MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 2.829
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Feyenoord-Ajax: -
Op topniveau komt Trauner tekort. Dat is geen schande, hij doet wat hij kan maar mist de (handelings)snelheid. Het is mijn inziens ook wel een beetje minder geworden afgelopen seizoenen.
Het gaat erom dat hij dit zelf beseft, en ook de staf dit inziet. Ik vrees dat er gedacht wordt dat hij met zijn ervaring een hoop kan compenseren, en dat lukt hem vaak ook 85 minuten per wedstrijd. Alleen in die andere 5 minuten gaat het vaak wel helemaal mis. En daarnaast denk ik dat de staf het gevoel heeft dat ze niet voldoende alternatieven hebben, om hem te vervangen.
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.774
Reg.: 6 november 2005
Favoriete opstelling: geen
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.415
Reg.: 30 januari 2014
Ik zat er compleet naast, we hadden definitief afscheid moeten nemen deze zomer. Zelfs voor de bank komt hij momenteel tekort, hij kostte ons drie punten tegen Groningen met zijn twee individuele fouten (niet scherp dekken en terug sprinten). Leuke inspeelpasses tegen Leverkussen, maar in de omschakeling kwetsbaar tegen bijna elke ploeg. Doorselecteren, helaas.
Forumreacties: 16.706
Reg.: 2 januari 2007
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 627
Reg.: 6 juli 2007
Leuk hoor dit, berichtje van 19 september 2024:
https://onefootball.com/es/noticias/feyenoord-fans-zijn-klaar-met-voormalig-publiekslieveling-hij-heeft-het-niveau-niet-meer-40057342link
Dit alles in tegenstelling tot navolgend bericht van 13 oktober 2024:
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/eredivisie-verdediger-domineert-haaland-en-geeft-noorse-goalgetter-gigantisch-pak-slaag/ar-AA1sccDn?ocid=msedgdhp&pc=ACTS&cvid=f28baaa0766a48ac8e35ee0b642da3ca&ei=110link
Oftewel, onze apotheker is nog lang niet afgeschreven.
Forumreacties: 1.289
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 14 oktober 2024 om 01:02:
Leuk hoor dit, berichtje van 19 september 2024:
https://onefootball.com/es/noticias/feyenoord-fans-zijn-klaar-met-voormalig-publiekslieveling-hij-heeft-het-niveau-niet-meer-40057342link
Dit alles in tegenstelling tot navolgend bericht van 13 oktober 2024:
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/eredivisie-verdediger-domineert-haaland-en-geeft-noorse-goalgetter-gigantisch-pak-slaag/ar-AA1sccDn?ocid=msedgdhp&pc=ACTS&cvid=f28baaa0766a48ac8e35ee0b642da3ca&ei=110link
Oftewel, onze apotheker is nog lang niet afgeschreven.
Forumreacties: 3.088
Reg.: 26 mei 2004
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 556
Reg.: 31 augustus 2023
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.415
Reg.: 30 januari 2014
Z'n beste wedstrijd in tijden, mooi om te zien hoe kalm hij bleef en met enkele prachtige passes het spel wist te versnellen van achteruit. Dat is een kwaliteit die bijvoorbeeld een Beelen toch wat minder lijkt te hebben. Ik vond hem in het verleden vaak kwetsbaar in grote wedstrijden, maar hij heeft die Pavlidis -geen slechte spits (maar ook geen wereldtopper)- zo goed als onschadelijk gemaakt en hij toonde de hele wedstrijd scherpte. Dit is alleen maar goed, dit dwingt Beelen om zich te gaan ontwikkelen om deze concurrentiestrijd te gaan winnen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Man, wat heb ik me vergist in Trauner. Ik was er echt van overtuigd dat de tand des tijds inmiddels zodanig had toegeslagen, dat hij op het allerhoogste niveau niet goed genoeg meer was.
De wedstrijd met Oostenrijk tegen Noorwegen heb ik voor kennisgeving aangenomen, dat hij Haaland persoonlijk opgevouwen in zijn achterzak had zitten; ik heb het niet gezien, maar het leek mij allemaal ietwat dik aangezet.
Maar gisteren speelde hij echt als een veldheer. Die man is ijzig kalm in de opbouw, straalt gigantisch veel vertrouwen uit en stond als een geweldenaar te verdedigen. Nog altijd denk ik dat er tegenstanders zijn op het hoogste podium, die op een bepaald niveau en met een bepaalde manier van spelen dat het Trauner te machtig is. En eigenlijk dacht ik op voorhand dat Benfica ook best wel zo'n ploeg had kunnen zijn. Maar nee hoor, wat een geweldige wedstrijd van onze apotheker!
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 846
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 24 oktober 2024 om 14:01:
Man, wat heb ik me vergist in Trauner. Ik was er echt van overtuigd dat de tand des tijds inmiddels zodanig had toegeslagen, dat hij op het allerhoogste niveau niet goed genoeg meer was.
De wedstrijd met Oostenrijk tegen Noorwegen heb ik voor kennisgeving aangenomen, dat hij Haaland persoonlijk opgevouwen in zijn achterzak had zitten; ik heb het niet gezien, maar het leek mij allemaal ietwat dik aangezet.
Maar gisteren speelde hij echt als een veldheer. Die man is ijzig kalm in de opbouw, straalt gigantisch veel vertrouwen uit en stond als een geweldenaar te verdedigen. Nog altijd denk ik dat er tegenstanders zijn op het hoogste podium, die op een bepaald niveau en met een bepaalde manier van spelen dat het Trauner te machtig is. En eigenlijk dacht ik op voorhand dat Benfica ook best wel zo'n ploeg had kunnen zijn. Maar nee hoor, wat een geweldige wedstrijd van onze apotheker!
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.973
Reg.: 4 juli 2020
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.301
Reg.: 9 oktober 2019
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Ik denk dat de kracht van het duo is dat ze elkaar aanvullen en weten wat ze aan elkaar hebben. Beide zijn zeer comfortabel aan de bal, daarin zie ik in Europa weinig centrale duo's met meer rust en voetballend vermogen.
Echte mannetjesputters zijn Hancko en Trauner niet. Trauner legt dan wel Haalaand aan de ketting met het Oostenrijkse nationale team, maar dat is niet zijn kwaliteit.
Al denk ik dat het 'type Haaland' Trauner wel weer beter ligt. Met kleinere aanvallers die heel snel en behendig zijn (niet dat Haaland niet snel en (relatief) behendig is, maar dat enorme lijf moet toch mee bewegen), heeft Trauner doorgaans meer moeite. En Hancko volgens mij ook.
Tegen zo'n Pavlidis vinden ze het volgens mij heerlijk spelen. En op zo'n avond doen ze weinig onder voor de centrale duo's die in de top van grote competities spelen. Maar of Hancko-Trauner echt net zo goed zijn, ik weet niet of ze zo constant zouden kunnen presteren in de absolute top.
Feyenoord Forum » Spelers » Gernot Trauner