Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Nacho

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Pfff, het komt er nog niet uit.

Ik was in het begin erg enthousiast over wat ik zag, en de potentie die ik vooral zag in wat hij wél en niet deed in het veld.

Het probleem is een beetje dat hij het nu moet doen met invalbeurten, en zeker in de slotfase speelt Feyenoord niet meer zo verzorgd en sterk als het eerste uur. Anderzijds, ik weet niet of hij 'voetballend' mee kan komen in het spel van het eerste deel van wedstrijden.

Het oogt voor nu allemaal te traag, onbeholpen en ongelukkig. Dat doet zijn eigen vertrouwen niet goed, en het oordeel van het Legioen ook niet. Het is duidelijk wie de supporters willen zien: dat is van Persie junior.

Een goaltje zou hem wel kunnen helpen...

+1/-0

Ik zie wel wat voorwaarden die hem in potentie tot een succes kunnen maken, al zag ik dat vooral tijdens de voorbereiding terugkomen als basisspeler. Ferri is fysiek sterk, zet goed druk en hij komt veel in kansrijke positie. De finesse is er nog niet en dat lijkt helaas een technisch verhaal te zijn, het ziet er te houterig uit.

Pelle had dat ook in zijn eerste periode bij AZ. Ik zie nog steeds een aantal overeenkomsten, maar als je het kritisch bekijkt mag je veel meer verwachten van een spits van 9 miljoen.

Vooralsnog schrijf ik hem niet af, maar er moet veel verbeterd worden voordat ik in Ferri een eerste spits zie voor Feyenoord. Ik denk nog steeds dat het in de sterren staat geschreven dat van Persie onze eerste spits wordt de komende jaren.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Zijn prijskaartje helpt niet, werd gisteren bij ESPN ook weer direct erbij gehaald. Voor Feyenoord is die 9M ook ongelooflijk veel geld, maar binnen de voetballerij lijkt dat inmiddels allang geen bedrag meer te zijn waarvan men wakker ligt.

Zeker voor de spits-positie, moet je zoveel betalen als je uberhaupt mee wil doen.

Voor andere posities, kijk ik er anders naar. Voor het geld wat zo'n Borges gekost heeft, had de club beter twee Scandinaviers kunnen halen voor op de flank. Was er wellicht wél één van geslaagd. Van de andere kant, Wålemark heeft het ook niet gered.

+1/-0

Van Persie is beter dan Ferri maar zolang beiden geen 90 min kunnen volhouden helemaal niet met twee wedstrijden in de week straks heb je Ueda ook nog hard nodig.

+1/-0

Heb zelf de oefenwedstrijden alleen in samenvatting gezien maar daarin maakte hij tegen Europese subtop toch wel een aardige indruk dacht ik. Hij voelt nu natuurlijk ook de concurrentie met Ueda die later aansloot.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 augustus 2026 om 23:40:

Heb zelf de oefenwedstrijden alleen in samenvatting gezien maar daarin maakte hij tegen Europese subtop toch wel een aardige indruk dacht ik. Hij voelt nu natuurlijk ook de concurrentie met Ueda die later aansloot.

Ik heb alle duels gekeken en alleen tegen Brugge overtuigde die echt en dacht ik, nieuwe Santi in wording? Zoals die nu invalt is echter ver onder het niveau als in de voorbereiding.

Hij moet duidelijk nog een paar stappen maken.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Spelers » Nacho