Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Hooligans

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

https://nos.nl/l/2430422link

Ze hebben het weer dik voor elkaar. Zelfs het 8 uur journaal gehaald. Hoe breng je je club in grote problemen? Hoe jaag je potentiële investeerders bij voorbaat weg? Nou zo dus. Lekker anoniem je verschuilen achter spandoeken in Tirana met de meest verschrikkelijke doodsbedreigingen en ongeneeslijke ziektes naar in dit geval de bm van Rotterdam. Koevermans kan er ook over meepraten en ongetwijfeld nog veel meer mensen binnen Feyenoord. Waarom kan dit extremistische zooitje misdadigers nou niet gewoon opgespoord en berecht worden zoals gebruikelijk in een rechtsstaat.

 

+2/-0

Falende politie. De echte criminelen lopen vrij in dit land, die durven ze niet aan te pakken.

 

+1/-0

Hoppa en nog maar is een uefa boete voor o.a. vuurwerk tijdens de conference league finale van bijna 70 duizend euro. Wanneer dringt het nou is door bij de klote pyromanen dat ze de club goudgeld kosten met hun pleziertjes. Als het nou van die echte supporters zijn zamelen ze effe geld in onderelkaar om de boetepot van Feyenoord te ontlasten. Als dat gelul over dat het sfeerverhogend is ken ik nou wel. Als de sfeer alleen van dat vuurwerk moet komen is het wel triest gesteld. Kijk is bij een willekeurige topper in de PL. Geen vuurwerk maar wel een supersfeer. Een echte voetbalsfeer ipv die wannabee pyromaantjes die zo graag met vuur en rook spelen. Doe dat lekker met oud en nieuw zoals het nog mag.

Dit bericht is gewijzigd op 16 juli 2022, 08:50:15.

 

+1/-0

Ze noemen zich FSV De Feijenoorder en hebben domicilie in het stadion, waar ze opslagruimte hebben om al deze bende op te slaan en voor een wedstrijd al binnen te hebben gesmokkeld. Ze doen dit om de club af te remmen in de ambitie om mee in de top te draaien. Ik heb er geen andere verklaring voor.

 

+1/-0

Ik baal daar verschrikkelijk van, iedere keer weer dat gedonder met vuurwerk of andere rotzooi die ze maken.
Iedere keer is het weer raak, hoe kan je dit nu oplossen.
Als je er achter komt wie het geweest zijn een stadion verbod geven voor 20 jaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 16 juli 2022 om 16:48:

Ik baal daar verschrikkelijk van, iedere keer weer dat gedonder met vuurwerk of andere rotzooi die ze maken.
Iedere keer is het weer raak, hoe kan je dit nu oplossen.
Als je er achter komt wie het geweest zijn een stadion verbod geven voor 20 jaar.




Ze weten precies wie het zijn. Overal hangen camera’s in de stadions. Maar het begint bij de security die deze mensen doorlaat zonder te fouilleren. Toen ik nog een seizoenkaart had fouilleerde zij mijn oude vader van 80 tot onder zijn petje wat ie af moest doen, Het is gewoon onwil en angst voor de harde kern. Niemand wil het slachtoffer worden van een speurtocht en zijn tuin vol hebben staan met doorgesnoven hooligans.

 

+1/-0

Als er toch camera's hangen kunnen ze toch die Hooligans voor een groot deel oppakken,
Dit kost de club een slechte naam en ook nog eens boetes.

 

+0/-1

Feyenoord haalt uit naar hooligans: 'Treurig, walgelijk en verwerpelijk'
10:10 – Feyenoord heeft met afschuw gereageerd op acties van jonge hooligans die de club steunen. Vlak voorafgaand aan het nieuwe voetbalseizoen bekladden zij de woning van Leefbaar Rotterdam-wethouder Robert Simons. Er zijn diverse homofobe leuzen en scheldwoorden op zijn huis geschreven.

Dat schrijft het Algemeen Dagblad. "Het is treurig, walgelijk en totaal verwerpelijk wat er is gebeurd", reageert een woordvoerder van de Rotterdammers in gesprek met de krant. "Wij keuren alle vormen van intimidatie af, dus zeker ook dit. Er is geen grip op deze groep relschoppers."

Het zorgt voor extra alertheid bij de Rotterdamse club. Diverse medewerkers hebben volgens het AD veiligheidscamera's bij hun huis opgehangen om bedreigingen en intimidaties te voorkomen. Eind vorig jaar leidden de bedreigingen tot het vertrek van algemeen directeur Mark Koevermans, die werd opgevolgd door Dennis te Kloese.

Ook Simons is geschrokken van het nieuws. "Wat er dan door je heen gaat? Dat ik het vooral verschrikkelijk vind voor mijn gezin. Als politicus heb je een dikke huid. De verwensingen op sociale media zijn soms ook niet mals. Maar dat je thuis wordt opgezocht, gaat alle perken te buiten."

 

+1/-0

Een handvol kansloze kneuzen hebben het idee dat ze zich uit naam van de club moeten uitspreken tegen homoseksualiteit; Dat gebeurde eerder met leuzen en spandoeken toen het nieuws naar buiten kwam over een ‘roze’ supportersvereniging, en als ik deze berichtgeving lees heeft het er ook mee te maken.

Wat mij irriteert is dat deze hersenlozen van mening zijn dat geaardheid van belang is bij het aanhangen van, of associëren met een voetbalclub. En dat een zekere geaardheid niet samengaat met Feyenoord.

Al houd je van een strijkijzer, het zal me werkelijk jeuken en het doet er niet toe. Als je Feyenoord een warm hart toedraagt ben je welkom.

Ik zie de noodzaak ook niet van een ‘roze’ supportersvereniging maar als die gasten gelijkgestemden zoeken om samen hun liefde voor Feyenoord te belijden is dat toch prima?

Laat elkaar lekker.

Ik vind eigenlijk iedere post in dit topic er een teveel. Teveel aandacht. Het gedrag van zulk volk is de moeite van het lezen niet waard, ze zullen het zelf amper kunnen.

 

+1/-0

Er is weer ouderwets huisgehouden gisteren in Denemarken door hoolies. Wat is er toch mis in de bovenkamer van die paupers. Zal wel weer de schuld van de politie zijn. De dag dat de uefa besluit om Feyenoord uit alle Europese beker toernooien te schoppen komt steeds dichterbij.

Dit tweetje van een Deense supporter zegt alles:


@NicolajBruun
Dear @Feyenoord

Please don't send your SCUMBAG "fans" to our country ever again.

Attacking families like fucking cowards. Storming the gates like morons. Whilst only delivering mediocre support.

Fuck off to Russia, Putin would admire your mentality and intelligence...

#fcmfey

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 07 oktober 2022 om 10:02:

Er is weer ouderwets huisgehouden gisteren in Denemarken door hoolies. Wat is er toch mis in de bovenkamer van die paupers. Zal wel weer de schuld van de politie zijn. De dag dat de uefa besluit om Feyenoord uit alle Europese beker toernooien te schoppen komt steeds dichterbij.

Dit tweetje van een Deense supporter zegt alles:


@NicolajBruun
Dear @Feyenoord

Please don't send your SCUMBAG "fans" to our country ever again.

Attacking families like fucking cowards. Storming the gates like morons. Whilst only delivering mediocre support.

Fuck off to Russia, Putin would admire your mentality and intelligence...

#fcmfey



Schandelijk inderdaad. Als ze zo graag willen vechten hoop je eigenlijk dat ze zich aanmelden bij zo'n Oekraïense eenheid of iets dergelijks, dan komt er nog wat nuttigs uit.

Ik vind dit ook falend beleid van de Rotterdamse politiek en politie, dit soort hooligans moeten geïdentificeerd en opgepakt worden. In deze tijd waarin je privacy overal wordt geschonden en je aan alle kanten wordt vastgelegd moet dat niet zo heel moeilijk zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 07 oktober 2022 om 12:09:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 07 oktober 2022 om 10:02:

Er is weer ouderwets huisgehouden gisteren in Denemarken door hoolies. Wat is er toch mis in de bovenkamer van die paupers. Zal wel weer de schuld van de politie zijn. De dag dat de uefa besluit om Feyenoord uit alle Europese beker toernooien te schoppen komt steeds dichterbij.

Dit tweetje van een Deense supporter zegt alles:


@NicolajBruun
Dear @Feyenoord

Please don't send your SCUMBAG "fans" to our country ever again.

Attacking families like fucking cowards. Storming the gates like morons. Whilst only delivering mediocre support.

Fuck off to Russia, Putin would admire your mentality and intelligence...

#fcmfey



Schandelijk inderdaad. Als ze zo graag willen vechten hoop je eigenlijk dat ze zich aanmelden bij zo'n Oekraïense eenheid of iets dergelijks, dan komt er nog wat nuttigs uit.

