Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Texeira

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Als toch 1 ding duidelijk is na vandaag dan is het dat Teixeira per direct Linssen op linksbuiten moet vervangen. Het verschil tussen een voetballer en een zak aardappelen. Teixeira heeft een actie in huis, spelinzicht en creativiteit. Ik zou hem niet links midden zetten want hij laat verdedigend een steekje vallen hier en daar.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 27 september 2020 om 14:20:

Als toch 1 ding duidelijk is na vandaag dan is het dat Teixeira per direct Linssen op linksbuiten moet vervangen. Het verschil tussen een voetballer en een zak aardappelen. Teixeira heeft een actie in huis, spelinzicht en creativiteit. Ik zou hem niet links midden zetten want hij laat verdedigend een steekje vallen hier en daar.



Helemaal mee eens!

 

+1/-0

hier nog eentje.....

 

+1/-0

Denk eerder weer voor Kökcü, die in de eerste helft negentien keer balverlies leed kan natuuurlijk niet als hij verder weinig goed doet op een paar vrije trappen na.

Zijn trouwens twee Teixeira topics samenvoegen mischien?

https://feyenoord.supporters.nl/forums/reacties/5/21/1/Jo%C3%A3o-Carlos-Teixeiralink

 

+1/-0

@Marc Acardipane
Eens kokcu moet er uit. Veel te gehypte speler. Heeft talent maar moet nog veel meer leren lekker in jong feyenoord laten ballen.

Teixeira is gewoon en goeie creatieve middenvelder. Rob Jacobs had nog een interessante optie dat je hem mss in de spits kan zetten als valse 9 dat lijkt me ook wel een interessante optie als blijkt dat hij dat aan kan.

Op links moet je wachten tot Sinisterra terug komt of als nog transfervrij Assaidi halen. Conthe, Narsingh, Azarkan zullen er ook meer brengen dan linssen door hun snelheid.

Linssen past in dit systeem niet als linker vleugel speler. Jorgensen is weer geblesseerd en rendeert niet als spits. Bozenik mist te veel aan snelheid en meevoetballende kwaliteiten. Hij krijgt te weinig kansen omdat de rest van het elftal niet draait dus nooit een mogelijkheid voor hem creeren.

Linssen zou beter renderen als valse spits. En Jorgensen zal beter op het middenveld renderen (als hij weer van de blessure af is zucht)... Is hij niet fit Toonstra terug op het middenveld. En narsingh met zijn voorzet en snelheid is een betere rechts back dan Nieuwkoop.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 september 2020, 02:21:08.

 

+1/-0

"maar moet nog veel meer leren lekker in jong feyenoord laten ballen"

Wat?

"En narsingh met zijn voorzet en snelheid is een betere rechts back dan Nieuwkoop."

Ik zie je dit heel vaak herhalen, maar het idee wordt er echt niet beter op. Nieuwkoop speelde niet onverdienstelijk tot dusver. Die verdient een kans.

 

+1/-0

Nogmaals, zet Linssen in de spits, Texeira op links en Berghuis op rechts.

Toornstra in plaats van Diemers, de rest het zelfde als zondag.

Het is het proberen waard, Linssen werkt hard, is niet bang om te falen maar op links is het niets. Dit is echt volgens mij een idéé.

 

+1/-0

Linssen heeft het vorige seizoen aangetoond dat hij met een vrije rol het effectiefst kan zijn. Nu is hij ondergeschikt aan Feyenoord's speelwijze en moet hij zich hier in vinden. Kokcu moet zijn medespelers ook nog vinden. Voor een jonge knul doet hij het niet gek.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 28 september 2020 om 15:13:

Linssen heeft het vorige seizoen aangetoond dat hij met een vrije rol het effectiefst kan zijn. Nu is hij ondergeschikt aan Feyenoord's speelwijze en moet hij zich hier in vinden. Kokcu moet zijn medespelers ook nog vinden. Voor een jonge knul doet hij het niet gek.




