Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 12.765
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 31 oktober 2025 om 19:16:
Is er morgen niet bij, en misschien wel voor langere tijd niet. Ik vreesde dit al, en vraag me des te meer af of het wel verstandig was dat hij na die klapper zolang doorgespeeld heeft…
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.590
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 31 oktober 2025 om 19:35:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 31 oktober 2025 om 19:16:
Is er morgen niet bij, en misschien wel voor langere tijd niet. Ik vreesde dit al, en vraag me des te meer af of het wel verstandig was dat hij na die klapper zolang doorgespeeld heeft…
Hij kwam zo raar en hard terecht genoeg mensen gaan dan KO hoor maar hijzelf heeft blijkbaar niks aangegeven en scoort ook nog wonderbaarlijk maar daarom prees ik hem ook als strijder. Hopelijk is het nu meer uit voorzorg en even hersenonderzoek laten doen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 31 oktober 2025 om 20:02:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 31 oktober 2025 om 19:35:
Hij kwam zo raar en hard terecht genoeg mensen gaan dan KO hoor maar hijzelf heeft blijkbaar niks aangegeven en scoort ook nog wonderbaarlijk maar daarom prees ik hem ook als strijder. Hopelijk is het nu meer uit voorzorg en even hersenonderzoek laten doen.
Soms moet je als medische staf een speler tegen zichzelf in bescherming nemen, ook als de speler zelf denkt dat het allemaal wel gaat. Ik vind dit geen goede beurt van de medische staf die hier denk ik zo wel lering uit zal trekken.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Ous heeft ook zelf een verantwoordelijkheid, mischien was er niet genoeg communicatie omdat hij alleen Frans spreekt Engels komt wel maar duurt even.
Robert Maaskant laakt de handelswijze van Feyenoord omtrent de blessure van Oussama Targhalline in de topper tegen Feyenoord. De Marokkaan raakte geblesseerd aan zijn hoofd na een kopduel met Joey Veerman. Tot verbazing van Maaskant speelde Targhalline de wedstrijd gewoon uit en ontbreekt zaterdag tegen FC Volendam.
"Om hem na die val tegen PSV niet te wisselen, vind ik echt een fout van de medische staf", begint Maaskant bij FC Rijmond. "Hij komt vol met z'n kop op de grond. Hij was totaal van de wereld. Als er twijfel is over een hersenschudding, moet je op zo'n moment altijd de speler in bescherming nemen." Tafelgenoot Mike Snoei is ook kritisch op Feyenoord. "De speler is er zelf ook nog bij. Wat voelt hij? Maar misschien moet je wel eerder ingrijpen inderdaad."
Feyenoord Forum » Spelers » Oussama Targhalline