Vak: -
Forumreacties: 16.796
Reg.: 2 januari 2007
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Feyenoord-FC Groningen
Man van de Wedstrijd Feyenoord-Go Ahead Eagles: -
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 917
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 06 oktober 2024 om 20:58:
Geen idee wie deze gescout heeft, maar ze hebben niet echt naar z'n snelheid gekeken.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.165
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Jezus, die sprint was even schrikken!! Deze gozert heeft totaal geen snelheid. Ik kreeg een flashback naar van Beukering.
Ik heb gezegd dat hij de tijd gegund moet worden, hij speelt voor het eerst in zijn carrière in Europa. Maar wat ik gisteren zag, was zorgwekkend. Dat kan echt niet. Zelfs snelheid is trainbaar, maar als specifieke training hem 10% sneller maakt wint hij het nog niet van dikke stront door een trechter.
Heeft hij in de VS walking football gespeeld ofzo?!
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 07 oktober 2024 om 08:56:
Beetje flauw om hem af te rekenen op één sprint. Wat je ook zag is dat hij goed positie kiest, sterk in duel is en de ballen kan vasthouden en kaatsen. Je moet bijv. Luuk de Jong ook niet vanaf het middenveld laten sprinten
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 07 oktober 2024 om 10:54:
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 07 oktober 2024 om 08:56:
Beetje flauw om hem af te rekenen op één sprint. Wat je ook zag is dat hij goed positie kiest, sterk in duel is en de ballen kan vasthouden en kaatsen. Je moet bijv. Luuk de Jong ook niet vanaf het middenveld laten sprinten
Klopt.
Als hij dat wel kan, moet je hem op die manier gebruiken. En dan moet hij dat zelf ook beseffen.
Nu staat hij 'open', en dan krijg je die bal ook de diepte in. Als hij dan aanzet en je ziet in gedachten van de scheurkalender velletjes van dagen wegvliegen dan gaat er iets mis...
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.697
Reg.: 30 januari 2014
Carranza oogt inderdaad heel traag, maar ik ben het met Yoda eens dat hij als aanspeelpunt beter uit de verf lijkt te komen dan Ueda. Ik vond hem ook wat actiever ogen in het pressiespel dan Ueda, die ik overigens ook niet bepaald heel snel vind. Het zou mij niets verbazen als Ueda in deze vorm toch gepasseerd gaat worden, Priske sprak in de persco na afloop lovend over Carranza en het leek alsof hij twijfelde over het blijven opstellen van Ueda.
Ik hoop dat we een jongere spits gaan scouten met meer potentie, zoals zo'n Luciano Rodrigruez die we afgelopen jaar op het oog hadden.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Willykment
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 07 oktober 2024 om 13:19:
Priske was duidelijk ontevreden over Ueda. Priske ziet Carranza dagelijks op trainingen. Als hij dan ook in zo'n persco zegt dat het nog niet zeker is dat Ueda verzekerd blijft van een basisplaats en zegt dat Carranza zich laat zien, dan sluit ik niet uit dat Carranza een kans gaat krijgen. Ueda liet in elk geval zien hoe je niet als aanspeelpunt moet functioneren.
Willykment
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Geen slechte wedstrijd, beter als aanspeelpunt dan Ueda en hij stond een aantal keer op de juiste plek als spits. Het gebrek aan snelheid en explosiviteit vind ik wel een tekortkoming bij een topclub, maar als derde of tweede spits heeft hij z'n nut. Volgens mij ook iemand met een sterke mentaliteit.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 oktober 2024, 11:44:21.
Forumreacties: 3.564
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 02 december 2024 om 17:40:
Wat heeft hij nu weer? Derde keer sinds hij in Rotterdam is
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 02 december 2024 om 22:56:
Voor hemzelf ook frusterend je zag dat hij er steeds beter in kwam ligt ook goed in de groep maar als je lichaam niet mee werkt houdt het op.
Denk dat het vaak overbelasting is bij al onze blessures momenteel.
Forumreacties: 1.629
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 18 februari 2025 om 20:36:
Beste spits die we hebben heeft griep ook nog.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 818
Reg.: 6 juli 2007
Ik vind hem vaak de slechtste man op het veld. Gister tegen Inter wederom. Zijn aannames zijn vaak zo matig waardoor je als team niet door kan met aanvallen. Dat deed Santiago gewoon goed, waardoor het team vanaf middenveld naar aanval beter ging spelen.
Hij heeft nu wat meer minuten kunnen maken, maar ik zie niet de potentie dat hij over een paar jaar ineens een topper gaat worden.
Ook Ueda is het niet, geef Carrillo maar de kans.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.629
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 06 maart 2025 om 09:21:
Er moet komende zomer geinvesteerd worden in een aanvalsleider. En liefst moet er één centrumspits (Ueda of Carranza) vertrekken.
Carranza wekt bij mij toch een bepaalde sympathie, die zou ik er liever bij houden. Maar het zou me niet verbazen als hij met zijn goal tegen Milan toch wat interesse gewekt heeft.
Op Ueda moet je denk ik je verlies pakken. Het is jammer maar helaas.
Stephano Carrillo voor de leeuwen flikkeren is denk een groot risico. Je mag van een speler op zijn leeftijd en met zijn ervaring nog eigenlijk niets verwachten. Het is duidelijk een aankoop voor de lange termijn, en het afbraakrisico als je hem te snel 'groot' maakt en de kans geeft is aanzienlijk. Dan wordt het nooit meer wat, en had je hem beter niet kunnen halen.
Ik weet ook eerlijk gezegd niet of hij op dat moment beter is dan Carranza, en/of hij dat binnen een paar maanden gaat worden.
Je moet eigenlijk gewoon een nieuwe, goede aanvalsleider hebben. Een back-up die min of meer gelijkwaardig is, en daarnaast ingebracht kan worden om iets te forceren. En daarnaast heb je nog één/twee talenten nodig, die zich kunnen ontwikkelen.
Die laatste heb je (Carrillo), Ueda en Carranza zijn eigenlijk niet de andere twee. Maar nogmaals, Carranza zou wellicht de rol van die tweede keuze kunnen vervullen.
Feyenoord Forum » Spelers » Julián Carranza