Willykment
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Feyenoord stelt Hulshoff aan als trainer van Onder 21
Sipke Hulshoff is de nieuwe trainer van Feyenoord Onder 21. De 46-jarige Hulshoff, die de afgelopen twee seizoenen actief was als assistent-trainer bij FC Volendam, volgt Rini Coolen op. Laatstgenoemde werd recent aangesteld als hoofd jeugdopleiding.
Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord, is blij dat een ervaren kracht als Hulshoff kiest voor het beloftenelftal van Feyenoord. ‘Sipke werkt al ruim twintig jaar als trainer in het betaald voetbal en heeft een aanzienlijk deel van zijn carrière met jonge talenten gewerkt. De juiste persoon dus om leiding te geven aan Feyenoord Onder 21 en met die veelbelovende groep de weg naar de Keuken Kampioen Divisie in te slaan. Daar zo snel mogelijk in terecht komen is en blijft het doel voor onze beloften.’
Hulshoff zelf geeft te kennen veel zin te hebben in deze stap. ‘Voor mij waren er twee redenen om voor Feyenoord te kiezen. Ten eerste blijft Feyenoord een topclub en is dit daarom een prachtig avontuur. Daarnaast kijk ik ook uit naar de hernieuwde samenwerking met Arne Slot. Als trainer van Onder 21 wil ik zoveel mogelijke spelers naar een hoger plan tillen zodat hij er bij Feyenoord 1 optimaal van kan profiteren.’
De afgelopen twee decennia werkte Hulshoff bij diverse clubs in het betaald voetbal. Zo was hij jarenlang jeugdtrainer bij sc Cambuur en FC Groningen. Sinds 2015 was hij actief als assistent-trainer bij de Leeuwarders, waar hij samenwerkte met Arne Slot, alvorens in 2019 over te stappen naar FC Volendam om daar als assistent-trainer aan de slag te gaan.
Dit bericht is gewijzigd op 1 juni 2021, 12:54:18.
Willykment
Fan van Feyenoord
Over vd Ven: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/982706/de-ligt-ging-van-ajax-naar-juventus-en-stond-er-meteen-micky-kan-dat-ook.htmllink
Hopen dat hij dat ook even aan Arnesen meldt als Senesi wordt verkocht. De best mogelijke scout is degene die met hem heeft gewerkt en z'n potentie kan inschatten.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 02 juni 2021 om 14:52:
Over vd Ven: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/982706/de-ligt-ging-van-ajax-naar-juventus-en-stond-er-meteen-micky-kan-dat-ook.htmllink
Hopen dat hij dat ook even aan Arnesen meldt als Senesi wordt verkocht. De best mogelijke scout is degene die met hem heeft gewerkt en z'n potentie kan inschatten.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 24 januari 2022 om 23:37:
GAE zou een mooie stap voor hem zijn, voor o21 is er vast wel weer iemand tevinden uit het Slot netwerk.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 februari 2022 om 13:17:
Las dat Feyenoord ver wil gaan om hem tebehouden, dat hij ook meer bij het 1e wordt betrokken volgend seizoen.
Op termijn zal Van Persie Jong Feyenoord gaan doen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 03 februari 2022 om 14:57:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 februari 2022 om 13:17:
Las dat Feyenoord ver wil gaan om hem tebehouden, dat hij ook meer bij het 1e wordt betrokken volgend seizoen.
Waar haal je dat vandaan?
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 februari 2022 om 15:25:
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 03 februari 2022 om 14:57:
De Feyenoord-leiding is momenteel met Hulshoff in gesprek over een rol als assistent-trainer. "Robin van Persie gaat zich vooral met de jeugd bezig houden en de komende tijd proberen om zijn hoogste trainersdiploma te behalen."
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Dat van Persie zich blijft bezighouden met de jeugd, zou ook kunnen betekenen dat hij niet de nieuwe hoofdtrainer van Jong Feyenoord wordt. Want is de onder-21 nog jeugd of juist niet meer?
Ik las dat Arnesen ook al bezig is met de eventuele opvolging van Slot op de (hopelijk) langere termijn: https://www.feyenoordpings.nl/feyenoord-al-bezig-met-slot-opvolger-dan-moet-je-als-club-verder/
open/sluit de onderstaande quote:“Wat we wel doen, is vooruitkijken. Er komt een dag dat Slot hier niet meer is en dan moet je als club wel verder.”
(...)
“Ik vind dat bij scouting óók het scouten hoort van trainers. Je kunt ervoor kiezen die intern op te leiden, alleen vind ik dat ervaring ook wel belangrijk is bij een club zo groot als Feyenoord.”
Uit: Schiedam
Forumreacties: 172
Reg.: 8 juli 2009
Sipke (de naam alleen al, te treurig lol) hoofdtrainer bij Feyenoord 1? Ik mag toch hopen van niet want van Jong Feyenoord bakt hij errug weinig! Dat is 'n elftal wat totaal zielloos en moedeloos loopt te ballen. Geen beleving of maar 'n schijntje spelvreugde en dat is de oorzaak van 'n trainer. Als Jong Feyenoord scoren dan vieren ze dat alsof ze net hun beste vriend hebben begraven. Laat Sipke zijn 'grafstemming' en voetbal maar lekker bij Go Ahead etaleren.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:F-N-W-A schreef op 03 februari 2022 om 18:31:
Sipke (de naam alleen al, te treurig lol) hoofdtrainer bij Feyenoord 1? Ik mag toch hopen van niet want van Jong Feyenoord bakt hij errug weinig! Dat is 'n elftal wat totaal zielloos en moedeloos loopt te ballen. Geen beleving of maar 'n schijntje spelvreugde en dat is de oorzaak van 'n trainer. Als Jong Feyenoord scoren dan vieren ze dat alsof ze net hun beste vriend hebben begraven. Laat Sipke zijn 'grafstemming' en voetbal maar lekker bij Go Ahead etaleren.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:F-N-W-A schreef op 03 februari 2022 om 18:31:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 03 februari 2022 om 15:52:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 februari 2022 om 15:25:
De Feyenoord-leiding is momenteel met Hulshoff in gesprek over een rol als assistent-trainer. "Robin van Persie gaat zich vooral met de jeugd bezig houden en de komende tijd proberen om zijn hoogste trainersdiploma te behalen."
Hij is momenteel assistent bij de O16 (waar z'n zoon in speelt). Ik denk niet dat het bericht wat jij citeert betekent dat hij de nieuwe hoofdtrainer wordt van de O21, maar het is wel een interessante suggestie van je.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 februari 2022 om 22:37:
Van Persie moet in elk geval gekoestert worden.
Uit: Schiedam
Forumreacties: 172
Reg.: 8 juli 2009
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 04 februari 2022 om 11:21:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 februari 2022 om 22:37:
Van Persie moet in elk geval gekoestert worden.
Absoluut.
Ik ben echter ook groot voorstander van een mogelijk scenario waarbij van 'de ingangen' van deze 'jongens van de club' die tot de absolute top hebben behoort en er ook gespeeld hebben gebruik wordt gemaakt.
Laat van Persie op een gegeven moment (als hij dat zelf wil) zijn vleugels uitslaan, hij kan met zijn staat van dienst waarschijnlijk zo terecht bij Manchester United of Arsenal in een rol als assistent trainer ofzo. Laat hem daar ervaring opdoen en die kennis meenemen als hij terugkeert bij Feyenoord.
Wat een aantal seizoenen geleden de bedoeling was met Kuijt, daar was ik geen voorstander van. Sowieso zie ik in Kuijt geen geweldige trainer, maar daarnaast denk ik dat het beter was geweest als hij eerst ergens anders aan de slag was gegaan. Bij Liverpool meekijken met Klopp, een hoofdtrainerschap bij FC Utrecht; zoiets. Dat kom je zoals Arnesen ook aangeeft toch met een betere basis terug en kan Feyenoord daar ook beter van worden.
Giovanni van Bronckhorst slaat nu zijn vleugels uit. Waar hij als beginnend hoofdtrainer in is geslaagd bij Feyenoord is achteraf waanzinnig, maar de eerste seizoenen heeft hij aan een zijden draadje gehangen. Ik sluit niet uit dat hij (na wat succesvolle periodes in het buitenland, mocht zijn carriere zich zo ontwikkelen) daarna gelouterd en veel wijzer moet kunnen terugkeren bij Feyenoord. Wellicht als TD ofzo, of in een andere, meer permanentere rol. Als hij dat ambieert.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 15 februari 2022 om 08:09:
De hamvraag is: gaat hij naar Heerenveen, Sparta of Go Ahead, of wordt hij assistent van Slot bij het eerste elftal???
De genoemde clubs zijn concreet.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
open/sluit de onderstaande quote:Ramesoe schreef op 15 februari 2022 om 09:16:
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 15 februari 2022 om 08:09:
De hamvraag is: gaat hij naar Heerenveen, Sparta of Go Ahead, of wordt hij assistent van Slot bij het eerste elftal???
Hoe kom je er bij dat die clubs concreet zijn? Dat heb ik echt nergens gelezen. Alleen de Eagles hebben wat voorzichtige interesse.
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 15 februari 2022 om 09:22:
open/sluit de onderstaande quote:Ramesoe schreef op 15 februari 2022 om 09:16:
Hoe kom je er bij dat die clubs concreet zijn? Dat heb ik echt nergens gelezen. Alleen de Eagles hebben wat voorzichtige interesse.
hij zegt zelf dat interesse zeer concreet is tegen omroep Friesland, dus niet doen of je alles weet.
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Sipke Hulshoff