Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Igor Paixão

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord is de laatste 5 jaar succesvol geweest met buitenspelers. Het begon met Sinestera, paixao, Minteh en Hadj-Moussa. Nu Diarra? Het aantrekken van Valente en Steijn is een groter vraagteken. Gaan zij passen in het elftal?

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Eens hoor, maar mijn inziens waren de transferzomers in 2021 en 2022 uitzonderlijk. Met name die laatste window was zodanig successvol dat er een onmogelijke standaard mee ontstaan is voor de zomers erna.

We moeten overigens niet vergeten dat ook gedurende deze windows, niet iedere aankoop een schot in de roos was. Dat beeld kan in de herinnering ontstaan, maar klopt niet. Dilrosun en Bjørkan waren regelrechte missers.

De aangetrokken spelers met grote restwaarde, drogen inmiddels een beetje op. Feyenoord 'verdient' deze window aan transfers van jeugdspelers. Als Paixão en Hancko vertrekken, blijft alleen Timber nog over. Zelf denk ik dat Moder en Hadj Moussa de club nog flinke winst kunnen gaan opleveren, 'daarachter' wordt schaars. Spelers zullen zich moeten gaan ontwikkelen en dat kan ook.

Heel eerlijk, ik had na het kampioenschap in '23 ook niet verwacht dat een Paixão zovéél waard zou worden. Uiteindelijk. Vorige zomer had je hem toch verkocht, bij een bod van 15-20M? Nu neem je de telefoon niet eens meer op.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Spelers » Igor Paixão