Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Santiago Gimenez

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26

open/sluit de onderstaande quote:




Gaat ie natuurlijk nooit doen. Lekker click-bericht weer

 

+1/-0

Hij zet zijn mindere vorm ook door in de Copa 2x gewisseld na een uur.

'Gimenez verwacht bij Feyenoord te blijven'
27 juni 2024, 12:33

Santiago Gimenez is momenteel met het Mexicaanse elftal actief op de Copa America. Over zijn toekomst is al veel gezegd en geschreven, maar nu doet hij zelf een opmerkelijke uitspraak bij 365scores.com. Die website meldt namelijk dat Gimenez heeft aangegeven dat hij langer in Rotterdam blijft.

Er is al wel geïnformeerd naar Gimenez, maar de spits had een minder half jaar. Daardoor lijkt de vraagprijs die Feyenoord hanteert te hoog om een overstap te maken naar een Europese topclub. Het enige wat zou kunnen is dat Arne Slot hem meeneemt naar Liverpool, omdat hij al bekend is met de kwaliteiten van de spits.

Gimenez geeft aan dat er wel geïnformeerd is, maar dat nog geen enkele club een bod heeft uitgebracht. Hij verwacht dan ook, aangezien zijn contract nog loopt tot medio 2027, dat hij volgend jaar nog actief is bij Feyenoord. Clubs hikken aan tegen de hoge vraagprijs, zeker gezien zijn mindere periode het afgelopen half jaar.

 

+1/-0

Begint wel steeds meer te lijken op hij toch niet zo goed is als we dachten..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 01 juli 2024 om 14:06:

Begint wel steeds meer te lijken op hij toch niet zo goed is als we dachten..



dat is ie wel. Het gevaar, de scherpte, de loopacties, het doelgerichte: ik heb dat allemaal kunnen aanschouwen, dat was er echt en dat was goed.

Waarom het nu al 6 maanden weg is, tja....Ik gok vermoeidheid, maar ik weet het niet. Mocht hij toch nog blijven, geef hem dan een lange vakantie zou ik zeggen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 01 juli 2024 om 14:12:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 01 juli 2024 om 14:06:

Begint wel steeds meer te lijken op hij toch niet zo goed is als we dachten..



dat is ie wel. Het gevaar, de scherpte, de loopacties, het doelgerichte: ik heb dat allemaal kunnen aanschouwen, dat was er echt en dat was goed.

Waarom het nu al 6 maanden weg is, tja....Ik gok vermoeidheid, maar ik weet het niet. Mocht hij toch nog blijven, geef hem dan een lange vakantie zou ik zeggen



Dat je zo lang vermoeid kan zijn is ook wel een prestatie.
Betekend ieder geval dat het dus zo weer kan gebeuren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 01 juli 2024 om 14:12:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 01 juli 2024 om 14:06:

Begint wel steeds meer te lijken op hij toch niet zo goed is als we dachten..



dat is ie wel. Het gevaar, de scherpte, de loopacties, het doelgerichte: ik heb dat allemaal kunnen aanschouwen, dat was er echt en dat was goed.

Waarom het nu al 6 maanden weg is, tja....Ik gok vermoeidheid, maar ik weet het niet. Mocht hij toch nog blijven, geef hem dan een lange vakantie zou ik zeggen


Wellicht kan hij van een normale vakantie periode genieten, maar daarna moet hij weer op en top getrained worden. Nu ligt de Nederlandse competitie niet op het niveau van de internationale, maar hij moet zijn draai terugkrijgen en dat is eerst vakantie en dan optrainen.

 

+1/-0

Ik weet dat sommigen het liever niet horen of ontkennen, maar hij heeft ook niet zoveel grote kansen gehad in de tweede seizoenshelft. We waren echt niet de grote kansenmachine die er soms van gemaakt is in de media. Natuurlijk stond hij niet op z'n scherpst direct na de winterstop, maar daarna kan je ook niet echt stellen dat hij kans op kans kreeg.

Een andere reden is het pressiespel. Vorig jaar had hij Szymanski achter zich die beter was in de pressing dan Gimenez. Nu loopt daar Stengs met een veel minder grote motor, dus Gimenez werkt veel harder dan vorig jaar in het pressiespel. Dit is ook de reden dat we een lagere ppda hadden dan vorig jaar, het is niet te belopen met Stengs erbij op 10.

Als een spits al vermoeid is, minder grote kansen krijgt in de box en daarnaast ook nog moet pressen voor twee, tja dan hoef je ook geen wonderen te verwachten. Want hij kan het natuurlijk wel gewoon zoals Yoda terecht opmerkte.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26

Feyenoord Forum » Spelers » Santiago Gimenez