Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Directeur Mark Koevermans

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 28 oktober 2021 om 14:26:

Ik denk dat het deels ook logisch is dat ze niet altijd met supporters in conclaaf gaan.
De meeste supporters zullen blij zijn dat er mensen zijn die de club willen leiden.
Dat het misschien niet altijd goed loopt, kan je niet altijd voorkomen.
Ze zullen echt hun best doen.
Wanneer je dan bedreigt wordt, ga je wel nadenken met wie je wil praten.
Een groep gaat toch altijd zijn eigen gang en luistert niet naar de leiding.



Omdat de eigen gang groep door hun acties een bedreiging voor de overige welwillenden vormt, moet die groep eigenlijk uit onze aanwezigheid geweerd worden. We kunnen hun duidelijk maken dat we van hun escapades niet gediend zijn en dat ze ergens anders maar naar toe gaan om onze dag niet te vergallen.

 

+1/-0

Die groep is lastig te bereiken. Ze verheerlijken geweld en is een soort van status.
Zij hebben ook wapens en messen en zijn niet gevoelig voor woorden.
Je moet ze sowieso uit het stadion weren voor zover mogelijk.
Heb al vaker uitgelegd dat een stadionbezoek voor iedereen anders is.
Wanneer je kort bij woont, is het meer een er in en er uit.
Ik kom van veel verder. Dan is het wel leuk wanneer je daar uitgebreider kan zijn.
Normaal wat eten en drinken. Normaal naar de WC etc. Dat heb je nu niet.
Het is een iconisch stadion en zie ook het liefst zo'n zelfde iets herrijzen. Dat zou ook moeten kunnen lijkt mij.

 

+1/-0

Ik vind het allemaal in- en intriest wat er allemaal gebeurt. Met opgekropte gevoelens zit ik dit allemaal te lezen en het doet mij pijn, dat Feyenoord door dit schoelje zo vermoord wordt.

 

+1/-0

Je hebt bij elke club hooligans, maar de oude garde is best voor rede vatbaar gebruiken geen drugs, het zijn de jongeren die beetje door zijn geslagen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 oktober 2021 om 01:15:

Je hebt bij elke club hooligans, maar de oude garde is best voor rede vatbaar gebruiken geen drugs, het zijn de jongeren die beetje door zijn geslagen.



een beetje doorgeslagen? Volkomen doorgesnoven randdebielen bedoel je waarschijnlijk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 29 oktober 2021 om 08:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 oktober 2021 om 01:15:

Je hebt bij elke club hooligans, maar de oude garde is best voor rede vatbaar gebruiken geen drugs, het zijn de jongeren die beetje door zijn geslagen.



een beetje doorgeslagen? Volkomen doorgesnoven randdebielen bedoel je waarschijnlijk



And he's back...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 28 oktober 2021 om 14:16:

Alweer post je een bericht waar ik achter sta, dalfsen. Je kan wel stellen, zoals Direkteur, dat ze zelf van geschrokken zijn en dat het hooligan zijn alleen maar is, om door de eigen supporters gekend te worden, dat deze reeds tot stinkende wonden verworden zijn. De zachte heelmeesters moeten naar de achtergrond en de goede sterke mogen van mij ingrijpen op dit stelletje ongeregeld.



Ja succes met harde maatregelen, je kunt het niet uitbannen. Het is er en het gaat niet meer weg. Het zit diep geworteld in de cultuur en historie van Feyenoord. Ook al zou je ze verbieden om in het stadion te komen, je kunt die jongens de toegang tot Rotterdam en het internet niet ontzeggen. Dan vinden ze dus wel een andere manier om te intimideren. Vooral als jij het spelletje kat en muis met hun gaat spelen, dat is echt precies wat ze willen.

Er zijn altijd jongens uit probleemgezinnen vatbaar voor dit soort groepen, dat is een oneindige bron van rekrutering. In die hooligan groepen voelen ze dan dat ze onderdeel zijn van een echte familie die voor elkaar door het vuur gaan. Daar ga jij met jouw harde maatregelen geen zak aan veranderen. Het enige wat je ermee bereikt is dat ze nog meer geïsoleerd worden en daarmee wordt hun groepsgevoel alleen maar versterkt.

