Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Nieuwe technisch directeur

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Te Kloese kondigde net een nieuwe technisch directeur aan. Wie moet het worden? Roept u maar...

 

+1/-0

Ene Arnesen is vrij, dat lijkt me wel wat, LOL.

 

+1/-0

Volgens mij had hij het over een technische man niet perse een directeur, hij wil zelf ook een vinger in de pap houden denk ik met zijn technische achtergrond.

Ik zie Schuiteman wel zitten als technisch manager.

 

+1/-0

Alles staat of valt met het netwerk wat een nieuwe technische man meebrengt.

 

+1/-0

Bij ajax zie je wel dat gedoe met die zaakwaarnemer dat moet je niet willen maar als je groot netwerk hebt ontkom je niet aan de zaakwaarnemers/agenten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 oktober 2022 om 23:08:

Volgens mij had hij het over een technische man niet perse een directeur, hij wil zelf ook een vinger in de pap houden denk ik met zijn technische achtergrond.

Ik zie Schuiteman wel zitten als technisch manager.



Schuiteman lijkt mij ook een goede optie, maar woont hij niet ergens in Oostenrijk met z'n gezin?

Dan kan je misschien beter een andere TM aanstellen.

 

+1/-0

Max Huiberts zou de beste kandidaat zijn, maar die is niet zo gecharmeerd van Feyenoord heb ik de indruk.

 

+1/-0

De indruk wordt gewekt (door verschillende media) dat men op zoek is naar een minder 'zware' technische man, niet zozeer een TD maar meer een Technisch Manager. Dan vallen er al flink wat namen af denk ik, ook van bijvoorbeeld Huiberts. Die zal geen stap terug willen doen, lijkt me.

Ik denk ook dat je niet een te groot netwerk moet verwachten bij deze persoon. Ik verwacht een jongere, minder ervaren technische man die onder de vleugels van te Kloese kan groeien in zijn rol en met name verantwoordelijk zal zijn voor het aansturen en filteren van scouting. Meer intern gericht dan extern, naar buiten toe zal Te Kloese de spreekbuis blijven.

Als Schuiteman daargeschoven wordt, zal er in zijn plaats een goede scout moeten komen voor de betreffende regio. Wellicht weet hij zelf een goeie, hij zal er vast weleens een paar tegengekomen zijn tijdens zijn werk.

Schuiteman heeft ook wat ervaring als TD, dus helemaal onbekend met de verantwoordelijkheden is hij niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 17 oktober 2022 om 11:55:

De indruk wordt gewekt (door verschillende media) dat men op zoek is naar een minder 'zware' technische man, niet zozeer een TD maar meer een Technisch Manager. Dan vallen er al flink wat namen af denk ik, ook van bijvoorbeeld Huiberts. Die zal geen stap terug willen doen, lijkt me.

Ik denk ook dat je niet een te groot netwerk moet verwachten bij deze persoon. Ik verwacht een jongere, minder ervaren technische man die onder de vleugels van te Kloese kan groeien in zijn rol en met name verantwoordelijk zal zijn voor het aansturen en filteren van scouting. Meer intern gericht dan extern, naar buiten toe zal Te Kloese de spreekbuis blijven.

Als Schuiteman daargeschoven wordt, zal er in zijn plaats een goede scout moeten komen voor de betreffende regio. Wellicht weet hij zelf een goeie, hij zal er vast weleens een paar tegengekomen zijn tijdens zijn werk.

Schuiteman heeft ook wat ervaring als TD, dus helemaal onbekend met de verantwoordelijkheden is hij niet.



Ik denk dat Schuiteman het zo wel goed vindt eigenlijk, hij kiest er bewust voor om in Oostenrijk te wonen met zijn gezin en kan dat prima combineren met zijn activiteiten als scout in die regio. Als TM zou hij in Rotterdam moeten zijn/wonen en ik vraag me af of hij die keuze zou willen maken. Hij lijkt me zeer geschikt, maar soms wegen persoonlijke omstandigheden zwaarder.

