Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Lutsharel Geertruida

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 23

open/sluit de onderstaande quote:

Lutsharel Geertruida maakt dit seizoen indruk in het shirt van Feyenoord. De verdediger van de Rotterdamse club scoorde dit seizoen in alle competities al zes keer. Stilletjes wordt de verdediger al in verband gebracht met het Nederlands elftal.

Ook Valentijn Driessen is lovend. "Hij doet het heel goed", zegt hij in een item van De Telegraaf. "Ik vind hem meer een rechtsback voor het Nederlands elftal dan Hans Hateboer. Voor Hateboer zou je een ander systeem moeten spelen maar in het systeem dat Frank de Boer speelt vind ik Geertruida beter." Het is niet bekend of bondscoach De Boer deze mening deelt.



Nou Frank opschieten!!

 

+1/-0

Deze Speler staat zwaar op de monitor van ...AC Milan.
https://milanreports.com/2021/03/16/geertruida-milan-nos/link

 

+1/-0

Geertruida is zo allround dit seizoen, maar laat hem eerst maar focussen op jong oranje en Feyenoord de rest komt dan vanzelf.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 maart 2021 om 11:15:

Geertruida is zo allround dit seizoen, maar laat hem eerst maar focussen op jong oranje en Feyenoord de rest komt dan vanzelf.


Jong Oranje? Daar heeft hij nog nooit bij gespeeld en hij is nu ook niet geselecteerd door die coach.

En die website die willem net vermelde is een fansite, dus totaal onbetrouwbaar. Hij gaat voorlopig nergens heen.

 

+1/-0

eerst verlengen....contract loopt af

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 maart 2021 om 11:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 maart 2021 om 11:15:

Geertruida is zo allround dit seizoen, maar laat hem eerst maar focussen op jong oranje en Feyenoord de rest komt dan vanzelf.


Jong Oranje? Daar heeft hij nog nooit bij gespeeld en hij is nu ook niet geselecteerd door die coach.

En die website die willem net vermelde is een fansite, dus totaal onbetrouwbaar. Hij gaat voorlopig nergens heen.



Echt Belachelijk maar ja ze laten Ihattaren zelfs thuis ook onbegrijpelijk.

 

+1/-0

Is alsnog opgeroepen voor het EK onder 21, als vervanger.

 

+1/-0

Ik ben geen fan, ook niet als hij centraal staat, het is gewoon een zwakke schakel, maakt elke wedstrijd wel meerdere domme fouten.

 

+1/-0

misschien dat Slot toch Svensson kan overtuigen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 22 maart 2021 om 11:11:

misschien dat Slot toch Svensson kan overtuigen?




Wie weet wat er gebeurt achter de schermen. Maar ik vraag me wel af wat voor argumenten Slot kan gebruiken om hem alsnog naar Feyenoord te lokken. Sportief kan ik er geen een bedenken. Financieel misschien?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 17 maart 2021 om 10:57:

Deze Speler staat zwaar op de monitor van ...AC Milan.
https://milanreports.com/2021/03/16/geertruida-milan-nos/link



Voordat het volgend jaar ineens weer niets is, meteen voor een hele goede prijs verkopen!

 

+2/-0

De onderhandelingen voor contractverlenging verlopen stroef, aldus de blaaskaak Krabbendam, die nooit echte info heeft. Zit echt niet aan tafel bij die onderhandelingen. Gewoon afwachten. Hij wil altijd dingen vertellen die nooit blijken te kloppen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 04 mei 2021 om 11:20:

De onderhandelingen voor contractverlenging verlopen stroef, aldus de blaaskaak Krabbendam, die nooit echte info heeft. Zit echt niet aan tafel bij die onderhandelingen. Gewoon afwachten. Hij wil altijd dingen vertellen die nooit blijken te kloppen.


Waarom meldt je het dan hier?

 

+1/-0

om reacties uit te lokken en of we daarin hetzelfde staan

 

+1/-0

Geertruida zal wel bijtekenen verwacht ik, die is nog niet uitgeleerd in de eredivisie. Maar Arnesen moet er wel wat vaart achter gaan zetten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 04 mei 2021 om 15:47:

Geertruida zal wel bijtekenen verwacht ik, die is nog niet uitgeleerd in de eredivisie. Maar Arnesen moet er wel wat vaart achter gaan zetten.



Arnesen zit 35 jaar in het vak, die hoef je niks meer te leren op dit gebied

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 04 mei 2021 om 15:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 04 mei 2021 om 15:47:

Geertruida zal wel bijtekenen verwacht ik, die is nog niet uitgeleerd in de eredivisie. Maar Arnesen moet er wel wat vaart achter gaan zetten.



Arnesen zit 35 jaar in het vak, die hoef je niks meer te leren op dit gebied


Ja dat riedeltje kennen we nu onderhand wel. Voorlopig heeft hij bij Feyenoord nog niets gepresteerd.

 

+1/-0

Ach laten we afwachten. Zo slecht is Bozenik niet als hij maar goed gebruikt wordt. Diemers en Linsen moest en wilde Dickie. Texeira geef ik ook nog eht voordeel van de twijfel. Marsman is raak geschoten. Spajic zi ik liever dat slak Botteghin. Dus afbranden kunnen we allemaal wel ....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 04 mei 2021 om 16:37:

Ach laten we afwachten. Zo slecht is Bozenik niet als hij maar goed gebruikt wordt. Diemers en Linsen moest en wilde Dickie. Texeira geef ik ook nog eht voordeel van de twijfel. Marsman is raak geschoten. Spajic zi ik liever dat slak Botteghin. Dus afbranden kunnen we allemaal wel ....


Bozenik mist teveel kwaliteiten om een goede spits voor Feyenoord te zijn. Diemers en Linssen zijn gehaald door Arnesen. Texeira is echt een slappe hap en kan nu nog steeds niet voluit spelen.
Marsman is gehaald door Troost.

Ophemelen mag, maar ik zie daar nog geen enkele reden voor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 04 mei 2021 om 15:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 04 mei 2021 om 15:47:

Geertruida zal wel bijtekenen verwacht ik, die is nog niet uitgeleerd in de eredivisie. Maar Arnesen moet er wel wat vaart achter gaan zetten.



Arnesen zit 35 jaar in het vak, die hoef je niks meer te leren op dit gebied



Is ook een spel die zaakwaarnemrs zullen waarschijnlijk weer met een AC Milan ofzo schermen om het maximale eruit tehalen, maar volgens mij heeft Geertruida het nog prima naar zijn zin buitenland komt later wel.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 23

Feyenoord Forum » Spelers » Lutsharel Geertruida