Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Robert Eenhoorn

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 29 augustus 2026 om 13:41:

Volgens mij is Eenhoorn ook nooit echt een man geweest van veel kopen.
Liever iemand doorschuiven uit de jeugd.
Dat kreeg ik ten minste mee uit zijn AZ tijd.

Dat is toch de Eenhoorn die we wel willen?

Ik wel in ieder geval. We krijgen de komende jaren een paar talentvolle lichtingen. Laten we daar eens gebruik van gaan maken.

+1/-0

Eigen volk jeugd eerst. :B

+1/-0

Volgens mij is van Persie back-up van Hadj Moussa. Die kan dat prima invullen en is hij ondanks zijn fysiek verder dan Schaken.

Wat diens vader wil, is wellicht niet in lijn met het traject dat de club met die jongen voor ogen heeft. Ik heb senior niet meer gehoord sinds zijn uitval en onvrede na de interesse van Twente, dus volgens is de lucht daar wel een beetje geklaard. Laat junior eerst maar bewijzen dat hij fysiek mee kan komen in de onder-21 en tijdens trainingen.

Ferri valt me tegen op dit moment, van wat ik gezien heb; had ik verwacht dat hij meer zou kunnen brengen. We kunnen nu moeilijk doen over de hoogte van zijn transfersom, maar dat is achteraf en heel gemakkelijk.

Ik snapte de aankoop, ondanks dat de club over meerdere centrumspitsen beschikte. Want het is een sleutelpositie die je goed bezet wil hebben, en de verwachting dat er spitsen zouden vertrekken (Tengsted en/of Ueda) was niet onrealistisch. Dan kun je beter maar voorzien zijn.

Je verwacht nog steeds dat de directie uitspraken doet over wat er wel en niet kan, richting de media en supporters. Waarom zouden ze dat doen? Wat belang dient het Feyenoord dat te doen?

+1/-0

Ik ben ook een fan van Honkbal trouwens mooie sport mijn team is sinds een jong broekie altijd de NY Yankees bij Eenhoorn staat ook professionaliteit bovenaan. Feyenoord kan daar veel van leren die Amerikaanse mentaliteit.

+1/-0

Marquis schreef op 29 augustus 2026 om 22:14:

wehave schreef op 29 augustus 2026 om 13:41:

Volgens mij is Eenhoorn ook nooit echt een man geweest van veel kopen.
Liever iemand doorschuiven uit de jeugd.
Dat kreeg ik ten minste mee uit zijn AZ tijd.

Dat is toch de Eenhoorn die we wel willen?

Ik wel in ieder geval. We krijgen de komende jaren een paar talentvolle lichtingen. Laten we daar eens gebruik van gaan maken.

Ik ook zeker , roep al dat al jaren.
Ik snap de moeilijkheid want ook ik wil liefst gelijk een nieuwe.
Maar als je kijkt wat voor troep er vaak gekocht word en hoe goed onze eigen jeugd is dan volg ik liever de weg van Eenhoorn.
Ook al maak je dan eens een seizoen een pas op de plaats.

+1/-0

Eigen jeugd is de levensader van de club doorstroming is superbelangrijk maar dat heeft de leiding pas ook aangegeven ze krijgen alle kans de komende jaren.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Robert Eenhoorn