Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 11 12 13 14 15

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord rondt deze week komst algemeen directeur Te Kloese af
Dennis te Kloese vliegt deze week vanuit Los Angeles naar Nederland om zijn komst naar Feyenoord af te ronden. De 47-jarige algemeen directeur van LA Galaxy is de gedroomde opvolger van de vertrokken Mark Koevermans in de Kuip.

Te Kloese wil graag naar Feyenoord, de aandeelhouders moeten zijn komst nog wel officieel goedkeuren. De bedoeling is dat Te Kloese in januari gaat starten als baas van de Rotterdamse club. Hij weet dat hem een zware klus wacht in de Kuip als opvolger van Koevermans, die vooral als gevolg van bedreigingen vanuit de achterban opstapt.

Te Kloese bouwde in Mexico en de Verenigde Staten een grote carrière op. In Nederland is hij nagenoeg onbekend. De geboren Bussumer kende zelf een bescheiden voetbalcarrière. Hij zat even in de jeugd bij Ajax en speelde als amateur voor SV Huizen en HSV De Zuidvogels. Te Kloese maakte, aanvankelijk onder de hoede van oud PSV-, Ajax- en FC Groningen-trainer Hans Westerhof, naam aan de overkant van de Atlantische Oceaan. Te Kloese bekleedde belangrijke functies bij de Mexicaanse voetbalbond en werkt nu al bijna drie jaar als algemeen manager van de Amerikaanse club LA Galaxy. Bron AD.nl

 

+1/-0

Woerts is wel enthousiast, Derksen niet. In feite is het een grote onbekende, maar Hans Westerhof heeft louter lof voor Dennis. Hopelijk kunnen hij en Arnesen het goed vinden met elkaar.

 

+1/-0

Van de namen die voorbij kwamen lijkt Te Kloese mij de beste optie, maar we zullen het moeten afwachten. Hij zal de aanbevelingen en het opgestelde visieplan, naar aanleiding van de samenwerking met sportsology, gaan implementeren op beleidsniveau en een aantal andere grote dossiers moeten gaan oppakken.

 

+1/-0

Officieel getekend, ben benieuwd naar z'n eerste persconferentie en welke visie die voor de club heeft de komende jaren.

 

+1/-0

Van Egmond suggereerde dat hij geen idee heeft waar hij in stapt, maar dat zeiden ze van Slot ook maar als je je staande kan houden in een land als Mexico heb je echt wel overwicht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 november 2021 om 19:45:

Van Egmond suggereerde dat hij geen idee heeft waar hij in stapt, maar dat zeiden ze van Slot ook maar als je je staande kan houden in een land als Mexico heb je echt wel overwicht.




Ja dat las ik ook. Lijkt mij een beetje populair gelul van Van Egmond. Als wij nou al weten dat er allemaal eilandjes zijn met verschillende belangen en agenda’s binnen Feyenoord dan zal die Te Kloese het toch ook wel weten?

 

+1/-0

Daarom moet er in de gelederen een eenheid in beleid gevoerd worden. De afdeling amateurs heeft teveel melk in de pap te brokkelen en de afdeling stadion is ook een blok aan het been voor de bvo. Vandaar die verschillende eilandjes met een Stico erboven, dat werkt onduidelijkheid en vooral traagheid in beleidvoering tegen.

 

+1/-0

De helft van de opbrengsten bij ajax komt uit merchandising, reclame en inkomsten uit de televisierechten. Daar is nog een wereld tewinnen voor de directie ook belangrijk hierin Joris van Dijk door Feyenoord aangetrokken als commercieel directeur.

 

+1/-0

Feyenoord bevestigt komst Te Kloese, ben benieuwd of zijn Mexicaanse netwerk nog wat investeringen oplevert, Corona Extra als sponsor ofzo..

 

+1/-0

Als ik de berichtgeving over de onderhandelingen mag geloven heeft hij stevig onderhandeld. Ik ben vooral blij met het doorverkooppercentage. Het is natuurlijk helemaal niet uitgesloten dat Sini ooit nog eens een forse binnenlandse transfer maakt en dan is nog eens kassa.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 05 juli 2022 om 11:32:

Als ik de berichtgeving over de onderhandelingen mag geloven heeft hij stevig onderhandeld. Ik ben vooral blij met het doorverkooppercentage. Het is natuurlijk helemaal niet uitgesloten dat Sini ooit nog eens een forse binnenlandse transfer maakt en dan is nog eens kassa.



Ideale vervanger voor Arnesen dus zoals een aardige voetballer ooit zei elk nadeel heb zijn voordeel. Toch blij dat we Dennis binnengehaald hebben.

Dit bericht is gewijzigd op 5 juli 2022, 12:39:56.

