willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Favoriete opstelling: geen
Uit: Oshawa, Canada
Vak: -
Forumreacties: 2.933
Reg.: 11 januari 2008
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Forumreacties: 276
Reg.: 6 augustus 2019
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
open/sluit de onderstaande quote:DubbelQ schreef op 23 november 2020 om 09:29:
Ja dat was onwennig voor hem. Ik begreep niets van die plaats. Waarom niet naast Senesi in het centrum en waarom niet Johnston aan de rechterzijde.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.434
Reg.: 9 oktober 2019
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Ramesoe schreef op 24 november 2020 om 14:45:
Ik vind zijn beste positie als centrale verdediger, maar ook als rechtsback scoort hij een voldoende.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 24 november 2020 om 17:03:
Ik vind zijn beste positie als centrale verdediger, maar ook als rechtsback scoort hij een voldoende.
Sorry maar op linksback is hij beter. Als RB zakt hij teveel door het ijs. De tegengoals kwamen altijd vanaf die kant als hij RB speelde.
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 24 november 2020 om 17:03:
Sorry maar op linksback is hij beter. Als RB zakt hij teveel door het ijs. De tegengoals kwamen altijd vanaf die kant als hij RB speelde.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
In de wedstrijd sparta thuis was Nieuwkoop de rechtsback, dus dat lijkt mij erg lastig om Geertruida daar de schuld te geven van een tegen doelpunt.
Tegen rkc weer geen echte fout gezien van Geertruida. Nee het is geen topper, maar hij is niet zo slecht als jij continu beweert.
Ik zie hem ook liever als centrale verdediger, maar voor nu is dat nog geen optie. We hebben voor volgend jaar wel een goede rechtsback nodig.
Janmaat is geen optie meer en Hall is nog niet klaar voor het grote werk.
Uit: Julianadorp
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
In deze wedstrijd kreeg ik een ander beeld van Lutscharel. Was hij goed bezig met goed intercepies, waren zijn passes ongelukkig. Het geven van passes tussen de verdediging door is hem denk ik niet besteed. Jammer, want hij heeft het wel inzich beter te worden, maar dan moet hij hier wel op trainen.
Kermit
Fan van Feyenoord
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2009/2010
Uit: Hellevoetsluis
Forumreacties: 6.228
Reg.: 19 september 2004
Halverwege de eerste helft tegen Zagreb viel mij op dat Geertruida mee naar voren trok. Ze verspeelden bij die aanval de bal en Zagreb ging in de tegenaanval Ze verschenen vrij vlot voor het strafschopgebied van Feyenoord en zochten daar al combinerend een gaatje in de verdediging. Geertruida was in geen velden of wegen te bekennen en pas na een seconde of 10-15 kwam mijnheer Geertruida doodleuk het beeld in wandelen. Het leek hem allemaal bijster weinig te interesseren en hij liep geen stap harder.
Een paarminuten later gebeurde er iets soortgelijks. Dat is toch absurd? Wat bezielt zo iemand?
Jørgen Kristensen
Fan van Feyenoord
Vak: Olympiatribune - C
Forumreacties: 1.581
Reg.: 4 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Kermit schreef op 04 december 2020 om 09:03:
Halverwege de eerste helft tegen Zagreb viel mij op dat Geertruida mee naar voren trok. Ze verspeelden bij die aanval de bal en Zagreb ging in de tegenaanval Ze verschenen vrij vlot voor het strafschopgebied van Feyenoord en zochten daar al combinerend een gaatje in de verdediging. Geertruida was in geen velden of wegen te bekennen en pas na een seconde of 10-15 kwam mijnheer Geertruida doodleuk het beeld in wandelen. Het leek hem allemaal bijster weinig te interesseren en hij liep geen stap harder.
Een paarminuten later gebeurde er iets soortgelijks. Dat is toch absurd? Wat bezielt zo iemand?
Geertruida kan een topper worden. Hij is nog jong en kan hard aan zijn ontwikkeling werken. Dat hij op dat moment terugwandelde kwam omdat hij verwachtte dat zijn medespelers hem wilde steunen, (eigen inzicht), maar dat hij ook moet bewust worden van het omgaan van je krachten en voor het naar voren sprinten de momenten moet uitkiezen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Jørgen Kristensen