Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Robin van Persie

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13

Schreuder zijn afkoopsom bedraagt 10 miljoen volgens Derksen lijkt me stug maar als dat waar is kunnen zowel ajax als Feyenoord dat nooit doen. Zegt wel wat over de ambities van Boekhoorn!

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 februari 2026 om 00:34:

Schreuder zijn afkoopsom bedraagt 10 miljoen volgens Derksen lijkt me stug maar als dat waar is kunnen zowel ajax als Feyenoord dat nooit doen. Zegt wel wat over de ambities van Boekhoorn!

Een trainer die de club successen brengt, is zo'n bedrag misschien wel méér waard dan een buitenspeler die onder een niet zo goede trainer niet uit de verf komt.

Het enige probleem met dit bedrag, is hoe je dat gaat 'wegboeken'.

Kun je een afkoopsom voor een trainer op eenzelfde manier in de boeken opnemen als een transfersom van een speler? -Ik denk het wel.

In dat geval kun je de afkoopsom over de contractperiode die je met de trainer overeenkomt afschrijven, en op jouw beurt ook weer een afkoopsom opnemen indien de trainer voortijdig een stap omhoog wil maken.

Enige is dat wanneer het niet werkt en je de trainer moet ontslaan, het wellicht een probleem kan worden omdat je dan ook de restafschrijving in één keer moet afboeken. Bovenop de ontslagvergoeding.

+1/-0

Voor mij is dit mijn favoriet, Kjetil Knutsen van FK Bodø/Glimt, zie ook de link hieronder.

https://www.ad.nl/voetbal/agressieve-speelstijl-en-opvallend-ritueel-bij-tegengoal-zo-zet-bod-glimt-de-champions-league-op-stelten~a6a67df3/?slug_rd=1link

+1/-0

Voor mij ook! Maar Feyenoord moet snel zijn, want grote clubs gaan in de rij staan voor hem. Heb Bode/Glimt gisteravond zien voetballen. Zeer goed elftal zonder zwakke plekken. Met jongens die in de Nederlandse competitie hebben gevoetbald, zoals Evjen.

Dit bericht is gewijzigd op 25 februari 2026, 17:21:22.

+1/-0

En met oud Feyenoord speler Fredrik Bjørkan

+1/-0

Is inmiddels natuurlijk compleet onhaalbaar

+1/-0

Als de aanstelling van Kees van Wonderen een voorbode is van een trainerswissel, zet ik mijn geld op Paul Simonis. Het netwerk van de nieuwe TD is beperkt, maar met Simonis heeft hij 4 jaar gewerkt. Eerst was hij assistent bij Go Ahead, vervolgens is hij meegegaan naar Heerenveen.

Als Simonis in de tussentijd niet ergens anders tekent, lijkt hij mij de meest logische vervanger van van Persie.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 27 februari 2026 om 06:54:

Als de aanstelling van Kees van Wonderen een voorbode is van een trainerswissel, zet ik mijn geld op Paul Simonis. Het netwerk van de nieuwe TD is beperkt, maar met Simonis heeft hij 4 jaar gewerkt. Eerst was hij assistent bij Go Ahead, vervolgens is hij meegegaan naar Heerenveen.

Als Simonis in de tussentijd niet ergens anders tekent, lijkt hij mij de meest logische vervanger van van Persie.

Dat lijkt inderdaad de deal die in de maak is.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Robin van Persie