Soory Kokcu is terecht gewisseld. Texeira is een veel betere voetballer en daar kun ej dadelijk echt niet meer om heen

 

+1/-0

@Edirin81
Mss heb je gelijk en is nieuwkoop gegroeid in zijn huur periode. Maar hij is totaal niet getest. Speelde tegen twente en degradatie kandidaat ADO... Je kan hem pas beoordelen tegen de betere tegenstanders... Vaak maakt hij dan een cruciale verdedigende blunder. Kijken of dat uit zijn spel is.

Nieuwkoop was gewoon middenvelder. Haps aanvallende vleugel speler. Waarom kan je Narsingh niet als rechts back proberen? Al bewierook je nieuwkoop hij brengt ook aanvallend niet genoeg al lijkt hij iets meer in dat op zicht te brengen dan Geertruida. Narsingh gaat aanvallend wel veel meer brengen op die positie dan die 2. Verdedigend vind ik nieuwkoop ook niks dus is dat geen verslechtering. Trouwens als Geertruida nu als centrale verdediger speelt wie is na nieuwkoop je back up rechter vleugel verdediger? Fer speelt er wel eens maar die heb je nodig op je middenveld. Ik zou maar alvast spelers in je spelers groep als back up rechts back opleiden. Want nieuwkoop is ook behoorlijk blessure gevoelig...

Kokcu komt niet meer aan spelen toe. Teixeira is beter. Dus kokcu in jong feyenoord zetten.

 

+1/-0

@willem van Hanegem, Dat Kokcu was gewisseld had ik geen moeite mee, maar dat een lapschwanz als Fer er nog liep, vond ik jammer. Ik had liever gezien, dat Fer eruit ging, waardoor Kokcu weer in zijn spel kwam en vooral met een Teixera, stukken beter zijn passes aan kwijt kon. Je zag toch ook die passes die hij verzond, terwijl Fer in de weg liep. Die Teixera is werkelijk een aanwinst, en ik hoop dat hij vaker zijn geniale oplossingen aan ons laat zien. Het elftal gaat beter draaien als hij de gehele wedstrijd kan meedoen. Jammer, dat er geen publiek meer bij mag. Een troosteloze gebeuren wordt het zo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 28 september 2020 om 17:09:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 28 september 2020 om 15:13:

Linssen heeft het vorige seizoen aangetoond dat hij met een vrije rol het effectiefst kan zijn. Nu is hij ondergeschikt aan Feyenoord's speelwijze en moet hij zich hier in vinden. Kokcu moet zijn medespelers ook nog vinden. Voor een jonge knul doet hij het niet gek.




Soory Kokcu is terecht gewisseld. Texeira is een veel betere voetballer en daar kun ej dadelijk echt niet meer om heen



Hij oogde ook niet fris meer na dat tikkie ideaal zou zijn beide maar dan kan je beter 4-4-2 spelen want het zijn beide echt middenvelders.

 

+1/-0

Teixeira, Senesi, Berghuis en dan een poos niks. Het gaat een heel gedoe worden om het juiste veldteam te vinden. Als Sinesterra er weer bij is scheelt 't een hoop. Fer en Kökçü blijven wat bleke spelers. Misschien toch meer ruimte geven aan Burger ? Berghuis achter Teixeira en deze twee laten dollen in en rond de zestien meter ? Ik vind het middenveld te flauw, weinig move. Experiment : Senesi op 't middenveld, met Teixeira als aanvallende middenvelder. Toornstra of Burger controlerend.

 

+1/-0

@Arrow1

Ik begrijp niet wat iedereen opeens tegen Fer heeft... Het middenveld is aantoonbaar veel en veel minder als hij er niet speelt. Dat bleek vorig seizoen ook. Hij mag van Advocaat niet mee naar voren daarom lijkt het bleek. Hij moet stofzuigeren voor ons zwakke centrum. Hij moet enkel weer wat meer secuur leren gewoon de bal in te leveren bij andere spelers die dan het spel maken. Op die positie moet je geen risico nemen met je pass.

