Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Quilindschy Hartman

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 21 juni 2025 om 19:41:

kees592 schreef op 21 juni 2025 om 17:24:

Vind het erg teleustellend.

Er is roofbouw op hem gepleegd. De linkerkant moest hij alleen doen. In het kampioensjaar kon hij het opbrengen. Vorig seizoen was het allemaal minder en als eindresultaat een zware blessure.

De roofbouw zal komend seizoen wel worden. Hij zal het razend druk krijgen bij zo´n 'kleine' Engelse club.
Ik had liever gezien dat hij bijgetekend had. Is hier opgeleid, gerevalideerd en kans om je weer in het Nederlands elftal te spelen. Het geeft mij een beetje zure nasmaak. In z'n obsessie voor Engeland is de club toch wel de dupe nu.

12 miljoen is een mooi bedrag voor een speler met nog een 1-jarig contract. Nu moet hij nog door de keuring.

+1/-0

Het is een prima bedrag. Goed gedaan! Ik hoop wel dat Feyenoord een doorverkooppercentage heeft bedongen?

+1/-0

Ik vind het allemaal zeer geforceerd van zijn kant en dan ´mogen we nog blij zijn´ met 12 miljoen.
Erg jammer voor een speler die vanuit de jeugd alle kansen heeft gekregen en benut, en als het dan na een periode tegenzit de wijk naar Engeland neemt. En ja, dat heeft hij zelf afgedwongen, maar ik vind, en daar blijf ik bij, dat hij de club tekort doet.

+1/-0

12miljoen in de huidige situatie is prima! Voor Hartman in zijn beste tijd is dit natuurlijk een schijntje, maar gezien zijn blessure en de twijfel hoe hij terugkomt is het een prima deal!

+1/-0

Uiteindelijk moet het positieve beklijven. Het is ontzettend jammer dat Hartman vertrekt, maar hij is kampioen geworden met Feyenoord en heeft Oranje gehaald. Hij was een geweldig ambassadeur voor de club, ik heb bijna altijd van zijn optredens op het veld en in de media genoten.

Zijn vertrek verdient geen schoonheidsprijs, maar hem dat aanrekenen of nadragen; daar word niemand beter van. Uiteindelijk.

Laten we daarom hem gewoon het allerbeste gunnen!

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Spelers » Quilindschy Hartman