Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Texeira

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Beste Dick, hopelijk zet je deze aanvallende middenvelder zondag in de basis. Zowel Haps als Diemers zijn op de training onder de indruk. Jij ook??

Dit bericht is gewijzigd op 17 september 2020, 21:55:03.

 

+1/-0

Laat dat maar aan hem over, tot nu toe nog niet echt nodig maar hij durft wel harde beslissingen tenemen, zie het passeren van Toornstra.

 

+1/-0

Maar wie is dan het slachtoffer? Weer meteen diemers er uit of Kokcu?

 

+1/-0

KokCu denk ik

 

+1/-0

Idd niemand is heilig, beetje rouleren kan echt niet kwaad vooral straks met 3 wedstrijden in een week en de belangrijke europese wedstrijden.

 

+1/-0

Een middenveld fer (sloper), Diemers (spel verdeler) en Teixeira (creatieveling). Zou best wel eens kunnen renderen. Dat is dan voor het eerst sinds jaren dat het middenveld weer wat in balans is.

Zelf zou ik Jorgensen uit de spits halen. Linssen als valse 9 opstellen. En jorgensen dan op de plek van diemers zetten op het middenveld als Teixeire ook een speler blijkt te zijn die het spel kan verdelen en de nodige creativiteit brengt waar ik op hoop. Jorgensen heeft het vermogen bij te sluiten bij de spits positie, is bal vast, kan loop acties maken in de diepte, kan van afstand schieten en heb je ook meer lengte en kracht op het middenveld.

 

+1/-0

Hij is een concurrent voor Kökcu maar het schijnt dat hij ook linksbuiten kan spelen dus misschien moet hij eens de kans krijgen als Linssen er niks van maakt de komende weken. Kökcu en Fer zijn redelijk onaantastbaar bij Dick. Als je erover nadenkt hebben we eigenlijk helemaal geen plek voor die gozer als iedereen fit blijft.

 

+1/-0

Linssen moet het wel gaan laten zien nu, de trainer is erg lovend geweest echt slecht is hij ook niet brengt altijd wel strijd niet bang om op het randje tespelen maar rendement moet wel omhoog, geldt ook voor Orkun trouwens.

 

+1/-0

Ik verwacht dat Fer er uit gaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 18 september 2020 om 00:15:

Ik verwacht dat Fer er uit gaat.




?????????????????? en wie op zijn plek dan?

 

+1/-0

@Dirkteur

Zo heel snel is Teixeira toch ook niet?... Dus gaat het je probleem in de voorhoede niet verhelpen als je teixeira in plaats van Linssen neer zet.
Het probleem in de voorhoede is juist dat we nu een gebrek aan snelheid voorin hebben en er geen speler is die een loopactie maakt in de diepte zonder bal.

Dit bericht is gewijzigd op 18 september 2020, 12:51:24.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 18 september 2020 om 12:43:

@Dirkteur

Zo heel snel is Teixeira toch ook niet?... Dus gaat het je probleem in de voorhoede niet verhelpen als je teixeira in plaats van Linssen neer zet.
Het probleem in de voorhoede is juist dat we nu een gebrek aan snelheid voorin hebben en er geen speler is die een loopactie maakt in de diepte zonder bal.



Hij kan niet tippen aan sinisterra maar die is ook de onbetwiste nummer 1 op linksbuiten. Snelheid zeg je, is snelheid het belangrijkste wapen van Linssen dan? Nee totaal niet. Ik denk dat teixeira een goeie concurrent voor hem is.

Kökcü gaat er toch niet uit, of hooguit voor een paar potjes. Die moet geld opleveren voor de club. Fer en Diemers hebben een meer controlerende rol en ik weet niet of teixeira geschikt is voor die rol. Het is een aanvallend ingestelde speler die je dus het beste op een plaats kan zetten waar hij redelijk vrijuit naar voren kan spelen. Dat kan of in de rol van Kökcu of in de rol van Linssen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 18 september 2020 om 16:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 18 september 2020 om 12:43:

@Dirkteur

Zo heel snel is Teixeira toch ook niet?... Dus gaat het je probleem in de voorhoede niet verhelpen als je teixeira in plaats van Linssen neer zet.
Het probleem in de voorhoede is juist dat we nu een gebrek aan snelheid voorin hebben en er geen speler is die een loopactie maakt in de diepte zonder bal.



Dat is precies mijn punt vorig seizoen
Hij kan niet tippen aan sinisterra maar die is ook de onbetwiste nummer 1 op linksbuiten. Snelheid zeg je, is snelheid het belangrijkste wapen van Linssen dan? Nee totaal niet. Ik denk dat teixeira een goeie concurrent voor hem is.

Kökcü gaat er toch niet uit, of hooguit voor een paar potjes. Die moet geld opleveren voor de club. Fer en Diemers hebben een meer controlerende rol en ik weet niet of teixeira geschikt is voor die rol. Het is een aanvallend ingestelde speler die je dus het beste op een plaats kan zetten waar hij redelijk vrijuit naar voren kan spelen. Dat kan of in de rol van Kökcu of in de rol van Linssen.




Dat is dus precies mijn punt ik denk dat linssen niet functioneert op links omdat het net zo'n type speler is als berghuis namelijk komt naar binnen niet heel snel maar slim en gaan voor de goal. (zelfde reden waarom larsson op die positie nauwelijks rendeerde).

