Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Reiss Nelson

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

is er waarschijnlijk volgende week bij.

 

+1/-0

Wtf is er aan de hand met die gozer. Je neemt zo’n ventje omdat je een razend druk programma hebt en te weinig aanvallers tot je beschikking hebt. Nou voorlopig is ie nog steeds niet wedstrijdfit of ongesteld of zo. Wat een miskleun is dat.

 

+1/-0

Zat net Arsenal-Spurs weer even tekijken de gunners hebben toch wel een aantal heerlijke toptalenten van hun Academy nu als Nelson daar ook in de buurt van komt gaan we er nog wel plezier aan beleven.

 

+1/-0

Te weinig training gehad, komt binnenkort wel weer. Eerst 2 weken vrij nu.
Nu al als miskoop bestempelen lijkt mij kort door de bocht.
Hier ben je vaak voordat je er bent al een miskoop.

 

+1/-0

Nelson inspireert niet alleen jonge voetballers om uit hun comfortzone te stappen. Dichter bij huis heeft hij de status van rolmodel verworven onder jongeren die opgroeiden, zoals hij deed, op het ruige Aylesbury estate in Zuid-Londen - door velen gezien als een symbool van het falen van de Britse sociale huisvesting.

"Reiss is terug geweest om enkele van de jonge jongens advies en wat mentoring te geven", zei Neil Atherton, de voormalige hoofdonderwijzer van Nelson aan de London Nautical School. "Het is geweldig dat hij de tijd heeft genomen om dat te doen. Jongens hier hebben positieve rolmodellen zoals hij nodig. Hij is echt een inspiratie voor andere jongens hier - ze zien een jongen uit Zuid-Londen die nu een wereldster is geworden."

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 01 oktober 2021 om 12:25:

Te weinig training gehad, komt binnenkort wel weer. Eerst 2 weken vrij nu.
Nu al als miskoop bestempelen lijkt mij kort door de bocht.
Hier ben je vaak voordat je er bent al een miskoop.



Meer miskoop in de zin van moet hij nu half jaar gaan trainen om op niveau te komen omn dan beetje bij ons te spelen en dan weer fit terug.
Huur hem dan voor 2 jaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 01 oktober 2021 om 12:25:

Te weinig training gehad, komt binnenkort wel weer. Eerst 2 weken vrij nu.
Nu al als miskoop bestempelen lijkt mij kort door de bocht.
Hier ben je vaak voordat je er bent al een miskoop.




Hij is er natuurlijk niet sinds gisteren hè. Ruim een maand om precies te zijn. Die eerste keus van Man United haakt af door een blessure en dan haal je daarvoor in de plaats een medisch twijfelgeval.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 oktober 2021 om 11:49:

Nelson inspireert niet alleen jonge voetballers om uit hun comfortzone te stappen. Dichter bij huis heeft hij de status van rolmodel verworven onder jongeren die opgroeiden, zoals hij deed, op het ruige Aylesbury estate in Zuid-Londen - door velen gezien als een symbool van het falen van de Britse sociale huisvesting.

"Reiss is terug geweest om enkele van de jonge jongens advies en wat mentoring te geven", zei Neil Atherton, de voormalige hoofdonderwijzer van Nelson aan de London Nautical School. "Het is geweldig dat hij de tijd heeft genomen om dat te doen. Jongens hier hebben positieve rolmodellen zoals hij nodig. Hij is echt een inspiratie voor andere jongens hier - ze zien een jongen uit Zuid-Londen die nu een wereldster is geworden."



Allemaal heel mooi die sociale betrokkenheid hoor, niets mis mee, maar liever zie ik hem er een paar inknallen voor ons.

 

+1/-0

Heeft wel een prima indruk gemaakt in de Bundesliga bij Hoffenheim. Gewoon hopen dat hij er na de interlandperiode staat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

REISS ON RISE Forgotten Arsenal man Reiss Nelson full of confidence in promising Feyenoord debut as he looks to forget nightmare 2021

Tom Barclay
14:40, 21 Oct 2021Updated: 14:42, 21 Oct 2021
REISS NELSON’S next chapter finally began this weekend with his long-awaited debut at Feyenoord.

And there were hints in his 30-minute cameo in the 2-2 draw with RKC Waalwijk that his nightmare start and middle to this year could have a happy ending.

Reiss Nelson impressed during his half-hour debut for Feyenoord
4
The 21-year-old was full of energy, tricks and, most encouragingly, confidence, as he teed up a team-mate to hit the post before having a powerful effort well-saved himself.

The level in the Eredivisie may be below that of the Premier League but it served as a reminder of what this largely-forgotten young talent can do.

Nelson’s 2020 promised much as he forced his way into the Arsenal picture following a useful loan spell in Germany with Hoffenheim.

Unai Emery gave him his chance and successor Mikel Arteta often turned to the youngster as one of his first subs off the bench.

Nelson’s highlight was his first Premier League goal in a 2-1 win over Liverpool during Project Restart.

While he also netted the first penalty in the Gunners’ shootout victory against the Reds to lift the Community Shield.

 

+1/-0

Waarom Conteh ook niet wordt gebruikt snap ik nog altijd niet. Er lopen spelers verloren. Bannis, voorheen Bovenik, Narsingh, Vente, dan Conteh, nu Nelson, .... je kunt maar beter geen voorhoedespeler in spé zijn.

 

+1/-0

Verwacht toch wel dat hij weer minuten gaat maken half uurtje zou leuk zijn maar hangt ook vd stand af.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 oktober 2021 om 13:49:

Verwacht toch wel dat hij weer minuten gaat maken half uurtje zou leuk zijn maar hangt ook vd stand af.



Werden er 2 minuten in plaats van minimaal 20....

 

+1/-0

Begint steeds beter tespelen onze cockney!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 december 2021 om 11:03:

Begint steeds beter tespelen onze cockney!



Hij speelde redelijk, had paar leuke acties, maar vind hem veelal het overzicht missen.

 

+1/-0

Graag rechtsbuiten basis zondag en dan in de 2e helft jahanbaks

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 10 december 2021 om 12:43:

Graag rechtsbuiten basis zondag en dan in de 2e helft jahanbaks


Eens willem.

 

+2/-0

Ik vond nelson best aardig spelen, vergeet niet dat het toch Europees voetbal is ook al was de tegenstander zwak.
Voor die jonge gasten vond ik het toch knap met hoeveel lef ze speelde.

Nelson speelt ook niet zoveel hij moet ook nog veel leren, ik verwacht wel wat van hem.

 

+1/-0

Zou eigenlijk gewoon in tijdje in de basis moeten maar Toornstra zie ik Slot er niet uithalen en het middenveld staat ook vast.

 

+2/-0

Hij is de vervanger van Sinisterra daar kan hij met zijn sterke rechterbeen telkens naar binnen, aan de andere kant doet Alireza hetzelfde klassieke buitenspelers die buitenom gaan zie je tegenwoordig bijna niet meer.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Spelers » Reiss Nelson