Verder eens met je verhaal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 17 oktober 2022 om 12:10:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 17 oktober 2022 om 11:55:

De indruk wordt gewekt (door verschillende media) dat men op zoek is naar een minder 'zware' technische man, niet zozeer een TD maar meer een Technisch Manager. Dan vallen er al flink wat namen af denk ik, ook van bijvoorbeeld Huiberts. Die zal geen stap terug willen doen, lijkt me.

Ik denk ook dat je niet een te groot netwerk moet verwachten bij deze persoon. Ik verwacht een jongere, minder ervaren technische man die onder de vleugels van te Kloese kan groeien in zijn rol en met name verantwoordelijk zal zijn voor het aansturen en filteren van scouting. Meer intern gericht dan extern, naar buiten toe zal Te Kloese de spreekbuis blijven.

Als Schuiteman daargeschoven wordt, zal er in zijn plaats een goede scout moeten komen voor de betreffende regio. Wellicht weet hij zelf een goeie, hij zal er vast weleens een paar tegengekomen zijn tijdens zijn werk.

Schuiteman heeft ook wat ervaring als TD, dus helemaal onbekend met de verantwoordelijkheden is hij niet.



Ik denk dat Schuiteman het zo wel goed vindt eigenlijk, hij kiest er bewust voor om in Oostenrijk te wonen met zijn gezin en kan dat prima combineren met zijn activiteiten als scout in die regio. Als TM zou hij in Rotterdam moeten zijn/wonen en ik vraag me af of hij die keuze zou willen maken. Hij lijkt me zeer geschikt, maar soms wegen persoonlijke omstandigheden zwaarder.

Verder eens met je verhaal.



Ik heb geen idee of het een bewuste keus van Schuiteman is om in Oostenrijk te wonen, of dat hij simpelweg is 'blijven hangen' na zijn actieve carriere.

Ik kan hem trouwens geen ongelijk geven als hij geen trek heeft in een terugkeer naar Nederland, het is dat mijn persoonlijke situatie het niet toestaat (het vrouwtje heeft ook wat te vertellen) maar anders had Oostenrijk hoog op het lijstje gestaan als mogelijk land om (al dan niet tijdelijk) naartoe te emigreren. Schitterend land.

Maar dat terzijde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 17 oktober 2022 om 14:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 17 oktober 2022 om 12:10:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 17 oktober 2022 om 11:55:

De indruk wordt gewekt (door verschillende media) dat men op zoek is naar een minder 'zware' technische man, niet zozeer een TD maar meer een Technisch Manager. Dan vallen er al flink wat namen af denk ik, ook van bijvoorbeeld Huiberts. Die zal geen stap terug willen doen, lijkt me.

Ik denk ook dat je niet een te groot netwerk moet verwachten bij deze persoon. Ik verwacht een jongere, minder ervaren technische man die onder de vleugels van te Kloese kan groeien in zijn rol en met name verantwoordelijk zal zijn voor het aansturen en filteren van scouting. Meer intern gericht dan extern, naar buiten toe zal Te Kloese de spreekbuis blijven.

Als Schuiteman daargeschoven wordt, zal er in zijn plaats een goede scout moeten komen voor de betreffende regio. Wellicht weet hij zelf een goeie, hij zal er vast weleens een paar tegengekomen zijn tijdens zijn werk.

Schuiteman heeft ook wat ervaring als TD, dus helemaal onbekend met de verantwoordelijkheden is hij niet.



Ik denk dat Schuiteman het zo wel goed vindt eigenlijk, hij kiest er bewust voor om in Oostenrijk te wonen met zijn gezin en kan dat prima combineren met zijn activiteiten als scout in die regio. Als TM zou hij in Rotterdam moeten zijn/wonen en ik vraag me af of hij die keuze zou willen maken. Hij lijkt me zeer geschikt, maar soms wegen persoonlijke omstandigheden zwaarder.

Verder eens met je verhaal.



Ik heb geen idee of het een bewuste keus van Schuiteman is om in Oostenrijk te wonen, of dat hij simpelweg is 'blijven hangen' na zijn actieve carriere.

Ik kan hem trouwens geen ongelijk geven als hij geen trek heeft in een terugkeer naar Nederland, het is dat mijn persoonlijke situatie het niet toestaat (het vrouwtje heeft ook wat te vertellen) maar anders had Oostenrijk hoog op het lijstje gestaan als mogelijk land om (al dan niet tijdelijk) naartoe te emigreren. Schitterend land.

