Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dirk Kuyt

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Meerdere sites melden dat Dirk achter de schermen er alles aan doet om Feyenoord sterker te maken. Hij schijnt ook bepalend te zijn geweest bij Karsdorp en aanblijven van Berghuis. Het blijft een held.

Dit bericht is gewijzigd op 30 mei 2020, 11:53:45.

 

+1/-0

We gaan het zien, ander mag hij lekker swift boys sterker maken

 

+1/-0

Dit gaat nooit lang goed op deze manier. Of je geeft hem formeel een functie met de verantwoordelijkheden die erbij horen, of hij blijft de jeugd doen en houdt het daarbij. Nu is hij een soort van schaduw TD en dus ook de schaduw baas van Stam, terwijl hij ook tot die laatste in een normale verhouding van trainer eerste elftal en jeugdtrainer staat.

 

+3/-0

Mja, de meeste geruchten over de rol van Kuijt komen uit de koker van Derksen, en die heeft on onduidelijke reden een grafhekel aan Kuijt. Diens opmerkingen moet je dus met een hele grote korrel zout nemen.

 

+1/-0

Ik ging af op de opmerkingen van Troost over Kuyt. Wat Derksen heeft gezegd weet ik eigenlijk niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 18 augustus 2019 om 21:17:

Dit gaat nooit lang goed op deze manier. Of je geeft hem formeel een functie met de verantwoordelijkheden die erbij horen, of hij blijft de jeugd doen en houdt het daarbij. Nu is hij een soort van schaduw TD en dus ook de schaduw baas van Stam, terwijl hij ook tot die laatste in een normale verhouding van trainer eerste elftal en jeugdtrainer staat.



Ben blij dat Dirk zijn nek uitsteekt, we hebben aan de paar interviews gezien die Sjakie doet zonder hulp wat ervan opverblijft.

 

+1/-0

Laat Dirk zich nou maar concentreren op de O-19, dit leid alleen maar af van zijn eigen werk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 21 augustus 2019 om 08:45:

Laat Dirk zich nou maar concentreren op de O-19, dit leid alleen maar af van zijn eigen werk.

Die ene training per dag en die een of twee wedstrijden per week. Het is de normaalste zaak van de wereld dat de trainer van )19 inspraak heeft. Dat Dirk misschien meer kan en mag doen heeft alles te maken met de zwakte van Sjakie en het ontbreken van leiding. De schuldigen hiervan zijn de VVF die iedereen wegjagen zonder een plan B.

 

+1/-0

Yup inspraak is normaal, maar de huidige situatie gaat natuurlijk wel veel te ver. Je moet hem natuurlijk niet serieuzer gaan nemen, dan je huidige hoofdtrainer. Daar krijg je de interne strijd van.

De VvF zijn gewoon supporters die moet je ook niet teveel invloed geven. Dat van Geel weg moest is logisch, maar pols achter de schermen wel eerst naar mogelijke vervangers. Doe je dat niet dan krijg je wat er is gebeurt.

Dat Loekie weg is, daar kan ook niemand een traan om laten binnen Feyenoord en daar buiten, maar wachten op je droomkandidaat is natuurlijk ook behoorlijk dom.

Ze moeten zo snel mogelijk een sterke interim directeur aanstellen, die de lijnen gaat uitstippelen en Troost en co gaat beteugelen. Er is heus wel iemand te vinden in het old boys netwerk van de RvC.

 

+2/-0

Beetje idioot om dirk meteen hoofdtrainer te maken. Ik vind het een geweldige kerel maar hij heeft 0 ervaring. Zonder ervaring maak je allerlei beginnersfouten en dat kan niet bij Feyenoord.

Bij volksclubs als ADO, Go ahead of Den Bosch zou die prima een paar jaartjes ervaring op kunnen doen.

 

+1/-0

Laat ik voorop stellen dat ik Dirk Kuyt een goede speler heb gevonden en dat mede dankzij hem Feyenoord kampioen is geworden.

Ik snapte toen heel goed dat Dirk heel teleurgesteld was dat hij bij de een na laatste wedstrijd (Excelsioor, het had de kampioenswedstrijd moeten zijn geweest) niet werd opgesteld.

Hij is naar Feyenoord gegaan om zijn oude club weer te helpen er bovenop te komen, natuurlijk voor een goed salaris, en ik heb Dirk gezien als een hardwerkende speler die zijn doelpunten maakte en het team op sleeptouw nam.

Feyenoord verloor de een na laatste wedstrijd tegen Excelcioor, en de week daarop was Gio huiverig, en Dirk stond in de basis, maakte alle drie winnende doelpunten en Feyenoord werd kampioen, ook Elia moet ik niet vergeten in het verhaal die was ook van zeer grote waarde.

Laten wij dit niet vergeten.

Nu het trainers schap: afgezien dat ik Dirk erg mag is dit onbegrijpelijk.

Door Dirk Kuyt nu alvast naar voren te schuiven, maakt je het voor je huidige trainer Dick Advocaat onmogelijk om er nog eens een jaar aan toe te voegen.

Stel dat onze Dick Advocaat weer een heel goed seizoen met Feyenoord afsluit, en hij toch weer een jaar er aan toe wil voegen, maak je die onmogelijk, om Dirk Kuyt als hoofdtrainer aan te stellen, je sluit nu de deur voor hem.

Feyenoord maakt zoveel fouten in hun beleid, telkens kom je weer zaken tegen die onbegrijpelijk zijn.


Dit vind ik zo en zo dom, ten tweede is Kuyt onervaren als hoofd trainer

 

+1/-0

Ja, hij moet eerst ervaring op doen bij kleinere clubs.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 30 mei 2020 om 22:21:

Laat ik voorop stellen dat ik Dirk Kuyt een goede speler heb gevonden en dat mede dankzij hem Feyenoord kampioen is geworden.

Ik snapte toen heel goed dat Dirk heel teleurgesteld was dat hij bij de een na laatste wedstrijd (Excelsioor, het had de kampioenswedstrijd moeten zijn geweest) niet werd opgesteld.

Hij is naar Feyenoord gegaan om zijn oude club weer te helpen er bovenop te komen, natuurlijk voor een goed salaris, en ik heb Dirk gezien als een hardwerkende speler die zijn doelpunten maakte en het team op sleeptouw nam.

Feyenoord verloor de een na laatste wedstrijd tegen Excelcioor, en de week daarop was Gio huiverig, en Dirk stond in de basis, maakte alle drie winnende doelpunten en Feyenoord werd kampioen, ook Elia moet ik niet vergeten in het verhaal die was ook van zeer grote waarde.

Laten wij dit niet vergeten



Nog iets wat je niet moet vergeten: Als Vilhena geen geel gepakt had bij Excelsior uit, had Dirk onder Gio echt niet gestart in de basis tegen Heracles. Sowieso onbrgrijpelijk in die periode, van Gio, maar okee

 

+1/-0

Ik hoop dat ze die belofte een aantal jaar gaan uitstellen, want anders wordt het een ramp. Een onervaren Kuijt samen Fonsie Groenendijk en Larsson en dat zijn nou ook niet bepaald de meest talentvolle trainers...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 31 mei 2020 om 10:53:

Ik hoop dat ze die belofte een aantal jaar gaan uitstellen, want anders wordt het een ramp. Een onervaren Kuijt samen Fonsie Groenendijk en Larsson en dat zijn nou ook niet bepaald de meest talentvolle trainers...



Ik snap sowieso dat soort keuzes niet: Gio, Stam en nu Kuyt....
Had liever een type Ten Cate, Fraser gezien, of dat kereltje van AZ. Knap wat die neergezet heeft....

 

+1/-0

ik vind dat door jan en alleman Kuyt wordt neergesabeld. De Amsterdammers Spaan en van Gelder voorop. Nee Danny Blind was een supertrainer bij 020 en Marcel Keijzer.....

 

+1/-0

Ik ben het helemaal met eens Willem, ik vind het een goede speler geweest en hij heeft veel betekend voor Feyenoord, dat zal je in al mijn stukjes terug vinden die over Dirk gaan.

Maar om hem voordat het nieuwe seizoen nog moet beginnen hem nu al naar voren te schuiven als nieuwe trainer voor na dit seizoen, dat is dom en vreemd, ook naar je huidige trainer die het zo goed doet hoe kan je dat doen.

Waarom gebeuren deze dingen toch bij zo'n club als Feyenoord, er zitten toch geen domme koppen in het bestuur en in de leiding.

 

+1/-0

Dirk gaat scheiden van Gertrude; niet leuk natuurlijk en al helemaal niet na 22 jaar samen, lijkt mij.

Maar dat is de reden dat hij Jong Feyenoord niet gaat trainen en ook houdt hij zich voorlopig niet bezig met een toekomstig hoofdtrainerschap bij Feyenoord, volgens de Telegraaf.

 

+1/-0

Dirk Kuijt blijkt toch niet zo Christelijk te zijn, dan als hij altijd voor deed. Zo brokkelt zijn image beetje bij beetje verder af.

 

+1/-0

Dirkie komt er wel bovenop. Wel klote als je 4 kinderen hebt en je gaat scheiden maar er zal idd wel iets voorgevallen zijn. Tzal niet om een ruzietje ofzo gaan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dirk Kuyt