Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Willykment
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 4.462
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
Niet z'n beste wedstrijd, maar Hadj-Moussa was de enige die constant bleef creëren en eigenlijk twee doelpunten op z'n naam had moeten hebben. Dit was meer pech dan onkunde of onwil. Het enige wat je hem echt kan verwijten is dat hij de bal twee keer niet teruglegt. Maar ik vond z'n medespelers een stuk matiger.
Forumreacties: 3.159
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 30 november 2024 om 23:10:
Niet z'n beste wedstrijd, maar Hadj-Moussa was de enige die constant bleef creëren en eigenlijk twee doelpunten op z'n naam had moeten hebben. Dit was meer pech dan onkunde of onwil. Het enige wat je hem echt kan verwijten is dat hij de bal twee keer niet teruglegt. Maar ik vond z'n medespelers een stuk matiger.
Forumreacties: 16.726
Reg.: 2 januari 2007
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 670
Reg.: 6 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 01 december 2024 om 13:46:
Dit was de Hadj Moussa van Vitesse. Zodra hij het idee krijgt dat hij belangrijk is wordt een onuitstaanbare egoist.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.519
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 30 november 2024 om 23:10:
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Feyenoord Forum » Spelers » Anis Hadj Moussa