Geloof mij nou maar, ze willen geen verantwoordelijkheden. Het enige waar het ze om gaat is kameraadschap en het respect van de groep. Als er echt serieuze consequenties voor Feyenoord komen dan zitten ze daar helemaal niet op te wachten.

Beste is in gesprek gaan met die jongens en ze het gevoel geven dat ze een klein beetje serieus genomen worden. Kijken of je afspraken met ze kan maken en dat je consequenties afspreekt als die afspraken niet worden nagekomen, voor beide partijen. Dan moeten ze ineens in die groepen het met elkaar eens gaan worden over wat ze willen, nou dan is de helft van die jongens er al weer klaar mee. Je zult er mee moeten dealen op een volwassen manier en denken dat je zoiets gaat uitbannen met "straffen" is echt ongelooflijk naïef.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 29 oktober 2021 om 13:22:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 28 oktober 2021 om 14:16:

Alweer post je een bericht waar ik achter sta, dalfsen. Je kan wel stellen, zoals Direkteur, dat ze zelf van geschrokken zijn en dat het hooligan zijn alleen maar is, om door de eigen supporters gekend te worden, dat deze reeds tot stinkende wonden verworden zijn. De zachte heelmeesters moeten naar de achtergrond en de goede sterke mogen van mij ingrijpen op dit stelletje ongeregeld.



Ja succes met harde maatregelen, je kunt het niet uitbannen. Het is er en het gaat niet meer weg. Het zit diep geworteld in de cultuur en historie van Feyenoord. Ook al zou je ze verbieden om in het stadion te komen, je kunt die jongens de toegang tot Rotterdam en het internet niet ontzeggen. Dan vinden ze dus wel een andere manier om te intimideren. Vooral als jij het spelletje kat en muis met hun gaat spelen, dat is echt precies wat ze willen.

Er zijn altijd jongens uit probleemgezinnen vatbaar voor dit soort groepen, dat is een oneindige bron van rekrutering. In die hooligan groepen voelen ze dan dat ze onderdeel zijn van een echte familie die voor elkaar door het vuur gaan. Daar ga jij met jouw harde maatregelen geen zak aan veranderen. Het enige wat je ermee bereikt is dat ze nog meer geïsoleerd worden en daarmee wordt hun groepsgevoel alleen maar versterkt.

Geloof mij nou maar, ze willen geen verantwoordelijkheden. Het enige waar het ze om gaat is kameraadschap en het respect van de groep. Als er echt serieuze consequenties voor Feyenoord komen dan zitten ze daar helemaal niet op te wachten.

Beste is in gesprek gaan met die jongens en ze het gevoel geven dat ze een klein beetje serieus genomen worden. Kijken of je afspraken met ze kan maken en dat je consequenties afspreekt als die afspraken niet worden nagekomen, voor beide partijen. Dan moeten ze ineens in die groepen het met elkaar eens gaan worden over wat ze willen, nou dan is de helft van die jongens er al weer klaar mee. Je zult er mee moeten dealen op een volwassen manier en denken dat je zoiets gaat uitbannen met "straffen" is echt ongelooflijk naïef.



Heeft het zin gehad om die dialogen met hen aan te gaan? Hoe lang is dat al gaande? Als de directie en dan heb ik het al over de tijd van Jorien, dat hij dit deed, hen tegemoet kwam door tussen hen tijdens een wedstrijd te staan en daarna niet meer, maar zijn hoofd werd opgeeist of dat hij meteen Feyenoord moest verlaten. Hoe ver wil je gaan? Naieviteit mijnerzijds, zoals door jou beschreven, komt voort uit ongduld en empathie gebrek voor deze groepering, die van Feyenoord FEYEMOORD wilt krijgen. Ze zijn hard op weg om dit voor elkaar te krijgen en zullen volgens jou inzichten en anderen gelijkgestemden, de zachte heelmeesters, hun doel bereiken. Waarom, omdat ze inspraak in het beleid willen krijgen. Echt de waanzin ten top! Er moet een eind komen aan deze terroristische activiteiten. De goeden worden weer de dupe van de weinige slechten.

