Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.627
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 687
Reg.: 6 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 december 2024 om 21:11:
Overigens mooi groteclub hoor Juventus maar Serie A beetje suf Premier League is pas echt top notch elke week.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 898
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:'Hancko overweegt transferverzoek in te dienen bij Feyenoord'
Feyenoord lijkt Dávid Hancko echt kwijt te kunnen gaan raken. De verdediger die in 2022 de overstap maakte naar Feyenoord staat in de nadrukkelijke belangstelling van Juventus, dat meldt La Gazzetta Dello Sport.
Juventus is overtuigd geraakt van de verdediger en de eerste contacten zijn al gelegd in oktober. Nadat Juan Cabal geblesseerd raakte in november lijkt Juventus in de winterstop echt spijkers met koppen te willen slaan en de verdediger over te willen nemen van Feyenoord.
Juventus wil mogelijk de overgang van Facundo González die na dit seizoen voor 6 miljoen de overstap naar Feyenoord kan maken erin betrekken. Of Feyenoord open staat voor een winters vertrek is nog maar de vraag. Toch denkt La Gazzetta dat Hancko zo graag in januari wil overstappen, dat hij een transferverzoek wil indienen bij Feyenoord.
Hancko is sinds de zomer van 2022 in dienst bij Feyenoord. Juventus zou ongeveer 30 miljoen euro over hebben voor de verdediger die door transfermarkt.nl wordt ingeschat op een waarde van 35 miljoen euro. Dennis te Kloese gaf eerder al aan dat hij niet verwacht dat Hancko in de winter al vertrekt.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 662
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 19 december 2024 om 21:10:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 19 december 2024 om 15:51:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 18 december 2024 om 20:14:
In de winter gaat Te Kloese echt niet doen en zijn prijskaartje blijft hoog 40 miljoen denk ik. Van eerst huren kan überhaupt geen sprake zijn daar schiet Feyenoord niks mee op sterker dan ga je er flink op achteruit.
Ja dat is altijd mooi, we bekijken het vanuit 1 kant (wat natuurlijk logisch is) maar er zijn bij een transfer vaak 4 partijen betrokken.
- Huidige club
- Nieuwe club
- Speler
- Zaakwaarnemer
Vanuit Feyenoord begrijp ik alle argumenten om hem hier te houden, maar de andere 3 partijen denken daar misschien anders over. Als Juve met bedragen van 2.5m gaan strooien en wellicht een tekenbonus op de proppen komt als hij nu al tekent dan is hij gewoon moeilijk te behouden, ook al wil je als club nog zo graag.
Ze zijn er bij betrokken ja maar de club bepaald toch echt.
Feyenoord is ook absoluut vaak niet de moeilijkste club met verkopen.
Ze kunnen uiteraard op verschillende manieren druk zetten maar met Hancko ben ik daar niet zo bang voor.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 148
Reg.: 3 juli 2007
Te Kloese: "Het is namelijk een fantastische speler", zei hij tegen Rijnmond. "Maar dat betekent niet dat hij nú een transfer wil maken. Of dat wij willen dat hij een transfer maakt. Ik denk dat dit meer iets voor de toekomst is."
Contract tot juni 2028. Dan heb je als club wel degelijk nog wat te zeggen. Sterker nog, ik denk dat Feyenoord gewoon hard nee moet zeggen, tenzij er 25% boven de geschatte transferwaarde wordt geboden. Vanuit Feyenoord oogpunt kunnen we eigenlijk niet zonder hem. Hij is de enige speler die goed links centraal kan spelen en fungeert ook nog eens als 2e backup voor de links back positie. Hij is heel hard nodig op 22 en zeker 29 januari om te proberen nog een puntje te pakken om de CL tussenronde veilig te stellen (ondanks de "95% kans dat 10 punten genoeg is" zie ik het nog wel mis gaan op doelsaldo. Dus dan zou je alles daarvoor al geregeld moeten hebben, inclusief een goeie nieuwe speler. De competitie gaat 12 januari weer van start en 2 weken na de wedstrijd tegen Lille is de eerste wedstrijd van de CL tussenronde al.
Ik zie geen ruimte om dit te doen. En ik kan me niet voorstellen dat Hancko er met de pet naar gaat gooien. Ze kunnen gewoon de transfer afronden in januari, maar dan pas vanaf juni in laten gaan. Iedereen blij dat het geregeld is. (tenzij Juventus dan door gaat schakelen natuurlijk)
edit: typo
Ja dit is beide het nieuws van gister. Het nieuws van vandaag is alweer dat Hancko een transferverzoek heeft ingediend en het toch wat "harder" wil spelen als oorspronkelijk gedacht.
Juventus zit NU met een probleem achterin, die hebben er niets aan als hij 6 maanden later pas komt. Ik verwacht dat dit wel zal rondkomen. Zeker als Juve een tekenbonus of iets dergelijks voor gaat houden bij Hancko.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.943
Reg.: 9 april 2019
Hancko is een hele verstandige jongen, en na de teleurstelling van afgelopen zomer heeft hij ook weer heel snel de knop omgezet en heeft niemand iets aan hem gemerkt.
