Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Edgar Miguel Ié

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Waar was hij dan gisteren? :huh:

 

+1/-0

terug naar Trabzonspor graag...

 

+1/-0

Welcome back Edgar ! Hebben we drie portugezen nu.

 

+1/-0

Ik dacht dat het niet erger kon dan Van Beek. Ze hebben toch iemand weten te vinden, best knap.

 

+2/-0

Volgens mij krijg Feyenoord geld toe om hem op te leiden. :B

 

+1/-0

Ik snap dat er aanzienlijk minder mensen op de tribunes mogen, maar nog steeds denk ik dat daar minimaal vijf mensen tussen zitten die het beter zouden doen dan deze harry.

 

+2/-0

Ben niet zo negatief als jullie, hij hoeft tenminste niet tewennen kan gelijk tegen PEC aan de bak. Die turken wilden alleen verkopen, dus huur met optie tot koop lijkt me prima onderhandeld door Frank. Mag hij zich eerst een seizoen bewijzen.

 

+1/-0

En mischien kan hij ook op rechtsback met zijn snelheid.

 

+1/-0

Er zit wel iets in deze jongen, hij kan redelijk goed verdedigen maar hij maakt ook van die stomme fouten. Handig voor erbij, hij kent het team, kent de trainer en kan als back up dienen als er iemand geblesseerd raakt. Niet ontevreden mee.

 

+1/-0

Wat een verschrikking...

 

+1/-0

Botteghin behouden, nog geen enkele verkoop en ie weer terug... Het is wel oer en oer conservatief bij Feyenoord...

Selecteer nu eens sneller door!

Konden die nieuwe scouts van Arnesen echt niks beters vinden??? Dat is dan wel behoorlijk sneu...

Geen geld maar toch al 8 miljoen uitgegeven waar we bij het eerste enkel diemers en bozenik voor hebben gekregen...

Tja ie kan dan nu wel onze beste rechts back optie zijn... Je bent bij Feyenoord al snel een betere rechtsback... Want nieuwkoop is niet goed genoeg (op die positie) en geertruida is gewoon een snelle centrale verdediger.

 

+1/-0

Ia alweer teruggefloten want zijn club moet eerst aankopen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 september 2020 om 13:38:

Ia alweer teruggefloten want zijn club moet eerst aankopen



Laat hem daar aub blijven... Gun hem een leuke carriere maar ik vond Jan-Arie nog beter.

 

+1/-0

klopt maakt teveel hands en heeft altijd ruzie met de bal

 

+2/-0

op de manier zoals wij bezig zijn komt jan-arie ook nog terug als verdediger xD

 

+1/-0

Haha komt toch niet..

Feyenoord-watchers Mikos Gouka, Martijn Krabbendam en Dennis van Eersel doen de geruchten over de komst van Ié op Twitter af als 'onzin'. Volgens bronnen van de journalisten is de komst van de 26-jarige verdediger niet aan de orde. Gouka reageert duidelijk op de vragen: ''Speler komt niet.''

 

+1/-0

gelukkig dus niet

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Home of History » Edgar Miguel Ié