 

+1/-0

Krijgt inderdaad een hoop veren in zijn achterste voor zijn werk in de transfers van Malacia en Sinesterra. Mooi, dat stelt ondanks de vervelende berichtgeving rondom Arnesen enigszins gerust.

En nu inkopen!

 

+1/-0

Bassett, Gimenez en nu Lopez Te Kloese doet goed zaken in Amerika, Mexico.

 

+1/-0

Was hij niet op vakantie? En dat tijdens Frank's afwezigheid door een blessure?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 03 augustus 2022 om 00:13:

Was hij niet op vakantie? En dat tijdens Frank's afwezigheid door een blessure?



Nee hij is eerder terugekomen om Arnesen tevervangen.

 

+1/-0

Die vakantie zal toch al veel langer geleden geboekt zijn en afgestemd met iedereen binnen de club? Hij heeft schoolgaande kinderen en dat beperkt de momenten waarop hij überhaupt op vakantie kan.

Reken er maar op dat hij gewoon heeft doorgewerkt en bereikbaar was; dat hij de taken van Arnesen ook vanaf zijn vakantie heeft waargenomen. Maar hij zal zelf geen initiatief hebben ondernomen, en dat vind ik niet gek. Het is belangrijk dat je af en toe je rust pakt, zeker als je zo’n veeleisende baan hebt…

 

+1/-0

Valt wel op dat de aankopen sneller gaan dan ooit en dat de verkopen beter zijn dan ooit. Is het toeval dat alles op gang is gekomen toen Arnesen ziek is geworden?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 05 augustus 2022 om 10:34:

Valt wel op dat de aankopen sneller gaan dan ooit en dat de verkopen beter zijn dan ooit. Is het toeval dat alles op gang is gekomen toen Arnesen ziek is geworden?



Ik ben totaal geen fan van Arnesen, maar in de interviews van nieuwe spelers hoor je constant dat hij met al deze spelers contact heeft gehad in het voortraject. Dus ik neig meer naar toeval.

Qua verkopen lijkt DtK een bepalende rol te hebben gespeeld, tenminste als ik de telegraaf moet geloven. Ik vind het echter wel opvallend dat DtK veel positieve artikelen krijgt in de telegraaf, terwijl Mark LA en Rutger er heel anders in staan.

Momenteel vind ik het zorgwekkend hoe DtK de komst van Zerrouki er doorheen lijkt te drukken tegen een veel te hoog transferbedrag.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 05 augustus 2022 om 15:24:

(…)Momenteel vind ik het zorgwekkend hoe DtK de komst van Zerrouki er doorheen lijkt te drukken tegen een veel te hoog transferbedrag.



Is het te Kloese die de komst van Zerrouki er doorheen drukt?! Ik kan me dat niet voorstellen. Ik denk eerder dat het Slot is die perse een ‘nummer 6’ wil die er direct staat als Aursnes vertrekt, en daarvoor uitgekomen is bij Zerrouki. Kent de Nederlandse competitie en heeft het goed gedaan afgelopen jaar.

Ik denk dat Slot zo onderhand vind dat hij wel genoeg posities moet op/invullen met spelers die helemaal nieuw zijn en zich de manier van spelen nog helemaal eigen moeten maken.

Ik denk juist dat een Te Kloese bereid is erover te onderhandelen met Twente maar Zerrouki niet ten koste van alles wil hebben.

En Feyenoord zou gek zijn als het meer betaald dan 5M voor deze speler.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 05 augustus 2022 om 10:34:

Valt wel op dat de aankopen sneller gaan dan ooit en dat de verkopen beter zijn dan ooit. Is het toeval dat alles op gang is gekomen toen Arnesen ziek is geworden?



Laten we dit even in perspectief plaatsen. Het is Arnesen die ervoor gezorgd heeft dat veel van die jongens die nu voor grote bedragen verkocht worden langdurige contracten bij Feyenoord hebben. Hij heeft er een hoop op tijd verlengt en ook een aantal zeer goede aankopen gedaan. Geertruida en Kökcü zijn de volgende die goed verkocht gaan worden en ook langdurige contracten hebben.

Te Kloese loopt er nu de sier mee maar het is maar de vraag of hij ze ook bij Feyenoord had kunnen houden. Ten kloese verlegt nu de focus naar de zuid en noord amerikaanse spelersmarkt waar hij de meeste contacten heeft. Over een paar jaar kan ten kloese pas krediet krijgen als wat uit zijn stal komt allemaal gaat slagen hier. Er zal in de toekomst wel een nieuwe technisch directeur aangetrokken worden maar ook dat zal er eentje zijn die in het netwerk van Dtk zit.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese