Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 17 18 19 20 21

Lichtpuntje. De horrortijden van Mulder liggen gelukkig achter ons.

Dit bericht is gewijzigd op 21 juli 2020, 13:24:39.

 

+1/-0

"Zoals hij onder die lat staat, geweldig", vertelt Advocaat in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Ik zeg het niet snel, eigenlijk ben ik als trainer altijd wel kritisch geweest op mijn keepers, maar Bijlow is 'top-top'. Zo jong nog, maar toch zo volwassen. Ongekend."


Het is gevaarlijk te zeggen maar hij doet me persoonlijk wel denken aan Neuer.

 

+1/-0

Bijlow is ook wel prima met veel goeie kwaliteiten. Maar Bijlow maakt soms ook nog wel eens een cruciale blunder. En heeft helaas niet de lengte van een Neuer. Dat hij vaak geblesseerd is helpt ook niet zo mee... Hopelijk kan hij eens een seizoen blessure vrij keepen.

 

+1/-0

Was een beetje onhandig de manier waarop De Boer zich uitte over hem, maar volgende keer zit Bijlow er wel bij let maar op. Afscheid nemen van Krul (tweede nivo engeland).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 19 september 2020 om 14:07:

Bijlow is ook wel prima met veel goeie kwaliteiten. Maar Bijlow maakt soms ook nog wel eens een cruciale blunder. En heeft helaas niet de lengte van een Neuer. Dat hij vaak geblesseerd is helpt ook niet zo mee... Hopelijk kan hij eens een seizoen blessure vrij keepen.



Neuer is 3 cm langer...

 

+1/-0

Yep Bijlow is gewoon 1.90m daarom pakt hij ook alles in de lucht.

 

+1/-0

Wat kletsen we nou! Bijlow behoort tot de top en wij als supporters niet.

 

+1/-0

@Edirin81

Bijlow is 1.88 en Neuer 1.93.

5 cm verschil dus. In het keepers vak is dat best veel. Kan dat Bijlow nog wat cm is gegroeid geen idee.

Persoonlijk vind ik Bijlow nog iets minder imposant in het doel. En zie ik hem nog niet van die onmogelijke ballen uit het netje houden.

Maar voor nederlandse begrippen is Bijlow een zeer degelijke top keeper.

 

+1/-0

Dan zal Bijlow gegroeid zijn sinds jij hem gemeten hebt, want hij is 1.90m.

 

+1/-0

Hij is sowieso gegroeid als keeper. ;)

Heeft presence, rust, overzicht aanvallers blijven liever uit zijn buurt.

 

+2/-0

Staat als een huis die gozer.Dat er nou mensen doen alsof het Lamproe is en hem vergelijken met de beste keepers ter wereld is natuurlijk onzin. We mogen ons in de handjes knijpen met deze ontwikkeling, vorig jaar was het nog wel even onduidelijk hoe het zou verlopen met zijn groei curve. De meeste keepers zijn echter nog lang niet op dit niveau als ze de leeftijd van Bijlow hebben.

 

+4/-0

Vraag me af of hij echt een blessure had, ben er niet rouwig om kan hij zich weer op de club focussen. Ga er niet van uit dat het ernstig is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 oktober 2020 om 00:58:

Vraag me af of hij echt een blessure had, ben er niet rouwig om kan hij zich weer op de club focussen. Ga er niet van uit dat het ernstig is.



Hij staat tegen sparta gewoon weer onder de lat :ja

 

+1/-0

Volgens mij heeft Dickie gezegd meld je maar af om signaal af tegeven aan De Boer. :B

 

+2/-0

Tja het is gewoon zwaar demotiverend voor Bijlow, dat de Boer doodleuk Bizot oproept. Die Bizot geeft niet thuis als het niet lekker loopt bij AZ en pakt dan helemaal geen punten. Beetje een mooiweerkeepertje.

Ik zou kijken of we na dit seizoen niet die Drommel op kunnen pikken heeft dan nog maar een eenjarig contract. Prima keeper en dan heb je pas een goede concurrentiestrijd. Bovendien zit je niet met een Marsman of Ten Hove die hopeloos te kort komen, dat gaat je gewoon punten kosten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 10 oktober 2020 om 12:39:

Tja het is gewoon zwaar demotiverend voor Bijlow, dat de Boer doodleuk Bizot oproept. Die Bizot geeft niet thuis als het niet lekker loopt bij AZ en pakt dan helemaal geen punten. Beetje een mooiweerkeepertje.

Ik zou kijken of we na dit seizoen niet die Drommel op kunnen pikken heeft dan nog maar een eenjarig contract. Prima keeper en dan heb je pas een goede concurrentiestrijd. Bovendien zit je niet met een Marsman of Ten Hove die hopeloos te kort komen, dat gaat je gewoon punten kosten.



Drommel zou je dan nu al moeten benaderen Twente wil met hem om tafel over nieuw contract.

 

+1/-0

Uiteraard je moet er vroeg bij zijn, maar ik denk dat als je hem een goed plan voorschoteld wel binnen kan halen. Je haalt dan een keeper binnen die er staat als het moet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 10 oktober 2020 om 14:59:

Uiteraard je moet er vroeg bij zijn, maar ik denk dat als je hem een goed plan voorschoteld wel binnen kan halen. Je haalt dan een keeper binnen die er staat als het moet.



Ja een plan en met Advocaat en Arnesen heb je wel mensen die hem kunnen overtuigen. Daarbij is de top 3 altijd wel aantrekkelijk.

 

+1/-0

Ik snap niet dat Bijlow niet in de basis staat, ik vind hem de beste keeper voor het Nederlands elftal.

 

+1/-0

Klopt Bestlander, maar als je Ajax-oogjes hebt, dan zie je die Bijlow toch niet staan!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 17 18 19 20 21

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow