Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Lutsharel Geertruida

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22

https://www.fr12.nl/nieuws/geertruida-valt-geblesseerd-uit-op-training-oranje-update

Waarom raken steeds die van Feyenoord geblesseerd.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sowieso is de combinatie Luts Ned. elftal nog geen gelukkige combi geweest. Zowel qua blessures als qua spel. Qua spel heeft ie ook nog nooit zijn niveau van Feyenoord behaald.

+1/-0

Geertruida haakt definitief af bij Oranje

Lutsharel Geertruida maakt definitief geen onderdeel meer uit van het Nederlands Elftal. De verdediger van Feyenoord heeft een blessure opgelopen en is daardoor niet inzetbaar voor de komende interlandwedstrijden. Geertruida heeft een blessure opgelopen tijdens een training.

+1/-0

John Part schreef op 17 november 2023 om 11:27:

Lutsharel Geertruida maakt definitief geen onderdeel meer uit van het Nederlands Elftal. De verdediger van Feyenoord heeft een blessure opgelopen en is daardoor niet inzetbaar voor de komende interlandwedstrijden. Geertruida heeft een blessure opgelopen tijdens een training.

Klinkt toch als iets lichts. Hopelijk haalt ie Atletico

+1/-0

Koeman: ''Geertruida hebben we getest, maar er zijn te veel twijfels''

Lutsharel Geertruida is bij het Nederlands Elftal geblesseerd afgehaakt. Bondscoach Ronald Koeman gaat kort in op de blessuregevallen van de laatste dagen. Naast de verdediger van Feyenoord is ook Jeremie Frimpong niet meer van de partij.

"Bij beide spelers was er een moment dat ze iets voelden en niet verder konden'', legt Koeman uit. ''Bij Frimpong was het gelijk duidelijk dat het niet goed was richting zaterdag. In het geval van Geertruida hebben we afgewacht en getest, maar er zijn te veel twijfels. Dat risico nemen we niet.''

Koeman ziet de blessures bij het Nederlands Elftal als puur toeval en niet iets waar in de toekomst iets aan gedaan kan worden. "We hebben een kopspelletje gedaan, dat was ook niet geheel zonder risico... Maar het ligt niet aan de trainingen. Het zijn blessures die je tegenkomt."

Koeman besloot naast PSV-verdediger Jordan Teze geen andere verdediger op te roepen. ''Hij kan in meerdere systemen spelen, zowel in een formatie met drie als met vier verdedigers. Jerdy Schouten heb ik niet in mijn hoofd als een centrale verdediger, maar ik wil hem wel in een van deze wedstrijden gaan bekijken.''

+1/-0

Yoda schreef op 17 november 2023 om 15:50:

John Part schreef op 17 november 2023 om 11:27:

Klinkt toch als iets lichts. Hopelijk haalt ie Atletico

Had gehoopt hier meer uitsluitsel te lezen.
Maar deze gedachte had ik ook; hij bleef eerst nog bij de groep, leek dus wellicht nog inzetbaar. Als ie dan alsnog afvalt, zal hij er toch al dicht tegenaan gezeten hebben.
Zal toch hopelijk niet ernstig zijn.

+1/-0

Zit al weken ergens anders met z’n hoofd

+1/-0

Oogt niet scherp inderdaad, maar wie is het alternatief?

+1/-0

Wat is er in vredesnaam met hem aan de hand. Buitenspel opheffen uit tegen Lazio, een knullige eigen goal thuis tegen Atletico en nu een Zidane tegen PSV. Dure concentratiefouten die steeds de nederlaag hebben ingeleid.

+1/-0

Gelukkig hebben we een goede vervanger op rechts...

+1/-0

wehave schreef op 04 december 2023 om 14:19:

Misschien moeten ze is bij PEC Zwolle kijken….

+1/-0

wehave schreef op 04 december 2023 om 14:19:

Bart Miskoop

+1/-0

Bart NieuwKoop komt echt te kort voor Europese wedstrijden. Trauner zou je eigenlijk in de winterstop moeten vervangen. Beelen of topverdediger kopen.

+1/-0

gilly1973 schreef op 04 december 2023 om 14:44:

Bart NieuwKoop komt echt te kort voor Europese wedstrijden. Trauner zou je eigenlijk in de winterstop moeten vervangen. Beelen of topverdediger kopen.

Waarom trauner in de winterstop vervangen? Mits fit is hij de beste rcv die we hebben, beter op die plek als Luts. Ben het wel met je eens dat er zsm een rechter verdediger bij moet want Nieuwkoop is een Miskoop.

+1/-0

gilly1973 schreef op 04 december 2023 om 14:44:

Nieuwkoop komt voor alle wedstrijden tekort. Ook tegen Fortuna. Domme idioot is het.

+1/-0

Het is wel competitie van fouten geworden zeg.
Als je al die wedstrijden terug kijkt hebben we boel punteb verloren door domme fouten zeg.
En deze speler was verantwoordleijk voor veel helaas.

+1/-0

Luts zit in de kluts. Die jongen moet zich gaan herstellen en zich focussen op wat hij wel kan. Dan komt het weer goed. Hij is nu flegmatish aan de gang.

+2/-0

Op zich vind ik hem nog steeds goed spelen, ook in intercepties en combinatiespel. Wat blijft hangen zijn natuurlijk die paar rare acties, waardoor er gevaar ontstaat en soms een tegendoelpunt.

+1/-0

Yoda schreef op 05 december 2023 om 08:56:

Op zich vind ik hem nog steeds goed spelen, ook in intercepties en combinatiespel. Wat blijft hangen zijn natuurlijk die paar rare acties, waardoor er gevaar ontstaat en soms een tegendoelpunt.

Het lijkt (en dat is mijn gevoel) dat hij een bepaald soort arrogantie over zich heeft gekregen in zijn spel wat hem niet ten goede komt.

+1/-0

wehave schreef op 05 december 2023 om 11:17:

Yoda schreef op 05 december 2023 om 08:56:

Het lijkt (en dat is mijn gevoel) dat hij een bepaald soort arrogantie over zich heeft gekregen in zijn spel wat hem niet ten goede komt.

Dit gevoel krijg ik ook. Gemakzuchtig, nonchalant op zijn tijd. Alsof hij toch de aanvaller wel de baas is (terwijl dat soms gewoon niet zo is).

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22

Feyenoord Forum » Spelers » Lutsharel Geertruida