Vak: -
Forumreacties: 2.549
Reg.: 28 juli 2015
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:SjaakF schreef op 31 juli 2026 om 22:21:
O jee papa Schaken is boos op onze TD. Wat is dat toch de laatste tijd met al die voetbalvaders die de publiciteit zoeken en in de media van alles roepen over hun zonen.
Eén paar jaar geleden die vader van Giminez en recent nog de papa van Sauer die van alles riep in de media en nu papa Ruben over het grote onrecht wat zijn zoontje wordt aangedaan door Feyenoord.
De dollartekens in de pogen van die voetbalvaders spatten er van af.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 15.952
Reg.: 9 oktober 2019
Dat Feyenoord 10 miljoen vraagt lijkt me kul, maar dat Feyenoord het hard speelt wat betreft jeugdspelers werd hoog tijd voetbalvaders zijn vaak veel te emotioneel betrokken.
https://youtu.be/CUmsUm0TwZo?is=a4lO3VDEUmXUVFNElink
Forumreacties: 14
Reg.: 12 juli 2026
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 31 juli 2026 om 22:59:
Dat Feyenoord 10 miljoen vraagt lijkt me kul, maar dat Feyenoord het hard speelt wat betreft jeugdspelers werd hoog tijd voetbalvaders zijn vaak veel te emotioneel betrokken.
https://youtu.be/CUmsUm0TwZo?is=a4lO3VDEUmXUVFNElink
Forumreacties: 4.175
Reg.: 26 mei 2004
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.856
Reg.: 11 januari 2008
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 31 juli 2026 om 22:32:
open/sluit de onderstaande quote:SjaakF schreef op 31 juli 2026 om 22:21:
O jee papa Schaken is boos op onze TD. Wat is dat toch de laatste tijd met al die voetbalvaders die de publiciteit zoeken en in de media van alles roepen over hun zonen.
Eén paar jaar geleden die vader van Giminez en recent nog de papa van Sauer die van alles riep in de media en nu papa Ruben over het grote onrecht wat zijn zoontje wordt aangedaan door Feyenoord.
De dollartekens in de pogen van die voetbalvaders spatten er van af.
Deze jongen heeft bij Twente duidelijk meer kans op speeltijd, want ze zoeken een rechtsbuiten. Denk dat Feyenoord moet meewerken tegen een redelijke vergoeding.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.856
Reg.: 11 januari 2008
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Mario Been is voorlopig onder de indruk van hetgeen technisch directeur Dévy Rigaux bezighoudt in zijn eerste maanden bij Feyenoord. De Belg wil een totaal andere selectie neerzetten in Rotterdam, maar toont zich geduldig bij de verkoop van spelers.
"Feyenoord verkoopt alleen nog maar voor de prijs die het zelf wil. Dat vind ik goed", zegt Been lovendtegenover het Algemeen Dagblad. "Voorheen had ik weleens het idee: die had best voor meer geld kunnen vertrekken."
Transferklappers als het vertrek van Givairo Read en Anis Hadj Moussa laten echter nog op zich wachten. Been is benieuwd hoe dat zal verlopen. "Wat als Read en Hadj Moussa pas op het allerlaatste moment weggaan? Ik hoop dat ze daar goed over nadenken en dat de vervangers klaar staan."
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 01 augustus 2026 om 17:16:
Mario Been is voorlopig onder de indruk van hetgeen technisch directeur Dévy Rigaux bezighoudt in zijn eerste maanden bij Feyenoord. De Belg wil een totaal andere selectie neerzetten in Rotterdam, maar toont zich geduldig bij de verkoop van spelers.
"Feyenoord verkoopt alleen nog maar voor de prijs die het zelf wil. Dat vind ik goed", zegt Been lovendtegenover het Algemeen Dagblad. "Voorheen had ik weleens het idee: die had best voor meer geld kunnen vertrekken."
Transferklappers als het vertrek van Givairo Read en Anis Hadj Moussa laten echter nog op zich wachten. Been is benieuwd hoe dat zal verlopen. "Wat als Read en Hadj Moussa pas op het allerlaatste moment weggaan? Ik hoop dat ze daar goed over nadenken en dat de vervangers klaar staan."
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Bij Club Brugge stond Dévy wel bekend als goede onderhandelaar wat ik vernomen heb de meeste Belgen vinden het raar dat hij naar Feyenoord is vertrokken maar de Eredivisie heeft blijkbaar toch aantrekkingskracht nog.
Bij Brugge besliste hij ook niet alleen en Eenhoorn is ook iemand die denkt in teamverband ik denk dat het een goede combinatie wordt maar nog niet is en de technische staf moet zich ook nog bewijzen.
Ajax is een ander soort club en vooral beursgenoteerde business Feyenoord heeft de transferrecords al met stappen verbeterd bedragen die voor heen ondenkbaar waren.
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2026/08/de-harde-onderhandelaar-devy-rigaux-begint-zijn-gelijk-te-halen-bij-feyenoord?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&
;utm_campaign=Headliner.nl
Op het eerste gezicht heb wel een goede indruk van de man.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 04 augustus 2026 om 21:49:
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2026/08/de-harde-onderhandelaar-devy-rigaux-begint-zijn-gelijk-te-halen-bij-feyenoord?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&
;utm_campaign=Headliner.nl
Op het eerste gezicht heb wel een goede indruk van de man.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dévy Rigaux