willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Favoriete opstelling: geen
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 30 november 2021 om 01:02:
Ik vond het verrassend dat Van Diemen met Oranje 1 tegen Japan speelde. Nieuw in de competitie, zelfs geen voetbalverleden en happetee speelt er een jongedame in Oranje. Wel leuk, en ik ben benieuwd of er meer speelsters voor Oranje worden opgeroepen.
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 15 mei 2022 om 08:59:
Ik denk dat gastjes van 12 beide teams dik klop geven, wat een idiote hype. En dan te bedenken dat mensen hier nog geld voor neerleggen ook.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 14 mei 2022 om 18:31:
Wat een zooitje is dat vrouwenvoetbal. Een hoop tam-tam want voor voor de eerste keer in de Kuip en dan zo kansloos op de billetjes krijgen van ajaks met 1-4. Afschaffen die kansloze hap, wat moet je er mee….
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 16 mei 2022 om 11:31:
(...)Overigens spelen de Feyenoord vrouwen met een fractie van het budget van de andere topclubs, zo bezien is het nog best redelijk wat ze laten zien.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Uit: Julianadorp
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 11 juli 2022 om 14:43:
Lekker dan. zie je met grote letters ‘BREAKING’ staan op die Feyenoord nieuwssites, gaat het over de keeper van Feyenoord Vrouwen die is opgeroepen voor het Ned. elftal wegens een blessure van de vaste keeper. Ik dacht die topper is eindelijk binnen……
Kijkt er eigenlijk iemand naar die kolerezooi? Alle wedstrijden worden gewoon helemaal uitgezonden terwijl ze niet om aan te gluren zijn
Ik weet het niet hoor maar ik heb het gevoel dat het door je strot gedouwd wordt. Groots gebracht als topsport door de NOS, alle wedstrijden die worden uitgezonden. Maar het stelt echt geen ene ruk voor, het is veredeld amateurvoetbal. Maar dan wel reserve 4e klasse KNVB zaterdag voor de 2e elftallen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Uit: dalfsen
Vak: Stadiontribune - RR
Forumreacties: 501
Reg.: 24 juni 2009
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 11 juli 2022 om 23:42:
wat ik gezien heb maken Frankrijk en Engeland wel indruk maar een 8-0 op een EK zal je bij de mannen niet gauw zien.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 11 juli 2022 om 22:26:
Ik weet het niet hoor maar ik heb het gevoel dat het door je strot gedouwd wordt. Groots gebracht als topsport door de NOS, alle wedstrijden die worden uitgezonden. Maar het stelt echt geen ene ruk voor, het is veredeld amateurvoetbal. Maar dan wel reserve 4e klasse KNVB zaterdag voor de 2e elftallen.
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 12 juli 2022 om 11:58:
Nou, dat is zeker het geval. De NOS heeft groots uitgepakt. Wat mij daaraan stoort is dat het dezelfde koppen zijn en dat die allemaal dwarsverbanden hebben met elkaar. Het is een kliek van meiden die presenteren bij NOS en ESPN, die met elkaar voetballen in vriendenteams, een relatie met elkaar hebben, etc. etc. Verder niets mis mee, maar van een aantal van die figuren heb ik grote bedenkingen dat hun kwaliteiten zijn geweest die hen aan dit baantje hebben geholpen.
Zo'n Sanne van Dongen (tweelingzus van international Merel van Dongen) mocht de NBA-playoffs verslaan. En haar 'skills' zijn een partij tenenkrommend, die kan echt niet presenteren...
En ik vind die Rivkah van de NOS ook vreselijk.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 12 juli 2022 om 13:33:
Ja dat had ik nog niet eens zo bekeken maar nu je het zegt….
Het is een klef nepotistisch zooitje.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Uit: Schiedam
Forumreacties: 172
Reg.: 8 juli 2009
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 12 juli 2022 om 13:33:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 12 juli 2022 om 11:58:
Nou, dat is zeker het geval. De NOS heeft groots uitgepakt. Wat mij daaraan stoort is dat het dezelfde koppen zijn en dat die allemaal dwarsverbanden hebben met elkaar. Het is een kliek van meiden die presenteren bij NOS en ESPN, die met elkaar voetballen in vriendenteams, een relatie met elkaar hebben, etc. etc. Verder niets mis mee, maar van een aantal van die figuren heb ik grote bedenkingen dat hun kwaliteiten zijn geweest die hen aan dit baantje hebben geholpen.
Zo'n Sanne van Dongen (tweelingzus van international Merel van Dongen) mocht de NBA-playoffs verslaan. En haar 'skills' zijn een partij tenenkrommend, die kan echt niet presenteren...
En ik vind die Rivkah van de NOS ook vreselijk.
Ja dat had ik nog niet eens zo bekeken maar nu je het zegt….
Het is een klef nepotistisch zooitje.
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Feyenoord Dames 1