Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 17 18 19 20 21

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 09 oktober 2021 om 11:41:

Lachwekkend dit interview over de keepersstrijd, Bijlow is de beste keeper, punt uit.

Van Gaal blij met Bijlow, maar keepersstrijd bij Oranje nog niet gespeeld

Louis van Gaal was vanzelfsprekend blij met de goede redding van doelman Justin Bijlow in blessuretijd waarmee de Feyenoorder de gelijkmaker voor Letland voorkwam. „Hij maakte een goede redding, dus daar ben ik blij mee”, aldus de bondscoach die herhaalde dat de keepersstrijd bij Oranje niet is gespeeld.

Van Gaal: „Het is zeker een open strijd. Jasper Cillessen heeft bij mij altijd heel goed werk verricht. Hij is bij Valencia weer aan spelen toegekomen, dus we moeten hem niet uitvlakken. Mark Flekken heeft zich deze week goed gepresenteerd.”

„Op iedere positie moet iedereen zich constant waarmaken. Ik moet de spelers opstellen die in vorm zijn. Dat fluctueert. Ik leen de spelers van clubs, dus daar heb ik weinig invloed op. Het is niet zo dat deze 26 spelers voor zeker naar het WK gaan. Dat geloof ik niet. Ik geloof in opkomende jonge spelers en in de vorm en fitheid van spelers.”



Van Gaal is niet gek wil gewoon alle keepers scherp houden en Justin is pas 23 die zit nog lang niet op zijn top. Keepen is een ervaringsvak.

 

+1/-0

Ik geloof ook wel dat van Gaal best weet dat Bijlow op dit moment de beste keeper is en mogelijk groeit hij nog meer in zijn spel.

Het zal inderdaad wat al geschreven is dat hij iedereen scherp wil houden, als Justin gaat denken ik ben de beste, ik geloof dat niet maar het kan dan is het mogelijk dat hij minder gaat keepen.

Nu weet hij dat hij 100% moet geven en geen moment kan verslappen en dat doet hij gelukkig ook niet dat kunnen wij zien aan zijn laatste redding.

 

+1/-0

Beste keeper sinds jerzy dudek. Wat een kerel, geweldig.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 07 november 2021 om 19:16:

Beste keeper sinds jerzy dudek. Wat een kerel, geweldig.



Eens, heeft ons echt gered vandaag,anders verlies je gewoon met 0-2.

 

+1/-0

Justin is een BAAS!!!

 

+2/-0

Zou mij niks verbazen als Bayern Munchen gaat aankloppen aankomende zomer bij Feyenoord. Bijlow lijkt de ideale vervangen van Neuer.

 

+2/-0

New Castle mag komen met al dat olie geld hij heeft gelukkig net bijgetekend.

 

+1/-0

40 miljoen en geen cent minder

 

+1/-0

En dan als vervanger die keeper van Sparta halen? Voor Bijlow moet je overigens de hoofdprijs vragen vind ik. Zo'n keeper is zeldzaam.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 08 november 2021 om 17:22:

En dan als vervanger die keeper van Sparta halen? Voor Bijlow moet je overigens de hoofdprijs vragen vind ik. Zo'n keeper is zeldzaam.


Dat gaat hem helaas niet worden:
open/sluit de onderstaande quote:

Maduka Okoye verruilt Sparta Rotterdam aan het eind van het seizoen voor Watford, zo meldt de Eredivionist via de officiële kanalen. De 22-jarige doelman had nog een contract tot 2025 op Het Kasteel, maar zal dit niet uitdienen. Volgens het Algemeen Dagblad ontvangt Sparta liefst zeven miljoen euro voor Okoye, hetgeen een absoluut recordbedrag voor de club is. De transfer naar Watford vindt op 1 januari 2022 plaats, waarna Sparta de doelman tot aan het eind van het seizoen terug huurt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 09 november 2021 om 12:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 08 november 2021 om 17:22:

En dan als vervanger die keeper van Sparta halen? Voor Bijlow moet je overigens de hoofdprijs vragen vind ik. Zo'n keeper is zeldzaam.


Dat gaat hem helaas niet worden:
open/sluit de onderstaande quote:

Maduka Okoye verruilt Sparta Rotterdam aan het eind van het seizoen voor Watford, zo meldt de Eredivionist via de officiële kanalen. De 22-jarige doelman had nog een contract tot 2025 op Het Kasteel, maar zal dit niet uitdienen. Volgens het Algemeen Dagblad ontvangt Sparta liefst zeven miljoen euro voor Okoye, hetgeen een absoluut recordbedrag voor de club is. De transfer naar Watford vindt op 1 januari 2022 plaats, waarna Sparta de doelman tot aan het eind van het seizoen terug huurt.




Jammer, had mij een goede vervanger geleken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 november 2021 om 12:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 09 november 2021 om 12:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 08 november 2021 om 17:22:

En dan als vervanger die keeper van Sparta halen? Voor Bijlow moet je overigens de hoofdprijs vragen vind ik. Zo'n keeper is zeldzaam.


Dat gaat hem helaas niet worden:
open/sluit de onderstaande quote:

Maduka Okoye verruilt Sparta Rotterdam aan het eind van het seizoen voor Watford, zo meldt de Eredivionist via de officiële kanalen. De 22-jarige doelman had nog een contract tot 2025 op Het Kasteel, maar zal dit niet uitdienen. Volgens het Algemeen Dagblad ontvangt Sparta liefst zeven miljoen euro voor Okoye, hetgeen een absoluut recordbedrag voor de club is. De transfer naar Watford vindt op 1 januari 2022 plaats, waarna Sparta de doelman tot aan het eind van het seizoen terug huurt.




Jammer, had mij een goede vervanger geleken.


Dat was hij ook zeker geweest! Na Mulder de beste keeper in Nederland.

 

+1/-0

De goals van Montenegro waren twee fouten van Bijlow volgens de heren van VI. Die eerste was me al duidelijk maar dat ie uitgleed bij die tweede had ik nog niet gezien. Tja Van Hanegem zegt altijd dat je moet zorgen dat je op je poten blijft staan, voor een keeper is dit helemaal handig.

 

+1/-0

hij moet vechten tegen de 020 clan die baalt dat Bijlow keept. Dus iedere keer een 10 halen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 15 november 2021 om 22:09:

hij moet vechten tegen de 020 clan die baalt dat Bijlow keept. Dus iedere keer een 10 halen?



Nee hoor maar twee fouten maken is niet handig.
Maarwat erger is weer geblesseerd afgehaakt. Zijn traditionele blessure, ik dacht dat hij daar van af was. Alleen al daarom lijkt het mij niet waarschijnlijk dat een echte toptransfer er voor hem en voor Feyenoord inzit,

 

+1/-0

BREAKING NEWS: Bijlow geblesseerd afgehaakt heeft Zeist verlaten, Krul opgeroepen.

 

+1/-0

Dat Bijlow als hoofdschuldige wordt aangewezen is in mijn ogen; gezwets. Bij het eerste doelpunt kwam die tegenstander vrij voor hem en moest hij snel beslissen, maar als keeper sta je altijd in het nadeel als een tegenstander vogelvrij voor hem komt te staan en bij het tweede doelpunt was het Daley die voor de zoveelste keer zijn schouders als steun biedt aan een tegenstander. Eigenlijk had die kopbal geannuleerd moeten worden, omdat er op de schouders van een tegenstander gesteund wordt wat arbitraal technisch gezien, niet mag.

 

+1/-0

niemand weet wat hij mankeert. Misschien verkouden?

 

+1/-0

Hopelijk is Bijlow voor Feyenoord wel gewoon weer inzetbaar. Zuur voor hem dat hij tegen Noorwegen niet kan spelen.
Hij zal aan Montenegro geen goed gevoel hebben overgehouden, de tegendoelpunten waren hem niet te verwijten want het ging al veel eerder ongelooflijk fout. Maar hij zag er ook allerminst goed uit; het uitkomen bij het eerste doelpunt was een beetje half-half en bij de tweede goal gleed hij weg.

Dat de tegenstanders daar in die positie kwamen was echt te bizar voor woorden. Fout op fout.

 

+1/-0

Wat een mysterieus gedoe rondom Bijlow. Een kleinigheidje? Lijkt mij dat je dan gewoon zo’n belangrijke wedstrijd wil spelen. Beter zeg je wat er aan de hand is nu geef je alleen maar voer voor speculaties.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 17 18 19 20 21

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow