Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Naoufal Bannis

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Gewoon beginnen met Bannis in de spits, Dick en niet gaan lopen pielen mer spelers op een andere plek zetten. Geef hem zeker een uurtje het vertrouwen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 03 december 2020 om 08:00:

Gewoon beginnen met Bannis in de spits, Dick en niet gaan lopen pielen mer spelers op een andere plek zetten. Geef hem zeker een uurtje het vertrouwen



Nee joh bij Zagreb hebben ze twee beulen staan in de verdediging, daar komt dat ventje niet langs.

 

+1/-0

Volgens de Telegraaf staat Berghuis in de spits en Narsingh RB

 

+1/-0

Ik zie niet in wat iedereen ziet in deze jongen.
Als spits heb je wapens nodig om succesvol te zijn.

Wapens van een spits zijn: (start)snelheid, duelkracht, balvast, individuele actie, kopsterk, goede trap, positief onberekenbaar..


Ik zie bij Bannis geen enkele bijzondere eigenschap die een spits moet hebben uitblinken. Allemaal net niet. Dan kan je best een aardige proefvoetballer worden maar dan kom je tekort voor de (sub)top.

Ik ben bang dat dit een 2e Vente is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 11 januari 2021 om 11:37:

Ik zie niet in wat iedereen ziet in deze jongen.
Als spits heb je wapens nodig om succesvol te zijn.

Wapens van een spits zijn: (start)snelheid, duelkracht, balvast, individuele actie, kopsterk, goede trap, positief onberekenbaar..


Ik zie bij Bannis geen enkele bijzondere eigenschap die een spits moet hebben uitblinken. Allemaal net niet. Dan kan je best een aardige proefvoetballer worden maar dan kom je tekort voor de (sub)top.

Ik ben bang dat dit een 2e Vente is.



De tweede Vente? :denk

Bannis heeft tijd nodig om te groeien. Het is afwachten of hij genoeg potentie heeft.
Voorlopig niet geschikt voor Feyenoord 1 maar niet nu al afschrijven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 11 januari 2021 om 11:37:

Ik zie niet in wat iedereen ziet in deze jongen.
Als spits heb je wapens nodig om succesvol te zijn.

Wapens van een spits zijn: (start)snelheid, duelkracht, balvast, individuele actie, kopsterk, goede trap, positief onberekenbaar..


Ik zie bij Bannis geen enkele bijzondere eigenschap die een spits moet hebben uitblinken. Allemaal net niet. Dan kan je best een aardige proefvoetballer worden maar dan kom je tekort voor de (sub)top.

Ik ben bang dat dit een 2e Vente is.



Dat roep ik nou al tijden, het is gewoon allemaal net niet bij deze jongen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Naoufal Bannis (18) en Dylan Vente (21) worden in de gaten gehouden door PEC Zwolle. Dat meldt Mikos Gouka maandagmiddag op Twitter. Hij stelt dat er 'langzaam wat interesse op gang komt' en begon met 'ook PEC Zwolle', wat suggereert dat er ook andere geïnteresseerde clubs zijn.

Een verhuur van het tweetal is een serieuze optie, omdat de spitspositie met nieuweling Lucas Pratto, Nicolai Jørgensen en de binnenkort terugkerende Robert Bozeník voldoende is bezet. Bannis viel in de eerste seizoenshelft negen keer in (zes keer Eredivisie, drie keer Europa League), waarin hij één keer scoorde (de winnende goal tegen FC Emmen). Vente moest het doen met slechts één invalbeurt.

De komst van Pratto en de terugkeer van Luis Sinisterra en Ridgeciano Haps waren bovendien de reden dat Bannis en Azarkan (vermoedelijk ook Vente, niet genoemd door Gouka) niet waren opgenomen in de wedstrijdselectie tegen Sparta. "Ze zijn allebei fit, trainen dagelijks mee met de hoofdmacht, maar inmiddels is er ook volop keuze voor de technische staf voor de plekken op de reservebank", schrijft Gouka op Twitter.



Heel goed nieuws lekker verhuren en van Vente definitief afscheid nemen. Hopen dat ze beide salaris willen inleveren.

 

+1/-0

Prima eredivisie club voor Bannis hebben nu ook echt gras, kan Arnesen het woensdag gelijk rondmaken als PEC op bezoek komt, eens Ramesoe Vente optie tot koop doen en hopelijk neemt Zwolle hem in de zomer over.
Nu nog AEB en Azarkan onderbrengen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 januari 2021 om 00:28:

Prima eredivisie club voor Bannis hebben nu ook echt gras, kan Arnesen het woensdag gelijk rondmaken als PEC op bezoek komt, eens Ramesoe Vente optie tot koop doen en hopelijk neemt Zwolle hem in de zomer over.
Nu nog AEB en Azarkan onderbrengen.



Vente transfervrij wegdoen voor "bewezen" diensten. Bannis kan je in principe wel verkopen, die gaat het toch niet redden.
Voor de andere twee moet er dan wel interesse komen, meestal zoeken clubs in de winterstop naar versterkingen dat zijn die twee niet echt natuurlijk.

 

+1/-0

Toch Volendam dus prima laat Jonk maar met hem aan de slag gaan, kan het wel wat worden nog.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 19 januari 2021 om 15:20:

Toch Volendam dus prima laat Jonk maar met hem aan de slag gaan, kan het wel wat worden nog.


scoren veel, benieuwd of die aan de bak komt daar...

 

+1/-0

Tja, hij moet zich daar ook laten zien.

 

+1/-0

Hij zou daar ook gewoon op de bank komen.

 

+1/-0

Gaat het, samen met Bernardo Silva en Mikael Johnsen, op huurbasis bij Dordrecht proberen. Mogelijk gaat ook Marouan Azarkan nog die kant op.

Hopelijk komt hij daar aan speelminuten, kan hij nooit slechter van worden.

 

+1/-0

Feyenoord moet hun licentie overnemen

 

+1/-0

Quanta costa? Dan zijn ze een satellietclub of een verkapte onder 21 team. Komen daar ook jeugdelftallen te spelen?

 

+1/-0

Dordt wordt niet overgenomen, dat wil de club ook helemaal niet.

Het spel van Dordt is niet om aan te gluren, die jongens zijn nu welkom omdat er geen enkele lijn in het spel zit. Trouwens het ouwe super-mega-talent Jari Schuurman voetbalt daar ook nog steeds in de volledige anonimiteit.

We gaan het zien of Bannis het gaat redden bij Dordt.
Bannis ging van PEC naar Volendam naar uiteindelijk Dordt, dat zegt ook wel wat natuurlijk.

 

+1/-0

Nu 021 dit seizoen toch lam ligt is dit een redelijk oplossing for the time being. Uit nood weliswaar maar kunnen ze in elk geval wedstrijden spelen/trainen op KKD nivo.

 

+1/-0

Ik zou hem, als Nicolai wordt verkocht, er toch bijhouden

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 januari 2021 om 09:45:

Ik zou hem, als Nicolai wordt verkocht, er toch bijhouden


Waarom? Is straks zonder Nico nog steeds minimaal 5e keuze achter Pratto, Linssen, Sinisterra en Bozenik en dat twijfel ik zelfs of Vente niet ook voor hem staat in de pickorde.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Spelers » Naoufal Bannis