Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Fredrik Aursnes

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 05 november 2021 om 08:52:

Aan de bal 6 klassen beter dan Toornstra en Til. Ik blijf erbij dat je met Til en Toornstra samen op het middenveld automatisch zoveel voetbal inlevert dat je regelmatig moeite gaat hebben om mindere tegenstanders echt je wil op te leggen.

Toornstra mag er wat mij betreft zeker uit. Maar Til vind ik voor ons spel in balbezit nog een stuk slechter.



Eh ja, en wat is je oplossing dan? Want als je die 2 eruit haalt dan ga je het gat opvullen met?

Ik zou Linssen eruit halen en Til meer in een aanvallende rol willen zien. Aursnes moet zeker een vaste plek krijgen en buiten Toornstra heb je niet veel opties. Linssen overtuigt me niet in de spits en ook niet als rechter of linker aanvaller. Meer een ideale invaller in mijn ogen net als Dessers die met hun energie en enthousiasme wel iets kunnen forceren tegen een vermoeide verdediging.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 november 2021, 10:02:37.

 

+2/-0

Oplossing is simpel, Toornstra eruit en Aursnes erin. Aursnes brengt gewoon meer qua loopvermogen, kwaliteit aan de bal en positionering. Jammer voor Jens, maar die kan zich dan vanaf de bank proberen terug te vechten in de basis.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 05 november 2021 om 08:14:

UITBLINKER!!!! Slot moet hem gewoon een basisplaats geven zondag ( jammer dan Toornstra)


Over Aursnes zijn we het eens, maar dan in plaats van Til.

 

+2/-0

Wie er plaats moet maken laat ik aan Arne over, als Aursnes er maar in staat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frederik Aursnes could smile a little. Whether he also thinks he is too good for the bank, was the question – as Feyenoord coach Arne Slot puts it. Haha, I don't know. We have good midfield players at Feyenoord, such as Jens and Orkun. I respect every decision of the trainer and I am ready when it is my time.'
His time is coming more and more. Slot opted for the Cambuur variant before meeting Union Berlin. In the absence of Alireza Jahanbakhsh, he passed Jens Toornstra and Aursnes came to play as one of the two controlling midfielders alongside Kökcü and behind Guus Til. “It was nice to start and play for 90 minutes and win. Of course I want to play every week, but The Team is my number one priority. I just do what the coach asks of me, whether it's in the starting lineup or as a substitute. Feyenoord has many good players, what can I demand? When I play, I try to make it look like I'm there every week. In this way I hope to be able to play more and more often, although that is not up to me.'
FAN

Then the coach. Last night in the Olympia Stadium in Berlin, he had seen an excellent Feyenoord for large parts of the match, but, Arne Slot said, 'there was one on the field who played very well and that was Fredrik Aursnes. He jumped out for me'. Slot has been a fan of the Norwegian midfielder from the very first moment. "That he doesn't play every week, he handles that well," said the trainer, "because it's acceptable because the guys who do play do well. And without it perhaps being very noticeable, Fredrik has already played quite a lot in the base, you know. And well played. It's not like he got a chance for the first time tonight in Berlin.'
But what makes Fredrik Aursnes so good? Slot: 'He makes playing football look so easy, while simple football is actually very difficult. It was very hard for everyone on that rained out field, but when you see he moves smoothly; whether he is not bothered by it. You wouldn't think so, but he is also very fast on the first meters and he is skilled in possession. That means he doesn't lose the ball very often and when he comes under pressure in tight spaces his speed of movement and action always gives him a good chance of getting out of it. In addition, with his running ability he is also between a lot of balls that he then manages to conquer. So by his speed of moving, acting and seeing through the solutions in possession, he is able to speed up our game.
STAMP

Fredrik Aursnes left his mark on Feyenoord's game in a short time. The Norwegian international also sees the development. What does he think is the strength of Arne Slot's team? 'We fight for each other, we work hard, we run a lot; that makes us a team from which it is very difficult to win. Now it's just important that we last longer. Against Union Berlin we controlled most of the first half with good positional play, but in the last ten minutes we suddenly lost momentum and they managed to score. We were able to correct this during the break and in the second half we hardly had any real problems, because we were able to fight as a team until the last minute.'

Also trainer Arne Slot only needs two words to describe the strength of Feyenoord: The Team. "It's about working hard to achieve performance and knowing that we don't need 11 players, but the whole group. For me that is the foundation. In many competitions, especially in the Netherlands,

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 november 2021 om 13:22:

Frederik Aursnes could smile a little. Whether he also thinks he is too good for the bank, was the question – as Feyenoord coach Arne Slot puts it.



Too good for the bank :D Lekker man , google translate?

 

+1/-0

Ik zou Alireza eruit halen. Die loopt al een hele tijd te prutsen. En dan Jens naar de rechtsbuiten of een 4-4-2

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 05 november 2021 om 21:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 november 2021 om 13:22:

Frederik Aursnes could smile a little. Whether he also thinks he is too good for the bank, was the question – as Feyenoord coach Arne Slot puts it.



Too good for the bank :D Lekker man , google translate?



Nou als je het engels laat staan duits van de meeste voetbal verslaggevers hoort scheelt dat niet veel echt zo slecht. :B

 

+1/-0

In de basis, terecht. Weer geen Nelson of Jahanbaks, maar Toornstra als rechtsbuiten

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 07 november 2021 om 15:38:

In de basis, terecht. Weer geen Nelson of Jahanbaks, maar Toornstra als rechtsbuiten


Dat laatste lijkt me geen goede permanente oplossing, Toornstra zal er op begeven moment gewoon uit moeten.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 07 november 2021 om 15:50:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 07 november 2021 om 15:38:

In de basis, terecht. Weer geen Nelson of Jahanbaks, maar Toornstra als rechtsbuiten


Dat laatste lijkt me geen goede permanente oplossing, Toornstra zal er op begeven moment gewoon uit moeten.


Eens voor de basis is hij niet goed genoeg meer, maar als invaller heeft hij zeker nog zijn waarde.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 08 november 2021 om 15:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 07 november 2021 om 15:50:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 07 november 2021 om 15:38:

In de basis, terecht. Weer geen Nelson of Jahanbaks, maar Toornstra als rechtsbuiten


Dat laatste lijkt me geen goede permanente oplossing, Toornstra zal er op begeven moment gewoon uit moeten.


Eens voor de basis is hij niet goed genoeg meer, maar als invaller heeft hij zeker nog zijn waarde.


Wellicht weer op 10 proberen om Til scherp te houden? Ze missen allebei technische vaardigheden maar in het verleden was Toornstra als 10 best een prima speler voor de subtop.

 

+1/-0

Je ziet toch wel wat Til voor bergen werk verzet?? Dat zie ik Toornstra in dit systeem niet meer doen. Is ook 10 jaar ouder...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 08 november 2021 om 18:18:

Je ziet toch wel wat Til voor bergen werk verzet?? Dat zie ik Toornstra in dit systeem niet meer doen. Is ook 10 jaar ouder...



Eens Willem Til wordt onderschat, Van Gaal haalt hem niet voor niks bij oranje. Het is niet een speler die wekelijks opvalt maar zo nuttig in het spel.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 08 november 2021 om 18:18:

Je ziet toch wel wat Til voor bergen werk verzet?? Dat zie ik Toornstra in dit systeem niet meer doen. Is ook 10 jaar ouder...



Dat ben ik niet met je eens, Toornstra loopt alle gaten dicht die onder andere Til laat vallen.

Til is onzichtbaar en aan de bal is het continue verkeerde keuzes en balverlies.
Toornstra is overal te vinden en z'n passes komen 9 van de 10 keer aan.
Dat het geen volledige wedstrijden meer zijn ben ik met iedereen eens, maar Til in deze vorm is gewoon een stuk minder dan Toornstra.

 

+1/-0

kje zult pas merken als Til niet meespeelt. Hij is de onzichtbare schakel

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 08 november 2021 om 17:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 08 november 2021 om 15:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 07 november 2021 om 15:50:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 07 november 2021 om 15:38:

In de basis, terecht. Weer geen Nelson of Jahanbaks, maar Toornstra als rechtsbuiten


Dat laatste lijkt me geen goede permanente oplossing, Toornstra zal er op begeven moment gewoon uit moeten.


Eens voor de basis is hij niet goed genoeg meer, maar als invaller heeft hij zeker nog zijn waarde.


Wellicht weer op 10 proberen om Til scherp te houden? Ze missen allebei technische vaardigheden maar in het verleden was Toornstra als 10 best een prima speler voor de subtop.


Til is zo belangrijk in het drukzetten. Die kan je niet zomaar vervangen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 09 november 2021 om 08:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 08 november 2021 om 17:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 08 november 2021 om 15:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 07 november 2021 om 15:50:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 07 november 2021 om 15:38:

In de basis, terecht. Weer geen Nelson of Jahanbaks, maar Toornstra als rechtsbuiten


Dat laatste lijkt me geen goede permanente oplossing, Toornstra zal er op begeven moment gewoon uit moeten.


Eens voor de basis is hij niet goed genoeg meer, maar als invaller heeft hij zeker nog zijn waarde.


Wellicht weer op 10 proberen om Til scherp te houden? Ze missen allebei technische vaardigheden maar in het verleden was Toornstra als 10 best een prima speler voor de subtop.


Til is zo belangrijk in het drukzetten. Die kan je niet zomaar vervangen.



Ik zou Til ten alle tijden op 10 in de basis laten starten, maar je kan best eens Toornstra Til laten vervangen op 10. Ook om hem fysiek te ontlasten. Milambo of T'Zand zouden wat mij ook opties zijn als ze iets meer ritme hebben gekregen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 08 november 2021 om 22:46:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 08 november 2021 om 18:18:

Je ziet toch wel wat Til voor bergen werk verzet?? Dat zie ik Toornstra in dit systeem niet meer doen. Is ook 10 jaar ouder...



Dat ben ik niet met je eens, Toornstra loopt alle gaten dicht die onder andere Til laat vallen.

Til is onzichtbaar en aan de bal is het continue verkeerde keuzes en balverlies.
Toornstra is overal te vinden en z'n passes komen 9 van de 10 keer aan.
Dat het geen volledige wedstrijden meer zijn ben ik met iedereen eens, maar Til in deze vorm is gewoon een stuk minder dan Toornstra.



Oneens, Til verricht veel meer loopwerk dan Toornstra. Het probleem bij Til is meer aan de bal. Overigens ook een probleem bij Toornstra die in kleine ruimtes vaak matige keuzes maakt aan de bal.

 

+2/-0

Toornstra zal geleidelijk uit het elftal verdwijnen

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Feyenoord Forum » Spelers » Fredrik Aursnes