Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Directeur Mark Koevermans

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 oktober 2021 om 12:22:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 oktober 2021 om 11:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 oktober 2021 om 10:37:

De manier waarop is schandalig en schadelijk voor de club, maar ik was ook niet geheel content met de manier waarop Koevermans zijn functie invulde.



Elke ‘maar’ is totaal ongepast,


Schei uit zeg, ben jij van de deugpolitie ofzo.



Je kan met popi jopie termen gaan strooien met je deug politie maar iedere ‘maar’ erachter is totaal ongepast.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 oktober 2021 om 13:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 oktober 2021 om 12:22:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 oktober 2021 om 11:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 oktober 2021 om 10:37:

De manier waarop is schandalig en schadelijk voor de club, maar ik was ook niet geheel content met de manier waarop Koevermans zijn functie invulde.



Elke ‘maar’ is totaal ongepast,


Schei uit zeg, ben jij van de deugpolitie ofzo.



Je kan met popi jopie termen gaan strooien met je deug politie maar iedere ‘maar’ erachter is totaal ongepast.


That's rich, je bent zelf juist heel popie jopie bezig met "iedere maar is ongepast". Nogmaals, het is schadelijk voor de club en walgelijk dat we ons in deze situatie bevinden. Maar beleidsmatig was er wel het nodige op Koevermans aan te merken mijns inziens. Die 'maar' blijf ik gewoon maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 oktober 2021 om 13:20:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 oktober 2021 om 13:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 oktober 2021 om 12:22:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 oktober 2021 om 11:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 oktober 2021 om 10:37:

De manier waarop is schandalig en schadelijk voor de club, maar ik was ook niet geheel content met de manier waarop Koevermans zijn functie invulde.



Elke ‘maar’ is totaal ongepast,


Schei uit zeg, ben jij van de deugpolitie ofzo.



Je kan met popi jopie termen gaan strooien met je deug politie maar iedere ‘maar’ erachter is totaal ongepast.


That's rich, je bent zelf juist heel popie jopie bezig met "iedere maar is ongepast". Nogmaals, het is schadelijk voor de club en walgelijk dat we ons in deze situatie bevinden. Maar beleidsmatig was er wel het nodige op Koevermans aan te merken mijns inziens. Die 'maar' blijf ik gewoon maken.



Dat er genoeg aan te merken is op het beleid van Feyenoord daar zijn we het allemaal wel over eens hier. Dat is mijn punt helemaal niet. Iedere maar lijkt op ‘verschrikkelijk maar ik begrijp het ergens wel want…….
Ik vind gewoon dat je daar ver van moet wegblijven .

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 oktober 2021 om 13:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 oktober 2021 om 13:20:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 oktober 2021 om 13:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 oktober 2021 om 12:22:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 oktober 2021 om 11:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 oktober 2021 om 10:37:

De manier waarop is schandalig en schadelijk voor de club, maar ik was ook niet geheel content met de manier waarop Koevermans zijn functie invulde.



Elke ‘maar’ is totaal ongepast,


Schei uit zeg, ben jij van de deugpolitie ofzo.



Je kan met popi jopie termen gaan strooien met je deug politie maar iedere ‘maar’ erachter is totaal ongepast.


That's rich, je bent zelf juist heel popie jopie bezig met "iedere maar is ongepast". Nogmaals, het is schadelijk voor de club en walgelijk dat we ons in deze situatie bevinden. Maar beleidsmatig was er wel het nodige op Koevermans aan te merken mijns inziens. Die 'maar' blijf ik gewoon maken.



Dat er genoeg aan te merken is op het beleid van Feyenoord daar zijn we het allemaal wel over eens hier. Dat is mijn punt helemaal niet. Iedere maar lijkt op ‘verschrikkelijk maar ik begrijp het ergens wel want…….
Ik vind gewoon dat je daar ver van moet wegblijven .



Aftreden vanwege bedreigingen is misselijkmakend. Alleen dat je dan geen andere dingen zou mogen benoemen vind ik echt veel te ver gaan. Hoe triest zo'n situatie ook is, er was ook het nodige op hem aan te merken.

Denk dat we het in de kern wel eens zijn, maar ik ga niet verbloemen dat ik hem niet zag als de ideale algemeen directeur. En ik heb me de afgelopen jaren ook behoorlijk geërgerd aan zijn functioneren. Er valt veel meer uit de club te halen mijns inziens. Hopelijk gaat er nu iemand worden aangesteld met meer kwaliteit. De omstandigheden waarin dat moet gebeuren zijn zonder meer heel triest te noemen, dat mag inderdaad ook benadrukt worden.

Die bedreigingen en het hooliganisme blijven voortdurend een serieus probleem rondom Feyenoord, de club moet veel concreter werken aan oplossingen in samenspraak met de overheid. De persconferentie van vandaag vond ik wat dat betreft weinig hoopgevend. Er moet inmiddels ook een keer erkend gaan worden dat het een direct verband heeft met Feyenoord City, je ziet dat telkens terugkeren bij die hooligans als drijfveer om de club te terroriseren.

