open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 21 juni 2025 om 19:41:
open/sluit de onderstaande quote:
Er is roofbouw op hem gepleegd. De linkerkant moest hij alleen doen. In het kampioensjaar kon hij het opbrengen. Vorig seizoen was het allemaal minder en als eindresultaat een zware blessure.
De roofbouw zal komend seizoen wel worden. Hij zal het razend druk krijgen bij zo´n 'kleine' Engelse club.
Ik had liever gezien dat hij bijgetekend had. Is hier opgeleid, gerevalideerd en kans om je weer in het Nederlands elftal te spelen. Het geeft mij een beetje zure nasmaak. In z'n obsessie voor Engeland is de club toch wel de dupe nu.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 858
Reg.: 6 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
Ik vind het allemaal zeer geforceerd van zijn kant en dan ´mogen we nog blij zijn´ met 12 miljoen.
Erg jammer voor een speler die vanuit de jeugd alle kansen heeft gekregen en benut, en als het dan na een periode tegenzit de wijk naar Engeland neemt. En ja, dat heeft hij zelf afgedwongen, maar ik vind, en daar blijf ik bij, dat hij de club tekort doet.
Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 959
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 3.251
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uiteindelijk moet het positieve beklijven. Het is ontzettend jammer dat Hartman vertrekt, maar hij is kampioen geworden met Feyenoord en heeft Oranje gehaald. Hij was een geweldig ambassadeur voor de club, ik heb bijna altijd van zijn optredens op het veld en in de media genoten.
Zijn vertrek verdient geen schoonheidsprijs, maar hem dat aanrekenen of nadragen; daar word niemand beter van. Uiteindelijk.
Laten we daarom hem gewoon het allerbeste gunnen!
Feyenoord Forum » Spelers » Quilindschy Hartman