 

+1/-0

Dennis te Kloese wordt de nieuw directeur. Van Bodegom wilde hem al eerder. Komt over van L.A Galaxyn

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 30 oktober 2021 om 11:54:

Dennis te Kloese wordt de nieuw directeur. Van Bodegom wilde hem al eerder. Komt over van L.A Galaxyn


Bron?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 30 oktober 2021 om 12:52:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 30 oktober 2021 om 11:54:

Dennis te Kloese wordt de nieuw directeur. Van Bodegom wilde hem al eerder. Komt over van L.A Galaxyn


Bron?




FEYENOORD TM

 

+1/-0

Geen idee maar heeft bij Mexicaanse voetbalbond gewerkt en nu LA Galaxy wel wat internationale ervaring dus.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 oktober 2021 om 20:19:

Geen idee maar heeft bij Mexicaanse voetbalbond gewerkt en nu LA Galaxy wel wat internationale ervaring dus.




was al eerder in beeld

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 30 oktober 2021 om 18:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 30 oktober 2021 om 12:52:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 30 oktober 2021 om 11:54:

Dennis te Kloese wordt de nieuw directeur. Van Bodegom wilde hem al eerder. Komt over van L.A Galaxyn


Bron?




FEYENOORD TM



Ik zou leren lezen, FTM vraagt het, deelt het niet mee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 31 oktober 2021 om 11:24:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 30 oktober 2021 om 18:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 30 oktober 2021 om 12:52:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 30 oktober 2021 om 11:54:

Dennis te Kloese wordt de nieuw directeur. Van Bodegom wilde hem al eerder. Komt over van L.A Galaxyn


Bron?




FEYENOORD TM



Ik zou leren lezen, FTM vraagt het, deelt het niet mee.




waar rook is. Die persoon is al eerder benaderd door Toon. Robert Maaskant acht zichzelf overigens ook geschikt voor die functie

 

+1/-0

Overigens moet je nooit met supporters in gesprek gaan, die redeneren vanuit de emotie. Kijk maar eens naar dat afgekeurde spandoek, zelfs de FSV snapte er niets van dat een directe verwijzing naar WO2 niet mocht, tja.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 31 oktober 2021 om 11:27:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 31 oktober 2021 om 11:24:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 30 oktober 2021 om 18:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 30 oktober 2021 om 12:52:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 30 oktober 2021 om 11:54:

Dennis te Kloese wordt de nieuw directeur. Van Bodegom wilde hem al eerder. Komt over van L.A Galaxyn


Bron?




FEYENOORD TM



Ik zou leren lezen, FTM vraagt het, deelt het niet mee.




waar rook is. Die persoon is al eerder benaderd door Toon. Robert Maaskant acht zichzelf overigens ook geschikt voor die functie



Je presenteert het als feit, jij was toch journalist? Daarbij is die gast nog een neus ook, niet slim.

Maaskant, lol, we staan nog eerder op Mars, overal een puinzooi achter gelaten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 31 oktober 2021 om 11:27:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 31 oktober 2021 om 11:24:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 30 oktober 2021 om 18:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 30 oktober 2021 om 12:52:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 30 oktober 2021 om 11:54:

Dennis te Kloese wordt de nieuw directeur. Van Bodegom wilde hem al eerder. Komt over van L.A Galaxyn


Bron?




FEYENOORD TM



Ik zou leren lezen, FTM vraagt het, deelt het niet mee.




waar rook is. Die persoon is al eerder benaderd door Toon. Robert Maaskant acht zichzelf overigens ook geschikt voor die functie



Zullen we Martin Jol dan ook maar aan het lijstje toevoegen?

Dan hebben we dat ook weer gehad, nu graag door met de serieuze namen...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Directeur Mark Koevermans