

+1/-0

Azarkan is er nog lang niet klaar voor.

 

+1/-0

Hij heeft het toch echt in zich. Dus mogen we concluderen dat Gio hem totaal verkeerd beoordeeld heeft. Gelukkig ziet Stam het wel in hem zitten anders hadden we weer een paar miljoen verbrand.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 01 oktober 2019 om 13:47:

Hij heeft het toch echt in zich. Dus mogen we concluderen dat Gio hem totaal verkeerd beoordeeld heeft. Gelukkig ziet Stam het wel in hem zitten anders hadden we weer een paar miljoen verbrand.


Was vorig jaar net 18 en in een nieuw land. Sommige spelers hebben gewoon even nodig. Ene Frenkie kreeg in 020 ook 2,5 jaar om te wennen alvorens hij debuteerde.

 

+1/-0

Sinisterra heeft zijn grootste waarde op de vleugels, natuurlijk niet als spits, is ie ook niet, wat hij wèl als meerwaarde heeft is het grillige, dat net beetje meer creativiteit, het onverwachte. Ik vermoed dat Larsson door Sinisterra weggespeeld gaat worden. Ik zou Azarkan weleens wat meer spelminuten willen zien hebben. Als spits. Kan ook groeien.
Sinisterra -- Azarkan -- Berghuis. Misschien een optie ?
Narsingh valt tegen. Brengt eigenlijk maar weinig.

 

+1/-0

Mensen, deze jongen is hét lichtpuntje in dit dolende Feyenoord .. wellicht is de spitspositie op deze manier ingevuld door de bewegelijke Colombiaan die inzicht afwisselt met subtiele steekpasses en een gezonde dosis vecht- en werklust.

Ik zeg bewust hét lichtpuntje want het lek is bij lange na niet boven. Porto op bezoek wordt op z'n zachts gezegd een uitdaging haha onze Jaap is dus niet te benijden :B

 

+1/-0

Prio nummer 1 moet zijn het bijtekenen van Luis. Is veel belangrijker dan Tapia. Deze jongen is net 19 en je ziet aan alles dat dit een hele goede kan gaan worden. Heeft alles om hogerop te komen.

 

+1/-0

Heeft dacht ik een optie voor nog 2 jaar? Dus zal denk ik wat minder prioriteit hebben. Maar sowieso verlengen, verrast mij positief na een teleurstellend aanpassingsjaar.

Overigens Tapia niet verlengen, heb je niks aan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Lionel Messi schreef op 02 oktober 2019 om 12:30:

Heeft dacht ik een optie voor nog 2 jaar? Dus zal denk ik wat minder prioriteit hebben. Maar sowieso verlengen, verrast mij positief na een teleurstellend aanpassingsjaar.

Overigens Tapia niet verlengen, heb je niks aan.


Ik zou Tapia gewoon verlengen want die is geld waard maar dan wel volgend jaar verkopen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 02 oktober 2019 om 13:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Lionel Messi schreef op 02 oktober 2019 om 12:30:

Heeft dacht ik een optie voor nog 2 jaar? Dus zal denk ik wat minder prioriteit hebben. Maar sowieso verlengen, verrast mij positief na een teleurstellend aanpassingsjaar.

Overigens Tapia niet verlengen, heb je niks aan.


Ik zou Tapia gewoon verlengen want die is geld waard maar dan wel volgend jaar verkopen.


Wat is die daarna waard volgens jouw dan? Clubs met serieuze scouts gaat niet in zee met deze gozer. Het gaat ons meer kosten, dan het op gaat leveren.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13

Feyenoord Forum » Spelers » Luis Sinisterra