 

+1/-0

Het is schandalig maar de goedwillende supporters staan ook machteloos dit kan je alleen met justitie oplossen pak de daders en berecht ze zo moeilijk is het niet om ze optesporen.

 

+1/-0

Mark Koevermans was een tennisser, dus hij mist de feeling met het voetbal. Feyenoord moet een voetbalman aanstellen als Algemeen Directeur. Kijk naar Ajax. Twee oud-spelers die Algemeen- en Technisch Directeur zijn. Is Kuyt geschikt voor de functie? Een diplomaat met een voetbalachtergrond en hij is een oud Feyenoorder.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 27 oktober 2021 om 22:25:

Mark Koevermans was een tennisser, dus hij mist de feeling met het voetbal. Feyenoord moet een voetbalman aanstellen als Algemeen Directeur. Kijk naar Ajax. Twee oud-spelers die Algemeen- en Technisch Directeur zijn. Is Kuyt geschikt voor de functie? Een diplomaat met een voetbalachtergrond en hij is een oud Feyenoorder.



Je boort Koevermans de grond in en komt dan met Dirk Kuyt aanzetten...???

Kuyt kan op veel posities, maar er zijn ook posities waar die niet geschikt voor is, zeker zonder ervaring en daar is dit er een van...

Er moet een ervaren iemand komen te zitten, daarbij deed Koevermans het prima. Je moet eens die documentaire kijken, dan zie je hoe Koevermans de lijnen uitzet en echt wel leiderschap toont.

 

+1/-0

Na zijn actieve voetbalcarrière volgde Van der Sar een opleiding International Master of Sportmanagement. Het moet mijn inziens wel echt een sport bestuurder zijn met de nodige ervaring. Een zwaargewicht die tegen stootje kan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 oktober 2021 om 22:29:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 27 oktober 2021 om 22:25:

Mark Koevermans was een tennisser, dus hij mist de feeling met het voetbal. Feyenoord moet een voetbalman aanstellen als Algemeen Directeur. Kijk naar Ajax. Twee oud-spelers die Algemeen- en Technisch Directeur zijn. Is Kuyt geschikt voor de functie? Een diplomaat met een voetbalachtergrond en hij is een oud Feyenoorder.



Je boort Koevermans de grond in en komt dan met Dirk Kuyt aanzetten...???

Kuyt kan op veel posities, maar er zijn ook posities waar die niet geschikt voor is, zeker zonder ervaring en daar is dit er een van...

Er moet een ervaren iemand komen te zitten, daarbij deed Koevermans het prima. Je moet eens die documentaire kijken, dan zie je hoe Koevermans de lijnen uitzet en echt wel leiderschap toont.


Het zag er ongemakkelijk uit in die documentaire, toen Koevermans aan het woord was. Mijn overtuiging is, dat het een voetbalman moet zijn. Iemand met een Feyenoordverleden.

 

+1/-0

Hopelijk slaat deze onrust niet over op Slot en de spelersgroep zie je vaak het was netzo rustig de laatste tijd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 oktober 2021 om 22:58:

Hopelijk slaat deze onrust niet over op Slot en de spelersgroep zie je vaak het was netzo rustig de laatste tijd.



Slot weet dat heel goed te scheiden vaak. Dat zag je ook rondom Berghuis.

 

+1/-0

Al met al was het ook zo, dat Mark voor een tijdelijke positie aan de gang was. Je kan kritiek op zijn beleid hebben, maar feit is dat niet iedereen die taak aankan. Het benoemen van Kuijt geeft al aan, dat je geen besef hebt hoe die functie moet worden ingevuld. Daarbij moeten wij als Feyenoord supporters duidelijk beseffen, dat wij geen enkele gewicht in het te voeren beleid hebben. Dat schijnt de oorzaak te zijn dat dit bij een groepje Feyenoord supporters noemenden, en eerder Feyenoord de grond in werken als naam mogen hebben, hier geen besef van hebben. Al eerder is hier in een van de kolommen over geschreven, maar lopen we daar gemakshalve weer aan voorbij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 oktober 2021 om 23:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 oktober 2021 om 22:58:

Hopelijk slaat deze onrust niet over op Slot en de spelersgroep zie je vaak het was netzo rustig de laatste tijd.



Slot weet dat heel goed te scheiden vaak. Dat zag je ook rondom Berghuis.



Laten we het hopen maar zoiets als dit heeft toch wel impact in de club vooral op menselijk vlak sfeer wordt gewoon onplezierig stel Slot verliest een paar keer staan ze dan ook voor zijn deur? Het lijkt ook wel dat ze steeds verder gaan in hun acties.