Kokcu was altijd al gehypet. Had geen rendement. Senesi word nu weer gehypet. Heeft niet genoeg snelheid en kan niet verdedigen in te grote ruimtes waardoor feyenoord geen hoog druk kan zetten. Het is niet voor niks dat iemand als Burger die nog nooit heeft verdedigd op zijn positie prima kon mee ballen. Dat geeft aan hoeveel verdedigende zekerheid Advocaat in dit team heeft gebouwd om het centrum te ontlasten.

Je kan nog best een redelijk team neerzetten als je spelers meer in hun kracht positioneert.

--Azarkan---Linssen---Berghuis---

------Jorgensen---Teixeira-------

--Haps-------Fer-------Narsingh--

-------Senesi----Geertruida--------

-------------Bijlow--------------

Gewoon zo spelen. Dan zal je vanzelf zien dat het beter gaat draaien. Je mist enkel een echt goeie spits. Maar dat probleem hadden we vorig seizoen ook.

Waar ik Azarkan neer zet kan je ook eens Conthe testen als hij fit is. En hopen dat Sinisterra op niveau terug komt na zijn zware blessure. Maar als Malacia er is kan hij ook weer links back spelen en haps links op de vleugel neer zetten. Narsingh kan er ook spelen al scoort die moeilijk. Je ziet wel meteen dat het team beter draait als er iemand staat met snelheid en diepgang. Al zou ik voor weinig geld de transfervrije Assaidi halen en weer op trainen. Je kan voor hem salaris ruimte vrij maken door vente, Wehrmann en Johnston te verhuren.

Linssen is gevaarlijker vanuit het midden. Goed in de combinatie met een goed schot en kan goed koppen. Laat die maar als valse 9 zwerven.

Jorgensen is eigenlijk een betere versie van Toornstra speelde bij Kopenhagen ook vaak als 10. Heeft meer snelheid, kracht en lengte.

Teixeira zorgt voor de nodige creativiteit op het middenveld.

En Narsingh zal eindelijk een rechts back zijn die aanvallend meer kan brengen tegen zwakkere tegenstanders. Mss blijkt hij nog goed in de 1 tegen 1 duels ook en kan je hem opleiden tot goeie back. Nieuwkoop was eerst ook middenvelder en haps een vleugel aanvaller. Diemers kan je er ook eens proberen om aan het tempo te wennen en met zijn goeie passes de aanvallers meer zien te berijken.

Geertruida moet je gewoon laten spelen als centrale verdediger. Heeft ook snelheid wat het centrum mist. We hebben volgend seizoen op die positie namelijk ook een probleem als 3 spelers daar uit contract lopen. Botteghin, Spajic, van Beek.


Je zag al dat het team beter draaide als Narsingh links op de vleugel werd neergezet (speler met snelheid en diepgang) en Teixeira op het middenveld speelde (creativiteit).Als je de andere 3 posities ook zo in vult als ik aan geef jorgensen op het middenveld (en anders toornstra), Linssen in de spits en een andere rechts back (Narsingh of diemers). Dan gaat het nog beter lopen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 29 september 2020, 11:52:21.

 

+1/-0

Texeira is een mooie speler die moeten we koesteren, hopelijk is hij snel topfit.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 29 september 2020 om 11:25:

@Arrow1

Ik begrijp niet wat iedereen opeens tegen Fer heeft... Het middenveld is aantoonbaar veel en veel minder als hij er niet speelt. Dat bleek vorig seizoen ook. Hij mag van Advocaat niet mee naar voren daarom lijkt het bleek. Hij moet stofzuigeren voor ons zwakke centrum. Hij moet enkel weer wat meer secuur leren gewoon de bal in te leveren bij andere spelers die dan het spel maken. Op die positie moet je geen risico nemen met je pass.

Kokcu was altijd al gehypet. Had geen rendement. Senesi word nu weer gehypet. Heeft niet genoeg snelheid en kan niet verdedigen in te grote ruimtes waardoor feyenoord geen hoog druk kan zetten. Het is niet voor niks dat iemand als Burger die nog nooit heeft verdedigd op zijn positie prima kon mee ballen. Dat geeft aan hoeveel verdedigende zekerheid Advocaat in dit team heeft gebouwd om het centrum te ontlasten.