Maar dat terzijde.



Die Tiroler mädel sind gar nicht so schlimm. :B

 

+1/-0

'Naam van Earnest Stewart valt in en rond De Kuip'

Feyenoord is nog altijd op zoek naar een technisch directeur. Algemeen directeur Dennis te Kloese heeft tot nu toe veel taken uit die portefeuille overgenomen, maar vindt dat zelf ook geen ideale situatie. Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam onderzocht hoever de Rotterdammers inmiddels zijn in dat dat proces.

"De naam van Earnest Stewart wordt heel zachtjes gefluisterd in en rond De Kuip, maar de kans is groter dat Feyenoord geen technisch directeur meer aanstelt. Wel een manager technische zaken die verantwoordelijkheid aflegt bij de directeur: Dennis te Kloese", aldus Krabbendam in Voetbal International.

Te Kloese kan op dit moment nog geen volledige duidelijkheid verschaffen. "Je ziet de ontwikkelingen bij andere clubs. De structuren verschuiven. Ik weet niet wat ideaal is. We hebben natuurlijk al veel besluiten genomen. De scouting is geïnstalleerd, er zijn veel spelers gehaald en de trainer heeft zijn contract verlengd. Nu zouden we wat andere initiatieven willen ontplooien, zoals buiten de landsgrenzen betere relaties opbouwen, dus zoeken we iemand die dat ook kan managen."

Te Kloese geeft ook nog aan dat het belangrijk is dat de nieuwe technisch directeur/manager goed bij de werkwijze van trainer Arne Slot moet gaan passen.

 

+1/-0

Stewart is een interessante naam heeft veel ervaring als TD. Werkt hij nu niet voor de Amerikaanse bond?

 

+1/-0

De Amerikaanse focus van Te Kloese

 

+1/-0

Earnest Stewart is geen lichtgewicht, verre van. Te Kloese zal hem kennen 'uit het Amerikaanse', hij heeft eenzelfde rol in Mexico vervuld als Stewart in de VS. Ik denk niet dat Stewart zijn huidige rol zou opgeven voor een technische functie bij Feyenoord waarin hij zal rapporteren aan te Kloese.

Hij heeft nu eenzelfde rol als te Kloese bij Feyenoord heeft, bij een nationale bond.

 

+1/-0

Al nieuws omtrent een nieuwe technische man?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 11 december 2022 om 14:37:

Al nieuws omtrent een nieuwe technische man?


Ze zijn er nog niet uit, lijkt erop dat DtK zich wil blijven bemoeien met het technische gedeelte. Kans is heel klein dat er een nieuwe directeur komt, zal eerder een manager zijn zonder tekenbevoegdheid.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 11 december 2022 om 16:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 11 december 2022 om 14:37:

Al nieuws omtrent een nieuwe technische man?


Ze zijn er nog niet uit, lijkt erop dat DtK zich wil blijven bemoeien met het technische gedeelte. Kans is heel klein dat er een nieuwe directeur komt, zal eerder een manager zijn zonder tekenbevoegdheid.



Denk ook een manager. Mischien kan Hans Westerhof hem daarin ook adviseren hebben nog veel contact las ik. Hij heeft veel tedanken aan Hans.

 

+1/-0

Als ze geen manager nemen hadden ze beter Arnesen kunnen houden, zou Jonk niet wat zijn? Heeft het lastig bij Volendam.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 december 2022 om 01:49:

Als ze geen manager nemen hadden ze beter Arnesen kunnen houden, zou Jonk niet wat zijn? Heeft het lastig bij Volendam.



Jonk heeft ontegenzeggelijk kwaliteiten en een heel goede visie, maar hij is ook eigengereid en heeft 0.0 diplomatie. Bij een club als Feyenoord werken zoveel krachten en dynamieken, je hebt niet alleen iemand nodig met een sterke visie maar diegene moet deze ook kunnen 'verkopen' intern.

Ik vrees dat Jonk het krediet niet heeft/krijgt bij Feyenoord, en dit zelf niet handig genoeg zal 'managen'.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Nieuwe technisch directeur