Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 14.281
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Feyenoord-Excelsior Rotterdam
Man van de Wedstrijd NAC Breda-Feyenoord: -
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.653
Reg.: 11 januari 2008
Feyenoord-Excelsior Rotterdam 3-1 (1-1)
Waarschijnlijk gebeurd er helemaal niks, als je onderstaand bericht moet geloven.
We gaan gewoon verder of er niks aan de hand, als dit waar is is dit ongelofelijk.
Wat wanbeleid, het lijkt wel of dit project Van Persie ten koste van alles moet slagen.
En als het niet lukt, zeggen we dat is jammer en gaan we weer verder met het wanbeleid wat nu gevoerd wordt.
Woordvoerder schetst ander beeld: "Overleg niet speciaal ingelast over positie Van Persie"
Het lijkt er niet op dat Feyenoord Robin van Persie deze maandag gaat wegsturen. Maandag komt de clubleiding bij elkaar, wat na het teleurstellende gelijkspel tegen NAC Breda al snel tot speculaties leidde over de uitkomst van dat gesprek. Een woordvoerder van de club schetst tegenover RTV Rijnmond echter een ander beeld.
"Volgens een woordvoerder van de club is er geen sprake van een extra ingelast overleg over de positie van Van Persie", schreef het regionale medium. "Het lijkt erop dat de clubleiding van Feyenoord ook nog vertrouwen heeft in de trainer", werd daaruit geconcludeerd.
De al eerder geplande vergadering vindt wel plaats, maar de positie van Van Persie zal er dus niet het hoofdonderwerp zijn. De huidige sportieve crisis komt wel ter sprake, maar de clubleiding overlegt ook over onderwerpen als de eenwording met De Kuip en de uitkoop van de Vrienden van Feyenoord komen ter sprake.
Maandagavond vindt het overleg van de clubleiding plaats. Eerst praat de directie met de Raad van Commissarissen; vervolgens gaan ze in gesprek met de Vrienden van Feyenoord.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.905
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 09 maart 2026 om 11:39:
Alleen vind ik het moment nu niet goed je bent verwikkeld in een strijd om die begeerde tweede plek met drie teams. Je hebt het nog in eigen hand.
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.291
Reg.: 17 november 2024
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 09 maart 2026 om 00:02:
Het is alsof heel Nederland wacht op zijn ontslag. Maar laat hem dit seizoen afmaken tenzij je wordt vernederd tegen dit ajax.
Op den duur denk ik met deze hetze ik kies voor de underdog geef Van Persie ook al ben ik zeer kritisch een contract verlenging.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 09 maart 2026 om 12:28:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 09 maart 2026 om 11:39:
Alleen vind ik het moment nu niet goed je bent verwikkeld in een strijd om die begeerde tweede plek met drie teams. Je hebt het nog in eigen hand.
Dat is de inschatting die de RvC en de directie moet maken. Kan je die tweede plek veilig stellen met RvP aan het roer of heb je betere kansen met een andere trainer. Mij lijkt het dat er verandering nodig is maar volgens de laatste berichten willen ze bij RvP behouden.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.647
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 09 maart 2026 om 14:03:
(...)Wat kan een andere trainer in 8 wedstrijden nog bereiken ze gaan echt niet eens veel beter voetballen. Wat we nu zien is het wel in de zomer nieuwe kansen er is veel gebeurd dit seizoen bijzonder teleurstellend.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Als Valente zegt dat het niet aan de staf lag in die wedstrijd tegen Twente dan neem ik aan dat dat waar is. Tegen NAC vond ik het niet zo slecht hoor alleen geef je de goals kinderlijk weg. De spelers hebben zelf ook een verantwoordelijkheid dat mis ik een beetje in de kritiek alle focus is op Van Persie niet op Ahmedhodzic of Wellenreuther als die in de fout gaan. Gullit had gelijk !
Gullit steunt Van Persie: ''Er lijkt wel een jacht op hem geopend''
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Robin van Persie