 

+1/-0

Hm ja de vraag is wie stapt er nu in. Ik denk dat als er een half jaartje overheen gaat en het gaat goed met Feyenoord dat er genoeg kandidaten zullen zijn. Ik ben geen fan van Koevermans maar dit verdient ie zeker niet. Grappig genoeg denk ik dat die gasten die hem geïntimideerd hebben er ook van geschrokken zijn. Ze hadden nooit verwacht dat ze dit zouden bereiken.

Ik zie het dan weer anders maar ik denk dat we dit voorlopig niet meer gaan zien. Dat het niet het nieuwe normaal wordt. Enerzijds vanwege de diepe afkeer van de meerderheid van het legioen voor deze soort actie, hooligans zijn toch gevoelig voor hun status bij andere supporters, daar doen ze dit voor. Aan de andere kant ook omdat die jongens die dit soort acties uithalen hopen dat er geen echte ernstige consequenties zijn zodat hun naam of imago wordt aangetast. Het gaat om berucht zijn en intimideren maar niet om daadwerkelijk een stad of club te beschadigen. Als er serieuze consequenties komen dan haken ze af.

 

+1/-0

Ik blijf er bij dat je zo'n groep hard moet aanpakken.
Vorige seizoen, zonder toeschouwers, komt een groep de kuip binnen met een sleutel.
Wordt er ook geklapt voor die gasten. Hoe debiel!!
De boel afsluiten en die gasten oppakken.
Ook bij een stadionverbod een meldingsplicht instellen rondom wedstrijden.
Zo zijn er best wat oplossingen. Waarom ook niet hard optreden tegen mensen die op de trappen staan tijdens wedstrijden waardoor je dikke boetes krijgt.

 

+1/-0

Wat ook helpt is dat iedereen zich uitspreekt hierover. Van club coryfeeën tot de meerderheid van het legioen. Laat het voor iedereen duidelijk zijn dat voor de grote meerderheid van de supporters en clubiconen de maat meer dan vol is.
Wat dan weer niet help in mijn ogen is die halfzachte oproep van de FSV om tot een gesprek te komen. Een deel van de ondertekenaars onder die oproep dansden ’s ochtends nog de horlepiep op de socials uit blijdschap over het ‘oprotten’ van Koevermans. De FSV moet zich ook eens beraden met welke supportersgroepen ze wel en niet in zee gaan.

 

+1/-0

Die aanval op het bestuur van Union heeft Mark erg aangegrepen dat was volgens mij de druppel om op testappen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 28 oktober 2021 om 10:35:

Ik blijf er bij dat je zo'n groep hard moet aanpakken.
Vorige seizoen, zonder toeschouwers, komt een groep de kuip binnen met een sleutel.
Wordt er ook geklapt voor die gasten. Hoe debiel!!
De boel afsluiten en die gasten oppakken.
Ook bij een stadionverbod een meldingsplicht instellen rondom wedstrijden.
Zo zijn er best wat oplossingen. Waarom ook niet hard optreden tegen mensen die op de trappen staan tijdens wedstrijden waardoor je dikke boetes krijgt.



Alweer post je een bericht waar ik achter sta, dalfsen. Je kan wel stellen, zoals Direkteur, dat ze zelf van geschrokken zijn en dat het hooligan zijn alleen maar is, om door de eigen supporters gekend te worden, dat deze reeds tot stinkende wonden verworden zijn. De zachte heelmeesters moeten naar de achtergrond en de goede sterke mogen van mij ingrijpen op dit stelletje ongeregeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 oktober 2021 om 12:54:

Wat ook helpt is dat iedereen zich uitspreekt hierover. Van club coryfeeën tot de meerderheid van het legioen. Laat het voor iedereen duidelijk zijn dat voor de grote meerderheid van de supporters en clubiconen de maat meer dan vol is.
Wat dan weer niet help in mijn ogen is die halfzachte oproep van de FSV om tot een gesprek te komen. Een deel van de ondertekenaars onder die oproep dansden ’s ochtends nog de horlepiep op de socials uit blijdschap over het ‘oprotten’ van Koevermans. De FSV moet zich ook eens beraden met welke supportersgroepen ze wel en niet in zee gaan.



Precies, de FSV moet zich gaan beraden of ze wel bestaansrecht hebben, want het is al de zoveelste keer dat ze bij ongeregeldheden betrokken zijn. Nu ze deze brief hebben ingestuurd, beseffen ze nog steeds niet, dat supporters geen invloed kunnen uitoefenen op het te voeren beleid. Ze zijn echt het padje kwijt en denken te overheersen door de club een ultimatum te stellen. Echt, de waanzin ten top.

 

+1/-0

Ik denk dat het deels ook logisch is dat ze niet altijd met supporters in conclaaf gaan.
De meeste supporters zullen blij zijn dat er mensen zijn die de club willen leiden.
Dat het misschien niet altijd goed loopt, kan je niet altijd voorkomen.
Ze zullen echt hun best doen.
Wanneer je dan bedreigt wordt, ga je wel nadenken met wie je wil praten.
Een groep gaat toch altijd zijn eigen gang en luistert niet naar de leiding.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Directeur Mark Koevermans