Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Marino Pusic

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Welkom Marino!

AZ heeft per direct afscheid genomen van Marino Pusic. De assistent-trainer ging in op het aanbod van Arne Slot om in de zomer bij Feyenoord opnieuw met hem samen te werken. Eerder deed de Alkmaarse club hetzelfde met Slot zelf, toen bleek dat hij achter de rug van de club om met Feyenoord had gepraat.

 

+1/-0

Marino Pusic maakt vanaf komend seizoen onderdeel uit van de technische staf van Feyenoord. De 49-jarige Pusic wordt assistent van nieuwe hoofdtrainer Arne Slot, met wie hij anderhalf seizoen samenwerkte bij AZ. Evenals Slot tekent de coach een contract voor twee seizoenen in De Kuip, waarbij de club de optie heeft de overeenkomst met nog een jaar te verlengen tot de zomer van 2024.

Pusic maakte naam als trainer in Nederland bij FC Twente. In het seizoen 2018-2019 leidde hij de Tukkers met een kampioenschap terug naar de Eredivisie. Die prestatie leverde hem een onderscheiding op als Trainer van het Jaar in de Eerste Divisie. Voor het hoofdtrainerschap was hij al assistent-trainer bij FC Twente, een rol die hij ook vervulde bij Vitesse/AGOVV (jeugd), NAC Breda en Inter Baku uit Azerbeidzjan.

Na de titel met FC Twente vervolgde Pusic zijn trainerscarrière bij AZ, waar hij assistent werd van Slot. Komend seizoen komt het voor Pusic en Slot dus van een nieuwe samenwerking in De Kuip. Het duo gaat samen met in elk geval John de Wolf de technische staf vormen van het eerste elftal.

 

+1/-0

Mooi bericht. Lijkt mij een geschikte vent. :pul

 

+2/-0

Echt belachelijk hoe AZ met zijn werknemers omgaat die man heeft zich altijd 100% ingezet voor de club denk dat de spelers er ook niet blij mee zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2021 om 12:42:

Echt belachelijk hoe AZ met zijn werknemers omgaat die man heeft zich altijd 100% ingezet voor de club denk dat de spelers er ook niet blij mee zijn.



Het verschil tussen groot en klein zijn. Groot zijn betekent dat je over je eigen schaduw heen kunt stappen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 februari 2021, 12:55:04.

 

+1/-0

Eenhoorn is te emotioneel Pusic had gewoon het seizoen kunnen afmaken en dan door de voordeur naar Feyenoord. Dit is niet chic want Pusic heeft niks verkeerd gedaan en er is geen enkele reden om aantenemen dat hij de komende maanden zijn werk niet kan doen.

 

+1/-0

Ken hem alleen als hoofdtrainer van Twente, waar men toen niet volledig te spreken was over het vertoonde voetbal dus ik ben niet direct mega enthousiast. Aan de andere kant, het is slechts een assistent en als hij goed functioneert met Arne Slot lijkt het me verder een prima man. Ik zie het liefst nog wel een goede veldtrainer als assistent komen, een Sipke Hulsoff of een Said Bakkati bijvoorbeeld. Want van John de Wolf moet je het wat dat betreft niet hebben.

Dit bericht is gewijzigd op 1 februari 2021, 13:32:26.

 

+1/-0

Schijnt een prima verbindingsfactoor te zijn tussen hoofdtrainer en spelersgroep

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 01 februari 2021 om 13:07:

Ik zie het liefst nog wel een goede veldtrainer als assistent komen, een Sipke Hulsoff of een Said Bakkati bijvoorbeeld. Want van John de Wolf moet je het wat dat betreft niet hebben.



Sluit Hulshoff zeker niet uit gezien de goede band tussen Jonk en Arnesen, maar moet Volendam eerst vervanger hebben.

 

+1/-0

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Prettiger type dan die hypersentimentele petrovic. Hij zal wel iets goed kunnen anders gaat arne hem niet speciaal hier naar toe vragen wetende dat hij door rancuneuze eenhoorn meteen de deur gewezen wordt.

 

+1/-0

Klopt ook heel sociaal bewogen man anders werk je niet 17 jaar in een internaat met moeilijk handelbare jongeren heeft ook nauw samen gewerkt met Fred Rutten.

 

+1/-0

Zal hij dan de basis van de successen van Fredje en Arne zijn geweest? Als hij de jeugd weet te bespelen, dan moet Feyenoord hem langer vastleggen, want deze kwaliteit hebben maar heel weinig trainers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 01 februari 2021 om 23:58:

Zal hij dan de basis van de successen van Fredje en Arne zijn geweest? Als hij de jeugd weet te bespelen, dan moet Feyenoord hem langer vastleggen, want deze kwaliteit hebben maar heel weinig trainers.



:D

 

+1/-0

Volgens mij is Parnassia iemand kwijt.

 

+1/-0

Welkom Marino breng die verwende gassies maar wat Balkan mentaliteit bij!

 

+2/-0

Wel lullig Marino had in december zelf corona en nu weer in quarantaine.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 augustus 2021 om 12:38:

Wel lullig Marino had in december zelf corona en nu weer in quarantaine.


Lijkt mij dat die zich niet heeft laten vaccineren want dan hoef je niet in quarantaine

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 17 augustus 2021 om 13:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 augustus 2021 om 12:38:

Wel lullig Marino had in december zelf corona en nu weer in quarantaine.


Lijkt mij dat die zich niet heeft laten vaccineren want dan hoef je niet in quarantaine



Ondanks de vaccinaties liep ik ook een viertal weken te kwakkelen met coronaverschijnselen al bleek later dat ik een negatieve testresultaat had, dat ik na gezond zijn onderging. Wat is nu zeker?

 

+1/-0

Nou ja hij is er weer bij en toevallig ziet hij Abraham vandaag. Gefeliciteerd!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Marino Pusic