Ik vind dit ook falend beleid van de Rotterdamse politiek en politie, dit soort hooligans moeten geïdentificeerd en opgepakt worden. In deze tijd waarin je privacy overal wordt geschonden en je aan alle kanten wordt vastgelegd moet dat niet zo heel moeilijk zijn.



Helemaal mee eens. Dit moet stoppen hoe moeilijk dat ook is. Hou houd je imbecielen tegen die illegaal aan kaarten komen om alleen maar rotzooi te trappen en daar nog trots op zijn ook. Dit gaat de club zijn petje te boven. Hulp is geboden door de officiële instanties. En snel voor het te laat us en Feyenoord een paar jaar verbannen wordt uit Europa. Ik kan me goed voorstellen dat plaatselijke autoriteiten straks wedstrijden van de lokale club tegen Feyenoord gaan verbieden als de UEFA niet ingrijpt. Dit kan gewoon niet meer.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 7 oktober 2022, 13:20:05.

 

+1/-0

Rellen in het stadion bij Willem II-FC Den Bosch wedstrijd gestaakt.

 

+1/-0

Willem II betreurt ’inktzwarte avond’, Den Bosch klaar met ’rotte appels’

https://www.telegraaf.nl/sport/1063530925/willem-ii-betreurt-inktzwarte-avond-den-bosch-klaar-met-rotte-appelslink

 

+1/-0

Ja, altijd weer irritant dat zulke lieden de club kunnen terroriseren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 11 oktober 2022 om 15:23:

Ja, altijd weer irritant dat zulke lieden de club kunnen terroriseren.



Het is een sub cultuur overgewaaid uit Engeland vroeger met die combi-regeling was het nog erger. Deze regeling deed midden jaren tachtig zijn intrede. Het doel daarvan is om eventueel supportersgeweld tussen hooligans zoveel mogelijk in te dammen door te voorkomen dat bezoekende supporters op eigen gelegenheid een risicowedstrijd konden bezoeken.

Denk dat je altijd risico wedstrijden houdt, maar de meeste wedstrijden gaat het wel goed.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 oktober 2022 om 01:10:

(...)
Denk dat je altijd risico wedstrijden houdt, maar de meeste wedstrijden gaat het wel goed.



Op de bizarre excessen na en mede door diezelfde excessen, geloof ik dat veel supportersgeweld uitvergroot wordt door de media.

Als je bijvoorbeeld de berichtgeving van afgelopen Conference League seizoen met betrekking tot 'het geweld' door de Feyenoord-aanhang rationeel afzet tegen bijvoorbeeld uitgaansgeweld op een zaterdagavond; dat verschilt weinig. In die zin is het kennelijk een gevolg van de hoeveelheid mensen bij elkaar, de drank (en drugs) die men tot zich neemt en de uitgelaten stemming; dat een klein deel van die grote groep vervolgens vervalt in geweld en vernielingen.

Daarmee praat ik het absoluut niet goed, ik keur iedere vorm van geweld af en je behoort met je poten af te blijven van andermans eigendommen. Helemaal als je enige intentie is die spullen te slopen. Gedraag je gewoon, en blijf anders lekker thuis.

Echter, Feyenoord heeft een naam en gaat daar nooit meer vanaf komen. Dus als er wat gebeurd, is dat nieuws. Als de media het kan linken aan de club, heeft het weer een headline. Ook al is het marginaal.

En eens in de zoveel jaar gaat het dan weer compleet fout, en ben je weer terug bij af. Dan heeft alles en iedereen weer een stok om mee te slaan, en is de club de gebeten hond. Terwijl rond bijvoorbeeld ajax de laatste jaren (zeker in Europa) een stuk vaker en ergere incidenten zijn geweest.

En kijk ook naar afgelopen seizoen, de grootste ellende was er in Marseille en daar hadden Feyenoord-supporters een kleine rol in.

 

+1/-0

Elf leden harde kern Feyenoord aangehouden vanwege bedreiging, belediging, intimidatie en brandstichting

https://www.transport-online.nl/site/149858/elf-leden-harde-kern-feyenoord-aangehouden-vanwege-bedreiging-belediging-intimidatie-en-brandstichting/link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Lekker vast laten zitten tot maandag...

Zou het toeval zijn dat ze politie/justitie precies nu tot actie over gaan?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 20 januari 2023 om 13:33:

open/sluit de onderstaande quote:




Lekker vast laten zitten tot maandag...

Zou het toeval zijn dat ze politie/justitie precies nu tot actie over gaan?



Ik hoop het niet. Prima actie van de politie.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Hooligans