Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 584
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
Er wordt de laatste tijd veel gesproken over de fitheid van Feyenoord. Coach Priske noemt dit regelmatig, en ook in de media komt het vaak ter sprake. Toch lijkt dit meer een algemeen verschijnsel in het voetbal dan een specifiek probleem van Feyenoord.
Naar mijn mening moeten we (ook Priske, spelers en supporters) niet steeds blijven klagen over fitheid. Het lijkt in mijn ogen een excuus te worden, voor de huidige matige resultaten, terwijl elke club hiermee te maken heeft.
NL-clubs die Europees spelen & afgelopen tegenstander:
Salzburg (8 - Fernando, Bidstrup, Kjaergaard, Bajcetic, Dedic, Okeh, Kawamura, Diakite
PSV (7 - Schouten, Veerman, Dest, Lozano, Nagalo, Ledezma, Oppegard)
AZ (10 - Martins Indi, Poku, Sadiq, van Bommel, Clasie, Belic, Schouten, Westerveld, Buurmeester)
Ajax (7 - Sutalo, Avila, van Axel Dongen, Rijkhoff, Mannsverk, Hlynsson, Tahirovic)
Twente (6 - Hilgers, Steijn, Taha, Bruns, Meshabi, Kuster)
Gebruik als excuus
Dit is gewoon een algemene trend in het voetbal, maar Feyenoord vertoont momenteel echt een Calimero-houding door steeds blessures en fitheid als excuses te gebruiken voor ons slechte spel.
Andere clubs kampen ook met dit soort problemen en weten daar beter mee om te gaan. DtK had ervoor moeten zorgen dat de selectie sterk genoeg was om dit soort situaties op te vangen. PSV had waarschijnlijk ook van Ajax gewonnen als Schouten, Veerman, Dest en Lozano meededen, daar hoor je Bosz niet over klagen.
Uit: hier zijn mening
Forumreacties: 5.078
Reg.: 1 januari 2006
Favoriete opstelling: 4-3-3
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 08 november 2024 om 09:37:
Er wordt de laatste tijd veel gesproken over de fitheid van Feyenoord. Coach Priske noemt dit regelmatig, en ook in de media komt het vaak ter sprake. Toch lijkt dit meer een algemeen verschijnsel in het voetbal dan een specifiek probleem van Feyenoord.
Naar mijn mening moeten we (ook Priske, spelers en supporters) niet steeds blijven klagen over fitheid. Het lijkt in mijn ogen een excuus te worden, voor de huidige matige resultaten, terwijl elke club hiermee te maken heeft.
Salzburg (8 - Fernando, Bidstrup, Kjaergaard, Bajcetic, Dedic, Okeh, Kawamura, Diakite
AZ (10 - Martins Indi, Poku, Sadiq, van Bommel, Clasie, Belic, Schouten, Westerveld, Buurmeester)
Ajax (7 - Sutalo, Avila, van Axel Dongen, Rijkhoff, Mannsverk, Hlynsson, Tahirovic)
Gebruik als excuus
Dit is gewoon een algemene trend in het voetbal, maar Feyenoord vertoont momenteel echt een Calimero-houding door steeds blessures en fitheid als excuses te gebruiken voor ons slechte spel.
Andere clubs kampen ook met dit soort problemen en weten daar beter mee om te gaan. DtK had ervoor moeten zorgen dat de selectie sterk genoeg was om dit soort situaties op te vangen. PSV had waarschijnlijk ook van Ajax gewonnen als Schouten, Veerman, Dest en Lozano meededen, daar hoor je Bosz niet over klagen.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 08 november 2024 om 09:37:
Gebruik als excuus
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:Blessurelijst blijft oplopen, opnieuw aantal spelers niet fit genoeg voor Almere
8 november 2024, 15:43
31
Bron: Vi.nl
Foto: Pro Shots
De wedstrijd van afgelopen woensdag heeft er flink in gehakt bij de Rotterdammers. Jordan Lotomba en Ibrahim Osman kunnen zondag nog niet spelen. Ook voor Antoni Milambo komt de wedstrijd tegen Almere City te vroeg. Of Julián Carranza kan spelen, is maar de vraag. Dit laat Brian Priske weten aan VI.
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.434
Reg.: 9 oktober 2019
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 584
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 09 november 2024 om 11:23:
Hou wel mijn hart vast voor die interlands.
Als club moet je toch ook een keer nee kunnen zeggen je weet dat Timber woensdag nog last had en zo zijn er meer met pijntjes.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:Timber bijna opnieuw geblesseerd: 'Dat is toch niet normaal?'
Vandaag om 15:17
11
Quinten Timber schrok enorm toen hij door zijn enkel ging tijdens de wedstrijd tegen Almere City (1-4 winst), zo vertelt hij aan ESPN. De Feyenoord-aanvoerder zeg wel fit genoeg te zijn om zich te melden bij het Nederlands elftal.
Timber zou gewisseld worden en verzwikte vlak daarvoor bijna zijn enkel. "Dit is toch niet normaal dat dit gebeurt?", begint de middenvelder na afloop van het Eredivisie-duel. "Ik wist al dat ik gewisseld zou worden en precies in mijn laatste actie schoot het weer in mijn enkel. Ik vroeg aan God: 'waarom nu?'. Maar tegen Salzburg had ik al last van mijn enkel en ik hou niet van opgeven."
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 652
Reg.: 6 juli 2007
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/other/priske-moet-basisspeler-voorlopig-missen-verwacht-niet-dat-hij-voor-kerst-in-actie-komt/ar-AA1tPuml?ocid=msedgdhp&pc=ACTS&cvid=3b67bf93e1584d7eb29a9b836e8ca2c9&ei=132link
Dus dat is de volgende die er voorlopig niet bij zit. Hoe zit het met de jeugd?
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 10 november 2024 om 18:13:
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/other/priske-moet-basisspeler-voorlopig-missen-verwacht-niet-dat-hij-voor-kerst-in-actie-komt/ar-AA1tPuml?ocid=msedgdhp&pc=ACTS&cvid=3b67bf93e1584d7eb29a9b836e8ca2c9&ei=132link
Dus dat is de volgende die er voorlopig niet bij zit. Hoe zit het met de jeugd?
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.434
Reg.: 9 oktober 2019
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 652
Reg.: 6 juli 2007
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/feyenoord-haalt-oude-bekende-van-stengs-en-priske-naar-de-kuip/ar-AA1ucmnE?ocid=msedgdhp&pc=ACTS&cvid=96f2a8ae246e4e5287f095b671322add&ei=29link
Nu maar hopen dat hij de boel een beetje fit kan houden...
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 17 november 2024 om 00:06:
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/feyenoord-haalt-oude-bekende-van-stengs-en-priske-naar-de-kuip/ar-AA1ucmnE?ocid=msedgdhp&pc=ACTS&cvid=96f2a8ae246e4e5287f095b671322add&ei=29link
Nu maar hopen dat hij de boel een beetje fit kan houden...
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Fysieke fitheid