Als Feyenoord hem (en geinteresseerde clubs) ter verstaan geeft dat hij in de winter niet vertrekt, kan hij hoog of laag springen. Zo'n transferverzoek (wat hij 'naar verluidt' ingediend heeft, die Italiaanse pers kan van alles beweren) zegt me ook niet zoveel. Ik dien iedere maand een verzoek in bij mijn werkgever (meer vrije dagen, meer salaris, etc.) en daar hoeven ze helemaal niets mee te doen.
Ik denk eerlijk gezegd dat hij bij zijn clubkeuze zich mede zal laten leiden door zijn vrouw, zou zij niet weer in training gaan/willen om haar tennis-carriere nieuw leven in te blazen? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben. Ik denk dat qua klimaat Italie of Spanje fijnere 'tennislanden' zijn dan bijvoorbeeld Engeland...
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.943
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 20 december 2024 om 11:37:
Ja dit is beide het nieuws van gister. Het nieuws van vandaag is alweer dat Hancko een transferverzoek heeft ingediend en het toch wat "harder" wil spelen als oorspronkelijk gedacht.
Juventus zit NU met een probleem achterin, die hebben er niets aan als hij 6 maanden later pas komt. Ik verwacht dat dit wel zal rondkomen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 20 december 2024 om 11:40:
David is intelligent en een top prof die gaat het echt niet forceren wintertransfers zijn paniekaankopen heeft Juve blessures in de verdediging?
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 20 december 2024 om 11:40:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 20 december 2024 om 11:37:
Juventus zit NU met een probleem achterin, die hebben er niets aan als hij 6 maanden later pas komt. Ik verwacht dat dit wel zal rondkomen.
Het nieuws is ook dat Juventus 30M wil betalen. Dat is echt niet genoeg, zeker niet in de winterstop. Tenzij Juventus Hancko nu wil huren voor 10M, en vervolgens in de zomer voor 35M wil kopen (gegarandeerd).
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 20 december 2024 om 11:46:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 20 december 2024 om 11:40:
David is intelligent en een top prof die gaat het echt niet forceren wintertransfers zijn paniekaankopen heeft Juve blessures in de verdediging?
Ja in November is Cabral langdurig geblesseerd geraakt en Bremer is ook nog geblesseerd tot minimaal April 2025. Ze zijn dus op zoek naar directe versterking.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 20 december 2024 om 11:50:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 20 december 2024 om 11:46:
Ja in November is Cabral langdurig geblesseerd geraakt en Bremer is ook nog geblesseerd tot minimaal April 2025. Ze zijn dus op zoek naar directe versterking.
Dan mogen ze de absolute hoofdprijs gaan betalen dan valt er heel misschien tepraten.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 20 december 2024 om 12:03:
Die zgn afspraken met spelers worden altijd wat overdreven mijn inziens contract is contract als er afspraken waren was hij in de zomer al vertrokken.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 20 december 2024 om 12:08:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 20 december 2024 om 12:03:
Die zgn afspraken met spelers worden altijd wat overdreven mijn inziens contract is contract als er afspraken waren was hij in de zomer al vertrokken.
We gaan he zien Marc!
Forumreacties: 148
Reg.: 3 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 20 december 2024 om 11:38:
Ik denk eerlijk gezegd dat hij bij zijn clubkeuze zich mede zal laten leiden door zijn vrouw, zou zij niet weer in training gaan/willen om haar tennis-carriere nieuw leven in te blazen? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben. Ik denk dat qua klimaat Italie of Spanje fijnere 'tennislanden' zijn dan bijvoorbeeld Engeland...
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 2.968
Reg.: 11 januari 2008
Hancko: ''Ik ben niet blij met al die geruchten in de media''
David Hancko heeft met verbazing kennisgenomen van de berichtgeving in de media. De Slowaak staat in de belangstelling van Juventus FC, maar van concrete stappen is helemaal geen sprake. De Italiaanse club heeft Hancko onder meer live aan het werk gezien tegen Manchester City en is overtuigd geraakt. Echter, de geluiden dat Hancko een persoonlijk akkoord heeft bereikt, zijn niet juist.
"Ik ben niet blij met al die geruchten in de media," uit de 27-jarige Hancko zijn ongenoegen in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Juve zal misschien interesse hebben, maar dat ik heb gesproken of een persoonlijk akkoord zou hebben, is onzin. Ik heb mijn teamgenoten verteld dat het niet klopt en dat ik niet weet waar het vandaan komt." Hancko heeft er nooit een geheim van gemaakt gelukkig te zijn bij Feyenoord, maar wel ambitie te hebben.
De kans dat Hancko het seizoen gaat afmaken bij Feyenoord is groot. De Rotterdammers staan er goed voor in de Champions League en kunnen zondag ook de titelstrijd weer spannend maken. Eerder gaf algemeen directeur Dennis te Kloese al aan niet te springen om een winterse vertrek van de sterkhouders. De linkspoot heeft een contract tot medio 2028 en een geschatte marktwaarde van 35 miljoen euro.
Feyenoord Forum » Spelers » David Hancko