Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Nacho

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 september 2026 om 00:38:

Vd Vaart vergeleek hem met Diego Costa is wel een mooie als hij dat niveau haalt zou geweldig zijn.

Daar is hij sowieso niet gemeen en doortrapt genoeg voor. En is hij te intelligent.

Bij Diego Costa zaten serieus meerdere steekjes los, Nacho komt op mij over als een speler/persoon die wel vatbaar is voor fatsoen en empathie.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 15 september 2026 om 09:41:

Marc Acardipane schreef op 15 september 2026 om 00:38:

Vd Vaart vergeleek hem met Diego Costa is wel een mooie als hij dat niveau haalt zou geweldig zijn.

Daar is hij sowieso niet gemeen en doortrapt genoeg voor. En is hij te intelligent.

Bij Diego Costa zaten serieus meerdere steekjes los, Nacho komt op mij over als een speler/persoon die wel vatbaar is voor fatsoen en empathie.

Toch wel grappig , ik verwachte beetje positieven mensen maar die gingen toch los op Feyenoord niet normaal.
Alleen vd Vaart deed normaal en realistisch.
Alle dooddoeners werden weer van de stal gehaald.
Ook lag vooral aan Zwolle en niet zoveel aan Feyenoord.
Valt me wel vaker op dat je van oud Feyenoorders niets hoeft te verwachten, die zijn zo negatief.
Ook totaal niet benoemen dat je gewoon 3x kon scoren tegen Barca.
Tuurlijk gewoon terecht verloren VERDER.

+1/-0

Ik heb het niet gezien, ik weet dus niet wie wat over de wedstrijd tegen Zwolle of Barcelona gezegd heeft.

Het kan toch allemaal kloppen?

Zelf zie ik het zo: Feyenoord speelde in Catalonie niet slecht, gezien de eigen kwaliteiten. Barcelona is een flink aantal maten te groot momenteel, en daarom was de uitslag niet verrassend. En het spel viel niet tegen.

Had Feyenoord vaker kunnen scoren in Camp Nou? Misschien, maar mijn gevoel zegt mij dat Barcelona in dat geval misschien wel iets meer aangezet had. En dan was het misschien 8-3 ofzo geworden.

Tegelijkertijd was de uitslag totaal geen reden om tevreden te zijn. Je gaat toch ook niet juichen na die 4-1?

Tegen Zwolle speelde Feyenoord gewoon heel goed, vanaf minuut 1 was overduidelijk voor de tegenstander dat er niets te halen viel. Zwolle was ontzettend slecht, maar het heeft er ook mee te maken dat het zo 'lijkt'. Als je overal één/twee stappen te laat bent en volledig uit elkaar gespeeld wordt, dan lijkt het ook alsof je er helemaal niets van kan of dat je er zelfs met de pet naar gooit.

Het werkt twee kanten op, hoe de ploeg speelde en hoevaak het scoorde; dat maakte het gewoon een heel goede wedstrijd van de kant van Feyenoord. Tegelijkertijd, de moed zakte Zwolle na verloop van tijd zodanig in de schoenen dat er op een gegeven moment nog maar weinig tegenstand geboden werd. Zie de laatste goal van Hadj Moussa.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Spelers » Nacho