Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Jaden Slory

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Jaden Slory en Feyenoord hebben een principeakkoord bereikt over een contractverlenging. Dat meldt 1908.nl, clubwatcher van de Rotterdammers, maandagochtend. Slory zou komende zomer uit zijn contract lopen in Rotterdam-Zuid. Nu zet hij zijn krabbel onder een verbintenis tot medio 2027.

Anderhalve week geleden werd bekend dat er tóch een doorbraak was gekomen in de onderhandelingen tussen Slory en Feyenoord. In november leek een transfervrij vertrek nog het meest voor de hand liggend.

Nu Javairô Dilrosun is vertrokken en Alireza Jahanbakhsh bijna uit zijn contract loopt, is Slory echter toch overstag. De achttienjarige vleugelaanvaller gaat een opgewaardeerde verbintenis tekenen, die hem voor drie jaar langer bij Feyenoord houdt.

Slory wilde vooral perspectief op speeltijd in het eerste elftal. Tot dusver kwam het niet verder dan het trainingskamp in Marbella begin dit jaar.

Daarom informeerden tientallen clubs naar de rechtspoot, die de interesse nu toch afwimpelt. Het is onbekend om welke clubs het destijds ging.

Slory, kroost van voormalig prof Andwélé, komt nu uit voor Feyenoord Onder 21, waar hij bijna wekelijks uitblinker is. Dit seizoen speelde de rechtsbuiten veertien wedstrijden voor de beloften, waarin hij viermaal scoorde en drie keer aangever was.

Ook maakte Slory voor de jaarwisseling furore in de UEFA Youth League. Mede dankzij zijn drie goals werd het team van Robin van Persie groepswinnaar in de prestigieuze jeugdcompetitie



wat vinden jullie van deze speler?
Is niet veel jonger dan bv onze fantastische huurspeler (met superveel potentie over 4 jaar...)
Doet het volgens mij goed in alle competities.
En we hadden ook echt niemand meer op die positie, wat is er mis dan dat je niet een keer de kans krijgt?
Begrijpelijk dat hij niet wilde bijtekenen maar denk eerlijk gezegd dat hij beter had kunnen gaan.
Je kan beter jaartje bij Zwolle spelen ofzo en dan terug komen voor een kans.

 

+1/-0

Erg blij mee. Vreesde al voor een Summerville-scenario, al speelde daar natuurlijk wat meer.

Maar volgens mij een toptalent. Blinkt echt niet wekelijks uit in onder 21 zoals hierboven staat, maar heeft absoluut wat extra's.

Denk/hoop dat hij en zijn entourage inziet dat ook jeugd de kans krijgt onder Slot, al is de aanloop soms wat lang. ik zou hem graag eens in 1 zien, maar kan echt niet inschatten in hoeverre hij daar klaar voor is. maar het zou toch heerlijk zijn als we weer eens aanvaller zien doorbreken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 12 februari 2024 om 17:21:

Erg blij mee. Vreesde al voor een Summerville-scenario, al speelde daar natuurlijk wat meer.

Maar volgens mij een toptalent. Blinkt echt niet wekelijks uit in onder 21 zoals hierboven staat, maar heeft absoluut wat extra's.

Denk/hoop dat hij en zijn entourage inziet dat ook jeugd de kans krijgt onder Slot, al is de aanloop soms wat lang. ik zou hem graag eens in 1 zien, maar kan echt niet inschatten in hoeverre hij daar klaar voor is. maar het zou toch heerlijk zijn als we weer eens aanvaller zien doorbreken.




Zou voor mij juist de reden zijn om niet te blijven.
Veels te weinig kans.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Hij is 18 jaar oud, dan is meespelen met de O21 een goede leerschool en 'hoeft' hij ook niet wekelijks uit te blinken toch? Overeind blijven tegenover gasten die 2/3 jaar verder zijn in hun ontwikkeling is al hartstikke prima.

Ik hoop dat de verschillende trajecten die Feyenoord nu kan bieden (Jong Feyenoord, FC Dordrecht, evt. verhuur Excelsior) voldoende zijn om de speler verder te laten ontwikkelen en uiteindelijk een goede kans te geven om in de Kuip door te breken.

Als die trajecten en een beter perspectief ook bijgedragen hebben aan het tekenen van een nieuw contract, is dat een goed teken.

 

+1/-0

Slory is nu al niet zoveel minder dan Minteh mijns inziens. Een tikje minder snel en explosief, iets minder inhoud, maar het overzicht dat Slory wel heeft ten opzichte van Minteh vind ik veel belangrijker. Slory is het klassieke type vleugelaanvaller dat nog gericht is op het afleveren van een voorzet aan de spits. Gezien de beperkte aanvoer voor onze spitsen vind ik het geen gek idee om Slory in de loop van dit seizoen kansen te gaan geven. Daarvan zouden ook onze spitsen weleens kunnen profiteren. Zodra een talent wat wedstrijdritme krijgt zal ook het aspect van inhoud worden verbeterd.

 

+1/-0

Hoppa, bijgetekend!

Zou leuk zijn als we hem eens in de Kuip zien. Thuis tegen Groningen, gesteld dat we dan een keer wel snel een ruime voorsprong opbouwen?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Spelers » Jaden Slory