Voorin heb je minimaal een ander type nodig 1 met snelheid en die loop acties in de diepte maakt zonder bal. Daarom was Sinisterra complementair aan je voorhoede. En werkte haps als invaller voor hem ook.

Teixeira werkt juist wel op het middenveld. We spelen maar met 1 controleur namelijk Fer. Diemers en kokcu zouden voor aanvallende impulsen moeten zorgen maar gebeurt nauwelijks. Daarom mag je van mij Kokcu wel snel goed verkopen zo geweldig vind ik hem niet renderen. Zet jorgensen (bal vaste sterke speler die aansluit bij de spits) en Teixeira (een creatieveling) maar op het middenveld voor fer die met de punt naar achteren speelt.

Dan heb je een prima middenveld.

 

+1/-0

Linsen werkt hard maar zijn rendement is veel te matig.
Ondanks dit zou ik toch nog dezelfde spelers opstellen om nog een ieder nog een keer te laten zien wie er mogelijk gewisseld kan gaan worden.
Wel is mijn hoop gevestigd op de terugkeer van Sinisterra

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 18 september 2020 om 22:14:

Linsen werkt hard maar zijn rendement is veel te matig.
Ondanks dit zou ik toch nog dezelfde spelers opstellen om nog een ieder nog een keer te laten zien wie er mogelijk gewisseld kan gaan worden.
Wel is mijn hoop gevestigd op de terugkeer van Sinisterra



Ik schat dat hij toch wel tussen de 10 en 15 goals gaat maken, als je dat bij Vitesse drie jaar kan moet het bij Feyenoord nog makkelijker zijn. Hij overigens erg blij met Van Persie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 18 september 2020 om 10:52:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 18 september 2020 om 00:15:

Ik verwacht dat Fer er uit gaat.




?????????????????? en wie op zijn plek dan?



Met een middenveld bezetting van Kokcu, Teixera en Diemers hebben we drie spelers die elkaar blindelings kunnen vinden en elkaar begrijpen. Ik vind Fer vaak een stoorzender die zijn inzet toont maar gebrek aan inzichten heeft om het spel te verplaatsen en de linies op elkaar aan te sluiten. Ook vind ik dat deze bezetting inzichten heeft om tussen de linies door te spelen en balletjes achter de laatste linie kunnen leggen. Totaal gezien zijn dit complete spelers. Fer heeft dit niet.

 

+1/-0

@Danall
Dat klopt wel maar wie pakt er dan de ballen af in dat middenveld? Je mist dan veel te veel kracht en lengte. Fer lost in zijn eentje op wat Vilhena en El Ahmadi met z'n tweeën deden. Trouwens ik vind dat Fer beter kan voetballend dan menig een denkt en je vergeet dat hij anders nooit als verdedigende middenvelder heeft gespeeld. Hij was anders op een andere positie geposteerd op het middenveld. Dus geheid dat hij nog bij kan leren op die positie om het tactisch allemaal goed op orde te krijgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 19 september 2020 om 01:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 18 september 2020 om 22:14:

Linsen werkt hard maar zijn rendement is veel te matig.
Ondanks dit zou ik toch nog dezelfde spelers opstellen om nog een ieder nog een keer te laten zien wie er mogelijk gewisseld kan gaan worden.
Wel is mijn hoop gevestigd op de terugkeer van Sinisterra



Ik schat dat hij toch wel tussen de 10 en 15 goals gaat maken, als je dat bij Vitesse drie jaar kan moet het bij Feyenoord nog makkelijker zijn. Hij overigens erg blij met Van Persie.



Dat zou mooi zijn, als ik hem nu ziet spelen dan twijfelt ik of hij slaagt bij feyenoord.
Maar je kan best gelijk hebben wij wachten het af. :feyenoord

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 19 september 2020 om 14:52:

@Danall
Dat klopt wel maar wie pakt er dan de ballen af in dat middenveld? Je mist dan veel te veel kracht en lengte. Fer lost in zijn eentje op wat Vilhena en El Ahmadi met z'n tweeën deden. Trouwens ik vind dat Fer beter kan voetballend dan menig een denkt en je vergeet dat hij anders nooit als verdedigende middenvelder heeft gespeeld. Hij was anders op een andere positie geposteerd op het middenveld. Dus geheid dat hij nog bij kan leren op die positie om het tactisch allemaal goed op orde te krijgen.



Wat je nu schrijft, gaan mijn haren, voorzover aanwezig, overeind staan. Vilhena alleen al is beter dan Fer en Al Ahmadi erbij was een driving midfield die bepalend was voor de vele overwinningen.

 

+1/-0

@Danall

Waarom lukte het Vilhena of El Ahmadi dan nooit om alleen met de punt naar achteren te spelen? Je speelde continu met 2 statische controleurs. Een reden waarom we in europa toen jaren niks klaar speelde.
vilhena vind ik nog wel een bruikbare speler maar El Ahmadi vind ik echt enorm overschat. Enkel dat balletje ergens anders naartoe verplaatsen en hard werken... Dat is in de echte top niet voldoende... El Ahmadi heeft ook enkel bij feyenoord successen gekend. Maar door zijn inzet en strijd word hij door het Feyenoord publiek op handen gedragen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Feyenoord Forum » Spelers » Texeira