Je kan nog best een redelijk team neerzetten als je spelers meer in hun kracht positioneert.

--Azarkan---Linssen---Berghuis---

------Jorgensen---Teixeira-------

--Haps-------Fer-------Narsingh--

-------Senesi----Geertruida--------

-------------Bijlow--------------

Gewoon zo spelen. Dan zal je vanzelf zien dat het beter gaat draaien. Je mist enkel een echt goeie spits. Maar dat probleem hadden we vorig seizoen ook.

Waar ik Azarkan neer zet kan je ook eens Conthe testen als hij fit is. En hopen dat Sinisterra op niveau terug komt na zijn zware blessure. Maar als Malacia er is kan hij ook weer links back spelen en haps links op de vleugel neer zetten. Narsingh kan er ook spelen al scoort die moeilijk. Je ziet wel meteen dat het team beter draait als er iemand staat met snelheid en diepgang. Al zou ik voor weinig geld de transfervrije Assaidi halen en weer op trainen. Je kan voor hem salaris ruimte vrij maken door vente, Wehrmann en Johnston te verhuren.

Linssen is gevaarlijker vanuit het midden. Goed in de combinatie met een goed schot en kan goed koppen. Laat die maar als valse 9 zwerven.

Jorgensen is eigenlijk een betere versie van Toornstra speelde bij Kopenhagen ook vaak als 10. Heeft meer snelheid, kracht en lengte.

Teixeira zorgt voor de nodige creativiteit op het middenveld.

En Narsingh zal eindelijk een rechts back zijn die aanvallend meer kan brengen tegen zwakkere tegenstanders. Mss blijkt hij nog goed in de 1 tegen 1 duels ook en kan je hem opleiden tot goeie back. Nieuwkoop was eerst ook middenvelder en haps een vleugel aanvaller. Diemers kan je er ook eens proberen om aan het tempo te wennen en met zijn goeie passes de aanvallers meer zien te berijken.

Geertruida moet je gewoon laten spelen als centrale verdediger. Heeft ook snelheid wat het centrum mist. We hebben volgend seizoen op die positie namelijk ook een probleem als 3 spelers daar uit contract lopen. Botteghin, Spajic, van Beek.


Je zag al dat het team beter draaide als Narsingh links op de vleugel werd neergezet (speler met snelheid en diepgang) en Teixeira op het middenveld speelde (creativiteit).Als je de andere 3 posities ook zo in vult als ik aan geef jorgensen op het middenveld (en anders toornstra), Linssen in de spits en een andere rechts back (Narsingh of diemers). Dan gaat het nog beter lopen.



Ik zou Toornstra er inzetten voor Jorgensen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 29 september 2020 om 12:55:

Texeira is een mooie speler die moeten we koesteren, hopelijk is hij snel topfit.




mag van mij starten zondag ( desnoods links voorin)

 

+2/-0

In een rol achter de spits lijkt hij me beter uit de voeten te komen, dan op de vleugels.

 

+1/-0

We moeten niet te snel teveel verwachten van hem hij zal toch moeten wennen aan hoe we willen spelen en daar zijn we zelf ook nog niet uit zelfde geldt voor Spajic.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 28 september 2020 om 17:09:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 28 september 2020 om 15:13:

Linssen heeft het vorige seizoen aangetoond dat hij met een vrije rol het effectiefst kan zijn. Nu is hij ondergeschikt aan Feyenoord's speelwijze en moet hij zich hier in vinden. Kokcu moet zijn medespelers ook nog vinden. Voor een jonge knul doet hij het niet gek.




Soory Kokcu is terecht gewisseld. Texeira is een veel betere voetballer en daar kun ej dadelijk echt niet meer om heen



Hehe, eindelijk iemand die het zegt

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Feyenoord Forum » Spelers » Texeira