Willykment
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 4.486
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd MVV-Feyenoord: -
Niet z'n beste wedstrijd, maar Hadj-Moussa was de enige die constant bleef creëren en eigenlijk twee doelpunten op z'n naam had moeten hebben. Dit was meer pech dan onkunde of onwil. Het enige wat je hem echt kan verwijten is dat hij de bal twee keer niet teruglegt. Maar ik vond z'n medespelers een stuk matiger.
Forumreacties: 3.190
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 30 november 2024 om 23:10:
Niet z'n beste wedstrijd, maar Hadj-Moussa was de enige die constant bleef creëren en eigenlijk twee doelpunten op z'n naam had moeten hebben. Dit was meer pech dan onkunde of onwil. Het enige wat je hem echt kan verwijten is dat hij de bal twee keer niet teruglegt. Maar ik vond z'n medespelers een stuk matiger.
Forumreacties: 16.732
Reg.: 2 januari 2007
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 682
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 01 december 2024 om 13:46:
Dit was de Hadj Moussa van Vitesse. Zodra hij het idee krijgt dat hij belangrijk is wordt een onuitstaanbare egoist.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.605
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 30 november 2024 om 23:10:
Willykment
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 49
Reg.: 17 november 2024
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 11 december 2024 om 23:31:
6 goals in zijn laatste 7 wedstrijden begint in korte tijd een fenomeen teworden.
Paixão Gimenez Hadje Moussa 2025 wordt hun jaar wat een aanval.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.929
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Willykment
Fan van Feyenoord
Wat een fenomeen, mijns inziens beter dan vleugelaanvallers als Minteh en Sinisterra. Misschien wel de beste aankoop van de laatste jaren, alle credits naar Slot dat hij deze naam naar voren schoof (maakt een hoop andere missers goed). Hadj Moussa laat het ook nog eens elke CL wedstrijd zien, op het hoogste podium. Bij Rijnmond zouden ze hem verkopen voor 22 miljoen als er een club zou komen (zie: https://www.fr-fans.nl/nieuws/69833/winterse-miljoenentransfer-ik-zeg-doenlink), ik zou zeker wachten want na dit jaar is hij absoluut de veertig miljoen voorbij. Dit is een betere speler dan iemand als Bakayoko die hoger wordt ingeschaald momenteel.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.929
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 12 december 2024 om 09:13:
Ik weet niet wat deze jongen nu al kan opleveren, maar het is sowieso meer dan waar ik in mijn stoutste dromen rekening mee had durven houden. Ik beschouwde die 3.5M die te Kloese naar Eijsden overgemaakt heeft voorafgaand aan dit seizoen een beetje als verloren geld. Ik had er totaal geen vertrouwen in.
Als hij zo door blijft gaan, kan hij in beeld komen bij clubs die voor dergelijke spelers lachend 30M betalen. Ik bedoel; voor Minteh werd er door Brighton ook 35M neergelegd. Op basis van wat? -Een seizoen in de Kuip, waarin het de laatste maanden pas echt bij hem ging draaien.
Wanneer er een club bereid is om dergelijke bedragen neer te leggen, moet je er een hele grote strik omheen doen...
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Zoul al bij Liverpool op lijstje staan als opvolger van Salah.
Liverpool fans should be excited by what ‘exceptional’ transfer target is doing in the Champions League
https://www.rousingthekop.com/2024/12/12/liverpool-fans-should-be-excited-by-what-exceptional-transfer-target-is-doing-in-the-champions-league/link
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1244458/driessen-verwacht-bliksemvertrek-van-hadj-moussa.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&a
mp;utm_campaign=voetbal
Zie geen enkele reden om hem te verkopen en al helemaal niet omdat hij de spits in de weg zou zitten.
Uit vorm niet goed , in vorm niet goed...
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 14 december 2024 om 04:29:
Alleen verkopen als ze minstens 40/50 miljoen op tafel leggen lijkt me simpel anders hebben ze pech netals met Hancko, Gimenez. Feyenoord moet er financieel echt beter van worden.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Spelers » Anis Hadj Moussa