Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 17 18 19 20 21

Boskamp heeft altijd in hem geloofd, maar hij krijgt nu complimenten van alle kanten. Dit EK komt waarschijnlijk nog te vroeg maar hij zou zomaar de echte opvolger van Dudek kunnen worden. Keeper is ook ervaringsvak dus 22 jaar is nog erg jong. Maar weet zeker dat hij nu al op lijstje van Koeman staat. Hopelijk blijft hij nog lang maar als hij een klapper kan maken naar de europese top zoals Cilissen moet je wel verkopen.

 

+1/-0

Hij is behoorlijk compleet in ieder geval, zonder zwakke punten. Enige wat ontbreekt is ervaring en die komt vanzelf. Door zijn onervarenheid zie je hem soms vreemde dingen doen, als dat over een jaar of twee nog steeds het geval is dan is ie minder goed dan wij nu hopen. Overigens vind ik wel dat bij standaardmomenten (hoekschoppen vooral) het team niet altijd goed staat, wat zo op het oog gemakkelijk verholpen kan worden door mensen bij de palen te posteren. Weet niet of dat Bijlow te verwijten valt, zijn waarschijnlijk de afspraken van Advocaat.

 

+1/-0

Als 3e keeper gewoon mee laten gaan. Sfeer proeven en over 2 jaar vaste eerste doelman

 

+1/-0

Tjongejonge, laat hem nu maar eens over een langere periode constant presteren zonder gekke dingen, pas dan weten we of het wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 03 februari 2020 om 17:41:

Als 3e keeper gewoon mee laten gaan. Sfeer proeven en over 2 jaar vaste eerste doelman



Huh? Reageer jij bij het goede topic?

 

+1/-0

Jong Oranje doet het ook goed laat hem anders eerst daar maar ervaring opdoen, met jonge keepers moet je niet forceren. Hij gaat sowieso een EK spelen dit jaar of volgend jaar met Jong.

 

+1/-0

Als hij de komende maanden geen gekke dingen doet gaat hij gewoon mee naar het EK en Jasper speelt amper in Spanje dus je weet nooit wat er op zo'n eindtoernooi gebeurt.

 

+2/-0

Nu het EK niet doorgaat en later of volgend jaar gespeeld zal gaan worden, maakt Justin Bijlow een grote kans dat hij in ieder geval mee mag en wie weet als tweede of eerste keeper.

Even afwachten hoe hij na de break door de crisis gaat spelen.

De volgende competitie is voor hem bepalend wat het gaat worden voor hem!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 19 maart 2020 om 19:10:

Nu het EK niet doorgaat en later of volgend jaar gespeeld zal gaan worden, maakt Justin Bijlow een grote kans dat hij in ieder geval mee mag en wie weet als tweede of eerste keeper.

Even afwachten hoe hij na de break door de crisis gaat spelen.

De volgende competitie is voor hem bepalend wat het gaat worden voor hem!




Is zonder meer een groot talent, als hij de goede prestaties in Feyenoord 1 kan vasthouden dan volgt vanzelf een selectie voor het Nederlands elftal.
Voor nu nog wat te vroeg lijkt mij.

 

+1/-0

Is het contract van Justin Bijlow nu al verlengt, weet iemand dit?.

 

+1/-0

Op transfermarkt.nl staat dat hij nog een contract heeft t/m 30/06/2023

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 10 juli 2020 om 21:02:

Op transfermarkt.nl staat dat hij nog een contract heeft t/m 30/06/2023



Mooi ik zag ergens staan tot 2020, ik dacht dat kan toch niet waar zijn vandaar deze vraag, bedankt voor je reactie. :pul :pul

 

+1/-0

no problemo ;)

 

+1/-0

Ook wel lekker voor hem dat hij nu echt de Nr 1 is geeft hem wel rust lijkt me al zou hij wat minder keepen Marsman pikt zijn plaats echt niet in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 11 juli 2020 om 09:20:

Ook wel lekker voor hem dat hij nu echt de Nr 1 is geeft hem wel rust lijkt me al zou hij wat minder keepen Marsman pikt zijn plaats echt niet in.


Hij heeft geen enkele concurrentie, die Marsman ken d'r geen klote van.

 

+1/-0

Hij heeft dit seizoen goed gekeept, en die kan alleen maar beter worden.

Als je kijkt in de paar jaar dat hij mee traint/speelt en terug kijkt naar zijn eerste wedstrijden en dan kijkt naar nu dan zie ik nog steeds dat hij beter wordt, die moeten wij echt zien te houden.

 

+1/-0

Eens houden. Die jonge heeft talent. Alleen die blunders moeten echt uit zijn spel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 12 juli 2020 om 10:38:

Eens houden. Die jonge heeft talent. Alleen die blunders moeten echt uit zijn spel.


Welke blunders? :huh

 

+1/-0

Wat mij zo opvalt dat er zo weinig over deze jongen is geschreven.

Hij is met vallen en opstaan een goede keeper geworden, die alleen maar nog beter gaat worden en een vaste waarde is voor Feyenoord.

Ik ben benieuwd naar het komend seizoen hoe hij zich nog verder ontwikkelt. :feyenoord

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 12 juli 2020 om 10:38:

Eens houden. Die jonge heeft talent. Alleen die blunders moeten echt uit zijn spel.



Blunders??? Hij heerst!!!!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 17 18 19 20 21

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow