Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 01 december 2020 om 19:31:
Ik zet mijn geld op Wim Jonk. Die zei zondag nog dat hij alleen met Frank over spelers praat, maar het trainerschap is vast voorbijgekomen Frank is al langer bezig met een opvolger hoor.
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dirkteur schreef op 01 december 2020 om 20:22:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 01 december 2020 om 19:31:
Ik zet mijn geld op Wim Jonk. Die zei zondag nog dat hij alleen met Frank over spelers praat, maar het trainerschap is vast voorbijgekomen Frank is al langer bezig met een opvolger hoor.
Op basis waarvan Wim jonk? Wat heeft die gedaan en bij welke club waaruit blijkt dat hij een geschikte trainer voor Feyenoord is?
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
''Arnesen is bezig om het beleid om te draaien, wat veel meer gericht is op de jeugd. Daar hoort een ander soort coach bij dan Advocaat. Deze selectie heeft iemand nodig die wat jonger is, maar hen wel bij de hand neemt. Iemand als Wim Jonk. Een opleider die ook de ervaring heeft als trainer en oud-speler'', vertelt de clubwatcher van Voetbal International in de Dick Voormekaar Podcast.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 2.933
Reg.: 11 januari 2008
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 02 december 2020 om 08:29:
Grapje natuurlijk.
- Wim Jonk
- Tomasson
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Forumreacties: 351
Reg.: 15 oktober 2018
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 02 december 2020 om 12:55:
Ja, Arno Vermeulen is en Ajacied puur sang dus dan begrijp ik zijn suggestie wel.
Valentijn Driessen opperde vanmorgen Arne Slot...( maar bij AZ mag alles, maar bij Feyenoord moet alles)
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
Ik zie graag een trainer die het elftal opnieuw kan opbouwen en waar het kan jeugd inpast. Iemand die voor aanvallend voetbal staat en tactisch sterk is.
In mijn ogen is Jonk een goede kandidaat, maar Slot of iemand anders mag ook. In ieder geval geen Fraser zijn ploegen spelen standaard altijd saai en te verdedigend. Ook geen Kuijt, Buijs, van Bommel of Hofland.
Uit: Julianadorp
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Bestlander
Fan van Feyenoord
Derde plaats Feyenoord.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Geen lid meer
Jørgen Kristensen
Fan van Feyenoord
Vak: Olympiatribune - C
Forumreacties: 1.581
Reg.: 4 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Bestlander schreef op 02 december 2020 om 18:12:
1) Arne Slot als hij wil dat is ook nog af te wachten.
2) Wim Jonk.
3) Henk Fraser.
Geen lid meer
Jon Dahl Tommasson.
Een frisse blik en een nuchter karakter.
Zet iemand binnen de staf die connectie met de jeugd heeft en met de Wolf voor de ervaring.
Dan heb je de ideale staf voor de komende 4 seizoenen en kunnen de successen van Gio herhaald worden.
Hopelijk met beter en aanvallend voetbal
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 02 december 2020 om 12:55:
Ja, Arno Vermeulen is en Ajacied puur sang dus dan begrijp ik zijn suggestie wel.
Valentijn Driessen opperde vanmorgen Arne Slot...( maar bij AZ mag alles, maar bij Feyenoord moet alles)
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Kermit
Fan van Feyenoord
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2009/2010
Uit: Hellevoetsluis
Forumreacties: 6.228
Reg.: 19 september 2004
Sowieso heel goed om eens buiten het eigen, zeer beperkte kringetje te kijken. Komen we misschien ook eens af van dat idiote idee dat Feyenoord voor werkvoetbal zou staan. Dat is echt iets wat er later bijgesleept is en nu als dogma gehanteerd wordt.
Dachten jullie nou echt dat in de jaren '70 Feyenoord die geweldige successen heeft gehaald met werkvoetbal?
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Advocaat?