Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Marouan Azarkan

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Ja leuke speler maar meer voor zaalvoetbal heel behendig in de kleine ruimte, mist inhoud voor de nederlandse top leuk voor een NEC ofzo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 mei 2021 om 22:12:

Ik heb Azarkan vanaf de jeugd altijd geprezen, maar vandaag liet hij weer zien waarom hij er niet klaar voor is op dit moment. Hij kan beter verhuurd worden volgend jaar. Te weinig rendement uit wat verder best leuke acties zijn. Maar waar een Berghuis er in veel gevallen eentje in tikt, weet hij de bal net niet goed te raken in een scrimmage situatie of is het bij Azarkan allemaal net niet op beslissende momenten. Wel zie je al een veel fittere speler die het tegenstanders verdomd lastig maakt op techniek en in de kleine ruimte. Volgend jaar een leuke eredivisieclub zoeken en daar veel minuten gaan maken, misschien een Heracles, Willem II of PEC.


Als hij leert functioneel te voetballen, dan kan hij misschien leuk zijn voor een club als Twente. Het is het allemaal net niet.

 

+1/-0

'Azarkan wacht nog op gesprek met clubleiding'.

De berichtgeving dat Achraf El Bouchataoui en Marouan Azarkan mogen vertrekken bij Feyenoord lijkt te voorbarig. Vanmorgen maakte Voetbal International bekend in een uitgebreide analyse dat de twee talenten geen deel uit maken van de plannen van trainer Arne Slot.

Azarkan heeft volgens FeyenoordTM nog niks vernomen van Feyenoord. De buitenspeler wacht nog op een gesprek met de clubleiding. Volgens diverse bronnen krijgen de talenten van Feyenoord de kans om zich te bewijzen in de voorbereiding en gaat Slot de komende weken bepalen wie deel mogen uitmaken van de selectie.

El Bouchataoui heeft zich de afgelopen maanden door hard werken en zijn goede ontwikkeling in de kijker gespeeld bij Feyenoord. De middenvelder leek lang De Kuip via de achterdeur te verlaten, maar heeft zich mede door een goede wedstrijd tegen RKC Waalwijk zijn kans gepakt en is nog altijd niet afgeschreven door de Rotterdammers.

 

+1/-0

Al die O21 spelers krijgen een kans onder Slot en waarschijnlijk zal Azarkan worden verhuurd. AEB is positief bevallen en zal vermoedelijk bij de selectie blijven, als hij zich fysiek wat verder ontwikkelt zou hij prima passen in het spel van Slot.

 

+1/-0

Ik twijfel wel eens of de spelers uit de jeugd wel echt een kans krijgen bij feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 26 mei 2021 om 19:51:

Ik twijfel wel eens of de spelers uit de jeugd wel echt een kans krijgen bij feyenoord.



Bijlow, Malacia, Geertruida, Kokcu, AEB……valt eigenlijk best mee toch?

 

+1/-0

Vooral door wat commentaar van Advocaat is er beetje negatieve sfeer ontstaan rond jeugdspelers maar Bijlow, Malacia, Geertruida, Kokcu, AEB en evt Burger, Hendriks en Wehrmann volgend seizoen is netjes hoor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 26 mei 2021 om 19:51:

Ik twijfel wel eens of de spelers uit de jeugd wel echt een kans krijgen bij feyenoord.


Malacia kreeg de voorkeur boven Haps, Kokcu kreeg de voorkeur boven Toornstra, Geertruida speelden bijna alles, Bijlow keepten zodra het kon terwijl andere keeper het prima deed.

we zullen zien wie er later toch excelleert. Dit hoorde ik vaker van andere trainers en al die toppers die toen nooit de kans kregen spelen nu bij laagvliegers in de jupilair league.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 mei 2021 om 23:35:

Vooral door wat commentaar van Advocaat is er beetje negatieve sfeer ontstaan rond jeugdspelers maar Bijlow, Malacia, Geertruida, Kokcu, AEB en evt Burger, Hendriks en Wehrmann volgend seizoen is netjes hoor.


Ik denk dat het probleem is dat die best de jeugd een kans gaf maar zodra hij het niet of minder ziet zitten in een jonge speler hij dit maar al te graag kenbaar wilde maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 27 mei 2021 om 08:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 mei 2021 om 23:35:

Vooral door wat commentaar van Advocaat is er beetje negatieve sfeer ontstaan rond jeugdspelers maar Bijlow, Malacia, Geertruida, Kokcu, AEB en evt Burger, Hendriks en Wehrmann volgend seizoen is netjes hoor.


Ik denk dat het probleem is dat die best de jeugd een kans gaf maar zodra hij het niet of minder ziet zitten in een jonge speler hij dit maar al te graag kenbaar wilde maken.



Klopt daarin is hij gewoon oldschool, maar als je zag hoe hij Bannis om zijn nek vloog na zijn winnende zag je echt wel dat hij ook van jonge spelers houdt alleen hij is wel hard voor ze.

 

+1/-0

NAC overweegt nieuwe huurdeal Azarkan

Marouan Azarkan kan komend seizoen opnieuw op huurbasis naar NAC. De club uit Breda huurde de aanvaller vorig seizoen ook al, maar overweegt nu om hem ook dit seizoen weer aan de selectie toe te voegen.

Dat bevestigt trainer Edwin de Graaf. ''Een interessante speler. Ik ken hem van vorig seizoen en uit de jeugd van Feyenoord. Hij is een optie'', zegt de hoofdtrainer in gesprek met BN De Stem. ''We bekijken wat de mogelijkheden zijn.''

Eerder deze week publiceerde Feyenoord een persbericht over Azarkan, die op huurbasis naar Excelsior zou vertrekken. Dat was echter een menselijke fout. ''Hij heeft meerdere clubs voor het uitkiezen'', liet Excelsior-directeur Nick Kersten al weten. Azarkan heeft nog een contract tot medio 2023 bij Feyenoord.

 

+1/-0

'Keuze Azarkan voor Excelsior nu wel definitief'

Marouan Azarkan gaat op huurbasis vertrekken naar Excelsior. Volgens Feyenoord Transfermarkt heeft de negentienjarige aanvaller nu wél een definitieve keuze gemaakt. Eerder dook op de website van Feyenoord al een persbericht op dat de huurtransfer aankondigde, maar dat bleek een fout te zijn. De club haalde het bericht niet veel later weer van de site.

Op dat moment hadden Feyenoord en Azarkan namelijk nog niks besloten. De aanvaller zou worden verhuurd, maar ook Roda JC en NAC Breda waren mogelijkheden. Bij laatstgenoemde werd hij afgelopen halfjaar ook al ondergebracht.

De keuze is nu echter toch op Excelsior gevallen. De Kralingers huren Azarkan voor één seizoen. Overigens heeft Feyenoord het nieuws nog niet officieel bevestigd.

 

+1/-0

Succes ! Maar komt echt niet meer in de plannen van Feyenoord voor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 augustus 2021 om 20:24:

Succes ! Maar komt echt niet meer in de plannen van Feyenoord voor.


Nee die komt letterlijk en figuurlijk tekort voor Feyenoord. Deze jongen gaan we niet meer terug zien.

 

+1/-0

Azarkan definitief op huurbasis naar Excelsior (update)

Marouan Azarkan gaat op huurbasis vertrekken naar Excelsior. Volgens Feyenoord Transfermarkt heeft de negentienjarige aanvaller nu wél een definitieve keuze gemaakt. Eerder dook op de website van Feyenoord al een persbericht op dat de huurtransfer aankondigde, maar dat bleek een fout te zijn. De club haalde het bericht niet veel later weer van de site.

Op dat moment hadden Feyenoord en Azarkan namelijk nog niks besloten. De aanvaller zou worden verhuurd, maar ook Roda JC en NAC Breda waren mogelijkheden. Bij laatstgenoemde werd hij afgelopen halfjaar ook al ondergebracht.

De keuze is nu echter toch op Excelsior gevallen. De Kralingers huren Azarkan voor één seizoen. Overigens heeft Feyenoord het nieuws nog niet officieel bevestigd.

Update 9 augustus 09:47 | Azarkan vertrekt op huurbasis naar Excelsior

Marouan Azarkan wordt voor de rest van het seizoen verhuurd aan Excelsior, bevestigt Feyenoord op de clubsite. ''Marouan is een talentvolle speler die het nodig heeft om veel minuten te maken. Bij Feyenoord zijn de kansen dit jaar voor hem beperkt, dus is het goed dat hij bij Excelsior aan de slag kan. We hebben goede ervaringen met jeugdspelers die daar verhuurd zijn en sterker zijn teruggekeerd, dus we hebben er alle vertrouwen in dat dit voor Marouan ook het geval zal zijn'', aldus Frank Arnesen.

 

+1/-0

Ik blijft vinden dat de jeugd te weinig kansen krijgen.
Gisteren werden in een keer teveel jeugd tegelijk opgesteld, iedereen is gewillig en wil graag een plek in het eerste elftal afdwingen.
Ik vond dat ze het allemaal niet slecht speelde, maar jammer allemaal jonkies tegelijk.
Als ik Feyenoord was zou ik niemand van de jeugd verkopen (mits er een giga bod komt)
maar geen heel goed bod lekker verhuren, de wat oudere spelers zoals Fer die heb zijn tijd wel gehad, mogelijk dat je die nog kan slijten aan Nac, of wie weet aan Twente?????.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 09 augustus 2021 om 11:17:

Ik blijft vinden dat de jeugd te weinig kansen krijgen.
Gisteren werden in een keer teveel jeugd tegelijk opgesteld, iedereen is gewillig en wil graag een plek in het eerste elftal afdwingen.
Ik vond dat ze het allemaal niet slecht speelde, maar jammer allemaal jonkies tegelijk.
Als ik Feyenoord was zou ik niemand van de jeugd verkopen (mits er een giga bod komt)
maar geen heel goed bod lekker verhuren, de wat oudere spelers zoals Fer die heb zijn tijd wel gehad, mogelijk dat je die nog kan slijten aan Nac, of wie weet aan Twente?????.


Welke jeugd heb je het over? De goede jeugdspelers krijgen gewoon de kans van Slot, Azarkan zit in de andere categorie.

 

+1/-0

Slot heeft een half jaar de jeugd doorgelicht Advocaat hield zich daar nauwelijks mee bezig.
Het is nog even afwachten voor AEB, maar mocht gisteren niet meedoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 augustus 2021 om 13:47:

Slot heeft een half jaar de jeugd doorgelicht Advocaat hield zich daar nauwelijks mee bezig.
Het is nog even afwachten voor AEB, maar mocht gisteren niet meedoen.


AEB kunnen we afschrijven die heeft geen toekomst meer bij Feyenoord.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Spelers » Marouan Azarkan