Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Anis Hadj Moussa

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Niet z'n beste wedstrijd, maar Hadj-Moussa was de enige die constant bleef creëren en eigenlijk twee doelpunten op z'n naam had moeten hebben. Dit was meer pech dan onkunde of onwil. Het enige wat je hem echt kan verwijten is dat hij de bal twee keer niet teruglegt. Maar ik vond z'n medespelers een stuk matiger.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 30 november 2024 om 23:10:

Niet z'n beste wedstrijd, maar Hadj-Moussa was de enige die constant bleef creëren en eigenlijk twee doelpunten op z'n naam had moeten hebben. Dit was meer pech dan onkunde of onwil. Het enige wat je hem echt kan verwijten is dat hij de bal twee keer niet teruglegt. Maar ik vond z'n medespelers een stuk matiger.

Hij moet wel gaan herkennen wie er beter voorstaat.
Want dan had je gewoon voorgestaan.

+1/-0

Dit was de Hadj Moussa van Vitesse. Zodra hij het idee krijgt dat hij belangrijk is wordt een onuitstaanbare egoist.

+1/-0

socrates schreef op 01 december 2024 om 13:46:

Dit was de Hadj Moussa van Vitesse. Zodra hij het idee krijgt dat hij belangrijk is wordt een onuitstaanbare egoist.

Ik merk dat we bijna allemaal zo'n beetje hetzelfde over hem denken. De een iets harder dan de ander, dat wel. Maar dat die jongen kan ballen, heeft hij wel al laten zien.
Nu nog goede begeleiding en hopelijk de drive om echt te slagen.

+1/-0

Willykment schreef op 30 november 2024 om 23:10:

Eens hem nu tekritisch bekijken na een paar geweldige wedstrijden is erg makkelijk. Die stappen die hij maakt ziet toch iedereen als het IDD Slot was die hem getipt heeft begrijp ik dat wel zo'n type mistte Feyenoord Willem was vandaag ook erg lovende en ziet hem wel de Europese top halen.

+1/-0

Speelde tegen RKC z'n slechtste wedstrijd tot nu toe, maar was wel weer beslissend. Z'n rendement is echt prima in orde, alleen tegen Fortuna had hij wat pech. Maar hij is by far onze beste aanvaller dit seizoen, dat had ik van te voren nooit verwacht.

+1/-0

A star is born!

+1/-0

Hij heeft heel veel potentie, maar moet ook soms het iets simpeler houden.
Het is niet altijd het moment van leuke trucjes.

Hij moet daarin een balans vinden, dan komt die er echt wel.

Hij heeft echt stappen gemaakt.

+1/-0

6 goals in zijn laatste 7 wedstrijden begint in korte tijd een fenomeen teworden.
Paixão Gimenez Hadje Moussa 2025 wordt hun jaar wat een aanval.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 11 december 2024 om 23:31:

6 goals in zijn laatste 7 wedstrijden begint in korte tijd een fenomeen teworden.
Paixão Gimenez Hadje Moussa 2025 wordt hun jaar wat een aanval.

In mijn ogen als hij dit kan volhouden word dit echt een speler die een topspeler kan zijn voor een topteam in een top 5 competitie.

+1/-0

Inderdaad maar het wordt tijd dat zulke spelers denken hey Feyenoord is voor mij het beste ik hoef niet naar Engeland hier is ook prima maar dan moet je ze wel meer betalen en CL spelen.

+1/-0

Ik weet niet wat deze jongen nu al kan opleveren, maar het is sowieso meer dan waar ik in mijn stoutste dromen rekening mee had durven houden. Ik beschouwde die 3.5M die te Kloese naar Eijsden overgemaakt heeft voorafgaand aan dit seizoen een beetje als verloren geld. Ik had er totaal geen vertrouwen in.

Als hij zo door blijft gaan, kan hij in beeld komen bij clubs die voor dergelijke spelers lachend 30M betalen. Ik bedoel; voor Minteh werd er door Brighton ook 35M neergelegd. Op basis van wat? -Een seizoen in de Kuip, waarin het de laatste maanden pas echt bij hem ging draaien.

Wanneer er een club bereid is om dergelijke bedragen neer te leggen, moet je er een hele grote strik omheen doen...

+1/-0

Wat een fenomeen, mijns inziens beter dan vleugelaanvallers als Minteh en Sinisterra. Misschien wel de beste aankoop van de laatste jaren, alle credits naar Slot dat hij deze naam naar voren schoof (maakt een hoop andere missers goed). Hadj Moussa laat het ook nog eens elke CL wedstrijd zien, op het hoogste podium. Bij Rijnmond zouden ze hem verkopen voor 22 miljoen als er een club zou komen (zie: https://www.fr-fans.nl/nieuws/69833/winterse-miljoenentransfer-ik-zeg-doenlink), ik zou zeker wachten want na dit jaar is hij absoluut de veertig miljoen voorbij. Dit is een betere speler dan iemand als Bakayoko die hoger wordt ingeschaald momenteel.

+1/-0

Ik houd toch een flinke slag om de arm.

Alles bij elkaar was een Sinisterra eigenlijk ook maar 1 seizoen echt goed, en Minteh vond ik vooral de eerste maanden bij Feyenoord erg wisselvallig.

Ik hoop echt dat Hadj Moussa dit niveau, spel en vooral rendement vasthoudt, maar ik weet het niet. Het blijft een soort alles-of-niets bij flankspelers, en hoeveel waarde heeft hij als het een paar wedstrijden achter elkaar niet lukt?

Deze jongen heeft toch ook ' een stempel', onterecht of niet. Kan hij de weelde blijven dragen?

Blijft hij fit? Ik hoorde vandaag iemand zeggen dat hij het type is wat je vroeger op het pleintje een doodschop wilde verkopen. Het is bijna wachten op de eerste verdediger die zijn geduld verliest, en de vraag is hoe/of hij een aanslag gaat overleven.

Ik denk dat wij in onze handjes mogen knijpen als hij dit niveau (en rendement) nog tot het einde van het seizoen vasthoudt. En misschien moet je dan wel het ijzer smeden als het heet is (of in de winterstop al), omdat de kans groter is dat het op een gegeven moment een periode minder wordt dan dat hij de komende 10 jaar zo het verschil blijft maken...

+1/-0

MIddenveldert schreef op 12 december 2024 om 09:13:

Ik weet niet wat deze jongen nu al kan opleveren, maar het is sowieso meer dan waar ik in mijn stoutste dromen rekening mee had durven houden. Ik beschouwde die 3.5M die te Kloese naar Eijsden overgemaakt heeft voorafgaand aan dit seizoen een beetje als verloren geld. Ik had er totaal geen vertrouwen in.

Als hij zo door blijft gaan, kan hij in beeld komen bij clubs die voor dergelijke spelers lachend 30M betalen. Ik bedoel; voor Minteh werd er door Brighton ook 35M neergelegd. Op basis van wat? -Een seizoen in de Kuip, waarin het de laatste maanden pas echt bij hem ging draaien.

Wanneer er een club bereid is om dergelijke bedragen neer te leggen, moet je er een hele grote strik omheen doen...

Vind wel dat hij het hele jaar en volgend jaar moet laten zien maar als hij zo door gaat dat zou 30 mil wel echt weer doodzonde zijn.
Ik weet dat je geen Anthony bedragen er voor gaat krijgen maar mocht zijn potentie echt doorzetten dan zou hij het transferrecord toch moeten vermorzelen.
En dan ook nog met strik , lijkt als je niet erg vind als hij zou gaan?

En deze speler komt niet zo vaak in duels door zijn techniek, als echt iemand hem eruit wil trappen word het een 10 wedstrijden schorsing.
Daar zijn ze dan ook weer voorzichtig mee

+1/-0

Zoul al bij Liverpool op lijstje staan als opvolger van Salah.

Liverpool fans should be excited by what ‘exceptional’ transfer target is doing in the Champions League

https://www.rousingthekop.com/2024/12/12/liverpool-fans-should-be-excited-by-what-exceptional-transfer-target-is-doing-in-the-champions-league/link

+1/-0

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1244458/driessen-verwacht-bliksemvertrek-van-hadj-moussa.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&a
mp;utm_campaign=voetbal

Zie geen enkele reden om hem te verkopen en al helemaal niet omdat hij de spits in de weg zou zitten.
Uit vorm niet goed , in vorm niet goed...

+1/-0

Alleen verkopen als ze minstens 40/50 miljoen op tafel leggen lijkt me simpel anders hebben ze pech netals met Hancko, Gimenez. Feyenoord moet er financieel echt beter van worden.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 14 december 2024 om 04:29:

Alleen verkopen als ze minstens 40/50 miljoen op tafel leggen lijkt me simpel anders hebben ze pech netals met Hancko, Gimenez. Feyenoord moet er financieel echt beter van worden.

Dat krijg je er ook wel over 2 jaar voor als hij op zelfde niv blijft als nu.
40 milj is toch geen bedrag om maar snel te verkopen?

+1/-0

Hij moet ook lekker blijven maar er zijn bedragen daar kan je ook geen nee tegen zeggen Antony 100 miljoen bv.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Spelers » Anis Hadj Moussa