Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Achraf El Bouchataoui

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Dick moet er even nachtje overslapen AEB tegen Sparta kan toch prima je speelt niet tegen ajax.

 

+1/-0

Ach er gaan volgend jaar wel meer jongens ineens blijken te kunnen voetballen als die ouwe opa weg is.

 

+1/-0

Volgens De Kromme is hij deze week bij Dick binnengestapt om te vragen of er een keer een basisplaats in zat HAHA!

De middenvelder had bij zijn basisidebuut maar liefst 147 balcontacten tijdens de wedstrijd. Een record voor een speler van Feyenoord dit seizoen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 16 mei 2021 om 19:49:

Ach er gaan volgend jaar wel meer jongens ineens blijken te kunnen voetballen als die ouwe opa weg is.



Arnesen had eerder moeten ingrijpen, achteraf is het makkelijk lullen maar de vernieuwing/verjonging had al dit seizoen ingezet kunnen worden met waarschijnlijk ongeveer hetzelfde resultaat nu is het een verloren seizoen.

 

+1/-0

Ik heb het Advocaat ook zien/horen zeggen dat het bijna zeker is dat Fer er woensdag weer staat, echt ongelofelijk.
Die jongen speelde goed, rustig aan de bal, met zelfvertrouwen, naar voren gericht met het spel en dat is een verademing.
Kijk wij weten niet of hij woensdag weer zo speelt maar je ken hem altijd weer wisselen Dicky moet eens wat durven te veranderen, echt heel jammer.

Dick Advocaat heeft heel wat gepresteerd in zijn leven als speler en trainer, het is een vriendelijke en aardige man, maar het is goed dat hij na dit seizoen wordt vervangen.

 

+1/-0

Bij Fer heb e tenminste de zekerheid dat hij ruk speelt. Doet hij het hele seizoen al.

 

+1/-0

Het zag er gisteren goed uit en hij speelde gelukkig bijna alles naar voren ipv naar achteren. Je zou met hem en wat snellere verdedigers veel meer pressie kunnen spelen.
We moeten wel de kanttekening stellen, dat dit wel een wedstrijd was waar het nergens meer om ging. Ik ben erg benieuwd hoe hij zich staande houd als er meer druk op een wedstrijd staat. Mooie taak voor Slot straks.

 

+2/-0

Ik denk dat deze jongen een kans moet krijgen, wanneer kom je anders in aanmerking voor een kans in het eerste elftal, ik heb er toch wel een goed gevoel over als ik terug kijkt naar afgelopen zondag.

Volgend seizoen een trainer die zich meer met jeugd bezig houd, ik ben echt benieuwd en verwacht er wel wat van.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 18 mei 2021 om 18:25:

Ik denk dat deze jongen een kans moet krijgen, wanneer kom je anders in aanmerking voor een kans in het eerste elftal, ik heb er toch wel een goed gevoel over als ik terug kijkt naar afgelopen zondag.

Volgend seizoen een trainer die zich meer met jeugd bezig houd, ik ben echt benieuwd en verwacht er wel wat van.



Hij bracht ook de nodige frisheid in het team wat toch een beetje op zijn laatste benen loopt nu.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 18 mei 2021 om 18:25:

Ik denk dat deze jongen een kans moet krijgen, wanneer kom je anders in aanmerking voor een kans in het eerste elftal, ik heb er toch wel een goed gevoel over als ik terug kijkt naar afgelopen zondag.

Volgend seizoen een trainer die zich meer met jeugd bezig houd, ik ben echt benieuwd en verwacht er wel wat van.


Hij gaat ook een kans krijgen, maar dat is pas onder Slot.

 

+1/-0

Viel prima in, zat er een aantal keer nog goed tussen. Jammer dat hij werd overgeslagen, want hij zorgt juist voor rust en voetbal in het spel. Hopelijk maakt Slot hem belangrijker volgend seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 mei 2021 om 14:54:

Viel prima in, zat er een aantal keer nog goed tussen. Jammer dat hij werd overgeslagen, want hij zorgt juist voor rust en voetbal in het spel. Hopelijk maakt Slot hem belangrijker volgend seizoen.


Advocaat geeft hem toch weer een kans, dus ook in Dick zijn ogen maakt hij een prima indruk.

 

+1/-0

Goede invalbeurt rustig houdt ook overzicht, wordt interessant volgend seizoen ben benieuwd hoe het middenveld eruit gaat zien met ook Wehrmann en Antonucci erbij.

 

+1/-0

Moet zeggen dat ik deze speler altijd goed vind spelen.
Durft altijd vooruit te spelen en bijna alle passes zijn gewoon goed.
Mag van mij wel in de basis.

 

+2/-0

Zie hem graag op 6 spelen.

Vind hem in duels ook sterker geworden. Lijkt mij aan de bal 1000x meer een zekerheidje dan Kokcu en Toornstra op dit moment.

 

+1/-0

Mee eens, eigenlijk spelen we nu zonder 6, althans zonder speler die dat kan. Dan wordt het ook kiezen tussen Til en Toornstra. Dat zijn twee dezelfde types.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 26 juli 2021 om 15:03:

Mee eens, eigenlijk spelen we nu zonder 6, althans zonder speler die dat kan. Dan wordt het ook kiezen tussen Til en Toornstra. Dat zijn twee dezelfde types.


Ik zou nu kiezen voor Til, die is op dit moment veel stabieler aan de bal.

 

+1/-0

De beste middenvelder die we hebben, maar om een of andere reden ziet Slot het niet zitten in hem. Dan maar verhuren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 26 juli 2021 om 15:04:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 26 juli 2021 om 15:03:

Mee eens, eigenlijk spelen we nu zonder 6, althans zonder speler die dat kan. Dan wordt het ook kiezen tussen Til en Toornstra. Dat zijn twee dezelfde types.


Ik zou nu kiezen voor Til, die is op dit moment veel stabieler aan de bal.



Ik denk dat Jens gewoon niet de kwaliteiten heeft voor die positie. Als hij kort achter de spitsen mag spelen heeft hij ineens prima overzicht. Ik zat gisteren de goals van Jorgensen in het kampioensjaar terug te kijken en de steekpasses van Jens zijn dan echt genieten.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 26 juli 2021 om 15:56:

De beste middenvelder die we hebben, maar om een of andere reden ziet Slot het niet zitten in hem. Dan maar verhuren.



Dit kan zo maar de volgende middenvelder worden die het erg goed gaat doen na Feyenoord.
Weer eentje die we gemist hebben.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Spelers » Achraf El Bouchataoui