Vak: -
Forumreacties: 372
Reg.: 19 juli 2009
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu FC Barcelona-Feyenoord
Man van de Wedstrijd NEC-Feyenoord: -
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 29 augustus 2026 om 13:41:
Volgens mij is Eenhoorn ook nooit echt een man geweest van veel kopen.
Liever iemand doorschuiven uit de jeugd.
Dat kreeg ik ten minste mee uit zijn AZ tijd.
Dat is toch de Eenhoorn die we wel willen?
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 16.553
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: geen
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.950
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.276
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Marquis schreef op 29 augustus 2026 om 22:14:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 29 augustus 2026 om 13:41:
Volgens mij is Eenhoorn ook nooit echt een man geweest van veel kopen.
Liever iemand doorschuiven uit de jeugd.
Dat kreeg ik ten minste mee uit zijn AZ tijd.
Dat is toch de Eenhoorn die we wel willen?
Ik wel in ieder geval. We krijgen de komende jaren een paar talentvolle lichtingen. Laten we daar eens gebruik van gaan maken.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 17.241
Reg.: 2 januari 2007
Forumreacties: 183
Reg.: 12 juli 2026
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 30 augustus 2026 om 16:43:
Schittert nog steeds door afwezigheid in de media, maar hij heeft toch echt zijn goedkeuring moeten geven voor de achterlijke transfers van Ferri en Ernst
open/sluit de onderstaande quote:SjaakF schreef op 30 augustus 2026 om 16:46:
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 30 augustus 2026 om 16:43:
Schittert nog steeds door afwezigheid in de media, maar hij heeft toch echt zijn goedkeuring moeten geven voor de achterlijke transfers van Ferri en Ernst
Ja dat klopt maar hij is niet de voetbalman, hij moet kunnen vertrouwen op het scoutingsteam en zijn TD.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 31 augustus 2026 om 09:42:
In Alkmaar heeft Eenhoorn aangetoond niet bang te zijn om maatregelen te nemen, wanneer prestatiedoelen niet bereikt worden.
Zijn band met Huiberts was bij AZ wel een heel hechte, wellicht moet dat met Rigaux nog groeien. Of blijkt de samenwerking toch uiteindelijk niet wat men ervan verwacht wordt.
Maar het is nog véél te vroeg om dat te concluderen. Ook het afschrijven van aankopen als Ferri en Ernst vind ik veel te voorbarig. Als we na een paar maanden spelers al aan de kant gaan schuiven, kun je de club beter gelijk opdoeken.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Ik heb eerder al aangegeven dat ik Ferri behoorlijk vind tegenvallen afgelopen invalbeurten. Het contrast met zijn spel tijdens de voorbereiding is er mijn inziens, toen vond ik hem beter uit de verf komen.
Zijn prijskaartje helpt niet mee, er is voor Feyenoord-begrippen enorm veel geld voor hem betaald.
Als hij zo blijft doormodderen, gaat de kritiek alleen maar toenemen. Zeker als het Legioen zich tegen hem keert, wordt het een 'selffulfilling prophecy'. Dan gaat hij zéker niet meer slagen.
Toch heb ik wel vertrouwen, en vind ik het nog te vroeg voor een definitief oordeel.
Over Ernst heb ik nog weinig gezegd. Ik vind het altijd lastig om een keeper te beoordelen, ik heb er geen verstand van. Waren de tegendoelpunten die tot nu toe gevallen zijn in de competitie onhoudbaar? -Niet allemaal. Heeft hij daadwerkelijk geblunderd? -Dat niet, geloof ik.
Ik weet het niet zo goed.
Voetbal is geen hogere wiskunde, maar niet iedereen is hetzelfde. Er zijn zat voorbeelden van spelers die meer tijd nodig hebben om te laten zien wat ze in hun mars hebben, een aanpassingsperiode van een jaar is geen uitzondering. Spelers die er op jonge leeftijd direct staan, zijn niet de norm.
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 31 augustus 2026 om 14:58:
Ik heb eerder al aangegeven dat ik Ferri behoorlijk vind tegenvallen afgelopen invalbeurten. Het contrast met zijn spel tijdens de voorbereiding is er mijn inziens, toen vond ik hem beter uit de verf komen.
Zijn prijskaartje helpt niet mee, er is voor Feyenoord-begrippen enorm veel geld voor hem betaald.
Als hij zo blijft doormodderen, gaat de kritiek alleen maar toenemen. Zeker als het Legioen zich tegen hem keert, wordt het een 'selffulfilling prophecy'. Dan gaat hij zéker niet meer slagen.
Toch heb ik wel vertrouwen, en vind ik het nog te vroeg voor een definitief oordeel.
Over Ernst heb ik nog weinig gezegd. Ik vind het altijd lastig om een keeper te beoordelen, ik heb er geen verstand van. Waren de tegendoelpunten die tot nu toe gevallen zijn in de competitie onhoudbaar? -Niet allemaal. Heeft hij daadwerkelijk geblunderd? -Dat niet, geloof ik.
Ik weet het niet zo goed.
Voetbal is geen hogere wiskunde, maar niet iedereen is hetzelfde. Er zijn zat voorbeelden van spelers die meer tijd nodig hebben om te laten zien wat ze in hun mars hebben, een aanpassingsperiode van een jaar is geen uitzondering. Spelers die er op jonge leeftijd direct staan, zijn niet de norm.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 31 augustus 2026 om 16:02:
(...)Bij die spelers zie je iets van potentie. Paixao, Gimenez, Wieffer. Ook al waren ze niet direct top, je zag dat ze iets hadden. Dat is bij Ernst en Ferri totaal niet te zien. Net zoals bij Borges en Diarra. Je kan jaren wachten, maar dat is zonde van de tijd.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 1.364
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 30 augustus 2026 om 00:13:
Ik ben ook een fan van Honkbal trouwens mooie sport mijn team is sinds een jong broekie altijd de NY Yankees bij Eenhoorn staat ook professionaliteit bovenaan. Feyenoord kan daar veel van leren die Amerikaanse mentaliteit.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 31 augustus 2026 om 09:42:
In Alkmaar heeft Eenhoorn aangetoond niet bang te zijn om maatregelen te nemen, wanneer prestatiedoelen niet bereikt worden.
Zijn band met Huiberts was bij AZ wel een heel hechte, wellicht moet dat met Rigaux nog groeien. Of blijkt de samenwerking toch uiteindelijk niet wat men ervan verwacht wordt.
Maar het is nog véél te vroeg om dat te concluderen. Ook het afschrijven van aankopen als Ferri en Ernst vind ik veel te voorbarig. Als we na een paar maanden spelers al aan de kant gaan schuiven, kun je de club beter gelijk opdoeken.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Analyse: Cijfers verklaren waarom Feyenoord een nieuwe financiële koers vaart
vandaag, 11:06 487 reacties
Feyenoord heeft deze zomer nadrukkelijk op de financiële rem getrapt. De Rotterdammers namen afscheid van een groot aantal spelers en investeerden beperkt in vervangers. Dat zorgt onder supporters en analisten voor kritiek, zeker omdat de club de afgelopen jaren tientallen miljoenen euro's aan transferinkomsten realiseerde.
https://www.fr12.nl/nieuws/analyse-feyenoord-wil-af-van-financiele-afhankelijkheid-cijfers-tonen-noodzaak-nieuwe-koerslink
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 06 september 2026 om 18:07:
Analyse: Cijfers verklaren waarom Feyenoord een nieuwe financiële koers vaart
vandaag, 11:06 487 reacties
Feyenoord heeft deze zomer nadrukkelijk op de financiële rem getrapt. De Rotterdammers namen afscheid van een groot aantal spelers en investeerden beperkt in vervangers. Dat zorgt onder supporters en analisten voor kritiek, zeker omdat de club de afgelopen jaren tientallen miljoenen euro's aan transferinkomsten realiseerde.
https://www.fr12.nl/nieuws/analyse-feyenoord-wil-af-van-financiele-afhankelijkheid-cijfers-tonen-noodzaak-nieuwe-koerslink
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Robert Eenhoorn