Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Reiss Nelson

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Heeft een goede vrije trap en behoorlijk rap ook.

 

+1/-0

Hij is snel, maar om te zeggen dat ik over de rest onder de indruk ben...

Hij heeft niet echt een actie, hard rechtdoor lopen is wat ik ecbt zie.
Hij kan een goal maken, maar ook makkelijke kansen missen.

Afwachten dus...

 

+1/-0

Hij kan lekker pingelen, omspelen van tegenstanders verloopt moeiteloos, zijn assists zijn te vergelijken met het leggen van de bal op de stropdas, heeft ook een redelijke snelheid. Maar al met al, het zijn wel jeugdwedstrijden. Bij ons kan hij richting nivo 1e eftal speler groeien en voor de Premier League klaargestoomd worden.

 

+1/-0

Het verschil met een Conteh zie ik niet, Sinisterra is twee niveau's beter, Alireza ook. Had je pakweg ook Narsingh niet weg hoeven doen, gewoon een paniek-aanwerving. Arnesen valt door de mand.

 

+1/-0

Hoezo valt hij door de mand? Volgens mij heeft hij tot nu toe alleen maar zinnige aankopen gedaan.
Het moet ook meezitten natuurlijk, maar daar moet Slot ook mee aan de slag.

 

+1/-0

Het is even afwachten, maar op het eerste gezicht lijkt Nelson een goede backup achter Alireza met wat ervaring op PL en Bundesliga niveau achter z'n naam. Hij heeft snelheid, creativiteit en creëert ruimte voor een opkomende rechtsback. In de eredivisie zou het wat kunnen worden.

 

+1/-0

En dan Haps wegdoen en er flink op verliezen. Goed gedaan Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 01 september 2021 om 11:12:

En dan Haps wegdoen en er flink op verliezen. Goed gedaan Feyenoord.


70 wedstrijden in 4 (!) jaar....en wilde zelf weg en verdiende 1 miljoen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 01 september 2021 om 11:12:

En dan Haps wegdoen en er flink op verliezen. Goed gedaan Feyenoord.


Wat had je dan moeten doen met Haps?
Op de bank laten zitten, handje vol invalbeurten geven, ruim 1 mio aan loon betalen en dan volgend jaar gratis?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 01 september 2021 om 15:20:

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 01 september 2021 om 11:12:

En dan Haps wegdoen en er flink op verliezen. Goed gedaan Feyenoord.


Wat had je dan moeten doen met Haps?
Op de bank laten zitten, handje vol invalbeurten geven, ruim 1 mio aan loon betalen en dan volgend jaar gratis?



Helaas flink verlies maar anders is hij volgend jaar transfervrij en hij verdiende volgens mij een aardige bak met geld. Dat hij maar 500k oplevert ligt ook aan zijn prestaties de afgelopen periode. Anders waren er wel meer clubs gekomen. Het is niet anders. We kunnen denk ik wel stellen dat de tijd dat Feyenoord 6,5 miljoen gaat betalen voor een linksback voorbij is. En gelukkig maar. Veel te veel geld en dat blijkt nu ook wel.

 

+1/-0

Las net dat er andere redenen waren voor zijn afwezigheid tijdens de afgelopen seizoen.

 

+1/-0

We zullen ons toch niet weer iets in onze handen hebben laten frommelen? Nu al geblesseerd of wat er dan ook aan de hand is. Treurig weer. Maar dat krijg je als je op deadline dag nog iets wil forceren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 18 september 2021 om 12:30:

We zullen ons toch niet weer iets in onze handen hebben laten frommelen? Nu al geblesseerd of wat er dan ook aan de hand is. Treurig weer. Maar dat krijg je als je op deadline dag nog iets wil forceren.



Overbelasting en andere manier van trainen zegt Slot dan is het wijs om nu geen risico's tenemen lijkt me anders ben je straks verder van huis. De medische staf zal het wel weten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 september 2021 om 12:40:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 18 september 2021 om 12:30:

We zullen ons toch niet weer iets in onze handen hebben laten frommelen? Nu al geblesseerd of wat er dan ook aan de hand is. Treurig weer. Maar dat krijg je als je op deadline dag nog iets wil forceren.



Overbelasting en andere manier van trainen zegt Slot dan is het wijs om nu geen risico's tenemen lijkt me anders ben je straks verder van huis. De medische staf zal het wel weten.



Het zal allemaal wel maar als ik zie hoe intens en snel er in Engeland gevoetbald wordt heb ik toch wel enige bedenkingen over de uitleg van Slot.

 

+1/-0

Ik weet niet of iemand hem al eerder heeft zien spelen maar van zo'n kort filmpje kan je niet een duidelijke visie geven over een speler.
Arnesen doet het nu goed toch goed met zijn scouts.

Dit bericht is gewijzigd op 18 september 2021, 20:41:50.

 

+1/-0

Nelson is flinke perioden ziek geweest, niet geblesseerd. Heeft flinke conditie-achterstand. Je kunt beter niet op 'm rekenen tot na de winter. Misschien beter paar van de meer talentvolle Feyenoord onder 18 of 21 mee laten draaien. Zeker nu we wat meer bezig zijn met uitbalanceren dan winnen. Ik weet dat het begrip Tussenseizoen gevoelig ligt, maar wellicht toch in dit geval op zijn plaats. Hierdoor kan Slot werken aan uitwerken van zijn visie. Ik zou ook niet meer teveel spelers aanwerven zonder ervaring of met te geringe voetvoorgeschiedenis, een ervaren robuuste slimme strateeg op het middenveld zou wel welkom zijn !

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 19 september 2021 om 11:07:

Nelson is flinke perioden ziek geweest, niet geblesseerd. Heeft flinke conditie-achterstand. Je kunt beter niet op 'm rekenen tot na de winter. Misschien beter paar van de meer talentvolle Feyenoord onder 18 of 21 mee laten draaien. Zeker nu we wat meer bezig zijn met uitbalanceren dan winnen. Ik weet dat het begrip Tussenseizoen gevoelig ligt, maar wellicht toch in dit geval op zijn plaats. Hierdoor kan Slot werken aan uitwerken van zijn visie. Ik zou ook niet meer teveel spelers aanwerven zonder ervaring of met te geringe voetvoorgeschiedenis, een ervaren robuuste slimme strateeg op het middenveld zou wel welkom zijn !



Reiss heeeft gewoon meegetraind bij Arsenal, alleen niet veel gespeeld. Er is nergens gezegd dat die lang ziek is geweest.

Dat zou wel weer de volgende druppel zijn in het beleid van Arnesen, maar ik verwacht niet dat het zo erg zal zijn.

Reiss zal komende weken aansluiten en minuten gaan maken begrijp ik uit de woorden van Slot.

 

+1/-0

Zoetjes aan meedraaien naar ik begreep. Hij is overigens wel ziek geweest maar ik geloof niet dat er een duidelijke diagnose was. Het knaagt natuurlijk wel aan je conditie. Ik denk dat je een speler dan beter langzaam aan kunt laten wennen anders ben je 'm weer voor langer kwijt.

 

+1/-0

Vind eerlijk gezegd wel belachelijk hoor, zelfs met een slecht conditie kan je toch gewoon 10/20 minuten invallen?
Hier moet echt wel meer aan de hand zijn.
Je gaat toch ook niet een speler huren die je een half jaar niet kan gebruiken.
Heeft vorig jaar ook zijn wedstrijden gespeeld toch.
Kan je beter terug sturen dan en geef maar een jeugd speler de kans.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Spelers » Reiss Nelson