Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Anis Hadj Moussa

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Niet z'n beste wedstrijd, maar Hadj-Moussa was de enige die constant bleef creëren en eigenlijk twee doelpunten op z'n naam had moeten hebben. Dit was meer pech dan onkunde of onwil. Het enige wat je hem echt kan verwijten is dat hij de bal twee keer niet teruglegt. Maar ik vond z'n medespelers een stuk matiger.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 30 november 2024 om 23:10:

Niet z'n beste wedstrijd, maar Hadj-Moussa was de enige die constant bleef creëren en eigenlijk twee doelpunten op z'n naam had moeten hebben. Dit was meer pech dan onkunde of onwil. Het enige wat je hem echt kan verwijten is dat hij de bal twee keer niet teruglegt. Maar ik vond z'n medespelers een stuk matiger.

Hij moet wel gaan herkennen wie er beter voorstaat.
Want dan had je gewoon voorgestaan.

+1/-0

Dit was de Hadj Moussa van Vitesse. Zodra hij het idee krijgt dat hij belangrijk is wordt een onuitstaanbare egoist.

+1/-0

socrates schreef op 01 december 2024 om 13:46:

Dit was de Hadj Moussa van Vitesse. Zodra hij het idee krijgt dat hij belangrijk is wordt een onuitstaanbare egoist.

Ik merk dat we bijna allemaal zo'n beetje hetzelfde over hem denken. De een iets harder dan de ander, dat wel. Maar dat die jongen kan ballen, heeft hij wel al laten zien.
Nu nog goede begeleiding en hopelijk de drive om echt te slagen.

+1/-0

Willykment schreef op 30 november 2024 om 23:10:

Eens hem nu tekritisch bekijken na een paar geweldige wedstrijden is erg makkelijk. Die stappen die hij maakt ziet toch iedereen als het IDD Slot was die hem getipt heeft begrijp ik dat wel zo'n type mistte Feyenoord Willem was vandaag ook erg lovende en ziet hem wel de Europese top halen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Spelers » Anis Hadj Moussa