Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Willykment
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 4.815
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Sparta Rotterdam-Feyenoord
Man van de Wedstrijd Excelsior Rotterdam-Feyenoord: -
Zet maar in de basis, het liefst in plaats van Moussa maar op dit moment vind ik hem ook beter dan Sauer. Heerlijk om een vleugelaanvaller in je ploeg te hebben die constant in de diepte dreigend is en daarna het overzicht kan bewaren. Daarmee sloop je een tegenstander, zelfs als je als ploeg matig in de wedstrijd zit.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 11.857
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 16 augustus 2025 om 22:00:
Zet maar in de basis, het liefst in plaats van Moussa maar op dit moment vind ik hem ook beter dan Sauer. Heerlijk om een vleugelaanvaller in je ploeg te hebben die constant in de diepte dreigend is en daarna het overzicht kan bewaren. Daarmee sloop je een tegenstander, zelfs als je als ploeg matig in de wedstrijd zit.
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 552
Reg.: 17 november 2024
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 08 augustus 2025 om 13:19:
Ik zou graag zien dat hij een serieuze kans krijgt bij ons, ik vind dat hij explosiever en sneller is dan de vleugels die we nu hebben en heb het idee dat hij met vertrouwen veel impact kan hebben. Helaas ziet van Persie het minder in hem zitten, dus dan maar verhuur aan de Eagles of misschien Twente.
Forumreacties: 16.921
Reg.: 2 januari 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 16 augustus 2025 om 22:14:
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 08 augustus 2025 om 13:19:
Ik zou graag zien dat hij een serieuze kans krijgt bij ons, ik vind dat hij explosiever en sneller is dan de vleugels die we nu hebben en heb het idee dat hij met vertrouwen veel impact kan hebben. Helaas ziet van Persie het minder in hem zitten, dus dan maar verhuur aan de Eagles of misschien Twente.
Kwa buitenspelers zitten we goed.
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 552
Reg.: 17 november 2024
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 16 augustus 2025 om 22:16:
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 16 augustus 2025 om 22:14:
Kwa buitenspelers zitten we goed.
Dit is sarcastisch, toch?
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Feyenoord Forum » Spelers » Jaden Slory