Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 788
Reg.: 6 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu FC Twente-Feyenoord
Man van de Wedstrijd Internazionale-Feyenoord: -
Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 915
Reg.: 31 augustus 2023
Ik vind hem vaak de slechtste man op het veld. Gister tegen Inter wederom. Zijn aannames zijn vaak zo matig waardoor je als team niet door kan met aanvallen. Dat deed Santiago gewoon goed, waardoor het team vanaf middenveld naar aanval beter ging spelen.
Hij heeft nu wat meer minuten kunnen maken, maar ik zie niet de potentie dat hij over een paar jaar ineens een topper gaat worden.
Ook Ueda is het niet, geef Carrillo maar de kans.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.117
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Forumreacties: 1.605
Reg.: 28 juli 2015
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 06 maart 2025 om 09:21:
Er moet komende zomer geinvesteerd worden in een aanvalsleider. En liefst moet er één centrumspits (Ueda of Carranza) vertrekken.
Carranza wekt bij mij toch een bepaalde sympathie, die zou ik er liever bij houden. Maar het zou me niet verbazen als hij met zijn goal tegen Milan toch wat interesse gewekt heeft.
Op Ueda moet je denk ik je verlies pakken. Het is jammer maar helaas.
Stephano Carrillo voor de leeuwen flikkeren is denk een groot risico. Je mag van een speler op zijn leeftijd en met zijn ervaring nog eigenlijk niets verwachten. Het is duidelijk een aankoop voor de lange termijn, en het afbraakrisico als je hem te snel 'groot' maakt en de kans geeft is aanzienlijk. Dan wordt het nooit meer wat, en had je hem beter niet kunnen halen.
Ik weet ook eerlijk gezegd niet of hij op dat moment beter is dan Carranza, en/of hij dat binnen een paar maanden gaat worden.
Je moet eigenlijk gewoon een nieuwe, goede aanvalsleider hebben. Een back-up die min of meer gelijkwaardig is, en daarnaast ingebracht kan worden om iets te forceren. En daarnaast heb je nog één/twee talenten nodig, die zich kunnen ontwikkelen.
Die laatste heb je (Carrillo), Ueda en Carranza zijn eigenlijk niet de andere twee. Maar nogmaals, Carranza zou wellicht de rol van die tweede keuze kunnen vervullen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 06 maart 2025 om 09:49:
Stengs en Ivanusec zijn de twee spelers (samen met Zerrouki en Ueda) waar mijn inziens afscheid van genomen moet worden. Met deze spelers kun je niet het voetbal spelen waar Feyenoord naar zou moeten streven. Snelle omschakeling, hoog druk zetten, hoog tempo; Ivanusec is een 'vertrager' en Stengs kan het niet meer belopen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 06 maart 2025 om 09:52:
(...)
Als middenvelder komen ze te kort, maar als valse spits wil ik het wel eens zien.
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 06 maart 2025 om 11:02:
(...)
Als middenvelder komen ze te kort, maar als valse spits wil ik het wel eens zien.
Spelen met een valse spits is bijna altijd een noodverband. Je moet wel een voorhoede met heel speciale en uitzonderlijke kwaliteiten hebben, om daarmee goed uit de voeten te komen.
Voor Feyenoord is het wellicht momenteel een optie, maar het is puur uit armoede; bij gebrek aan capabele spitsen kan het een oplossing zijn. En dan nog, dan moeten er vanuit het middenveld doorkomende spelers komen en komt er nóg meer druk op de flanken te liggen. Heel eerlijk, het houdt in/op die posities ook niet over natuurlijk.
Als al je middenvelders fit en in vorm waren geweest, had je het nu kunnen proberen wellicht.
Ik kijk verder vooruit, naar komend seizoen. Dan zie ik toch echt liever dat er geinvesteerd gaat worden in een échte spits, en afscheid genomen gaat worden van Stengs en Ivanusec.
Forumreacties: 3.516
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 06 maart 2025 om 12:29:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 06 maart 2025 om 11:02:
(...)
Spelen met een valse spits is bijna altijd een noodverband. Je moet wel een voorhoede met heel speciale en uitzonderlijke kwaliteiten hebben, om daarmee goed uit de voeten te komen.
Voor Feyenoord is het wellicht momenteel een optie, maar het is puur uit armoede; bij gebrek aan capabele spitsen kan het een oplossing zijn. En dan nog, dan moeten er vanuit het middenveld doorkomende spelers komen en komt er nóg meer druk op de flanken te liggen. Heel eerlijk, het houdt in/op die posities ook niet over natuurlijk.
Als al je middenvelders fit en in vorm waren geweest, had je het nu kunnen proberen wellicht.
Ik kijk verder vooruit, naar komend seizoen. Dan zie ik toch echt liever dat er geinvesteerd gaat worden in een échte spits, en afscheid genomen gaat worden van Stengs en Ivanusec.
Een echte spits kan wel, maar dan heb je buitenspelers nodig met een voorzet op maat. Dan zou Osman de nieuwe rechtsbuiten moeten worden en Hadj-Moussa linksbuiten.
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 06 maart 2025 om 15:53:
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 06 maart 2025 om 12:29:
(...)
Een echte spits kan wel, maar dan heb je buitenspelers nodig met een voorzet op maat. Dan zou Osman de nieuwe rechtsbuiten moeten worden en Hadj-Moussa linksbuiten.
Want Osmam was zo goed op rechts??
Pax is er niet meer? degene die zelfs beter is op rechts dan links.
Mousa zou ik wel snel op links hebben gezet want die levert van die kant vele assists.
Snap nooit dat ze de wingers tijdens de wedstrijden nooit keer omdraaien.
Feyenoord Forum » Spelers » Julián Carranza