Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Dick Advocaat

Deze normale topic is open en bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43

Verslaan de nummer 3 MVV met 2-1, ook in de beker is ADO door. Mischien loten we ze wel morgen zou leuk zijn.
Dickie krijgt de boel wel op de rit daar na Stam vervangt hij nu Kuijt dus kon ook niet slechter.

+1/-0

Je vergeet een ding; Dickie is klasses groter dan Kuijt.

+1/-0

ADO Den Haag heeft vrijdag in de Keuken Kampioen Divisie voor een aardige stunt gezorgd door PEC Zwolle te verslaan. Het elftal van de geroutineerde coach Dick Advocaat won op eigen veld met 3-1 van de koploper.

Den Haag pakt gewoon periode titel en kunnen dan promotie afdwingen.

+1/-0

Het is heel knap dat Advocaat het zo heeft weten om te draaien. Maar tegelijkertijd is Den Haag het aan haar stand verplicht om mee te strijden voor promotie, op welke manier dan ook, als je naar het spelersmateriaal kijkt.

Wat ze nu doen, lijdt de aandacht af van een gigantische puinhoop in bestuurlijk/organisatorisch opzicht.

In dat opzicht lijken Den Haag en Feyenoord wel een beetje op elkaar, al zijn het compleet andere situaties waarin beide clubs verkeren.

+1/-0

FC Utrecht? :B

Ron Jans kan ook..

+1/-0

1-0 Curacao the legend Advocaat gaat het flikken naar het WK !

+1/-0

Zoveel respect voor hem old school
Mooie dagen voor Den Haag De Mos een gigantische winst ADO of FC Den Haag terug in de eredivisie. In de zomer maar weer dagje Scheveningen pakken !

+1/-0

Voetbalicoon Guus Hiddink (79) prijst Feyenoord-coach Robin van Persie: 'Heel wijs om Advocaat aan zijn zijde te hebben'

Oud-voetbaltrainer Guus Hiddink noemt het een verstandige beslissing dat Feyenoord-coach Robin van Persie zich laat adviseren door Dick Advocaat. Hiddink, inmiddels 79 jaar, begeleidde de beginnende trainer zelf ook enige tijd en benadrukt dat het waardevol is dat Van Persie openstaat voor de inzichten van een ervaren adviseur.

'Mooi voor Advocaat'
De 79-jarige oud-coach van clubs als PSV en Chelsea vindt het mooi dat Advocaat niet achter de geraniums gaat zitten. "Hij heeft het lekker dicht bij huis, dus dan kan hij mooi naar de club of naar het trainingsveld om daar met Van Persie en zijn staf te sparren. Dat vind ik écht mooi en is ook alleen maar goed", gaat Hiddink verder. "Ik vind het dan ook heel wijs van Robin dat hij zo'n man aan zijn zij neemt."

+1/-0

Vergeet ook niet dat hij niet zo leuk vertrok bij Feyenoord kregen weinig waardering en hun bonussen niet dat hij het nu weer niet kan aanzien en de club weer wil helpen bewijst maar weer dat het een hele grote man is ook al is hij klein. :B

+1/-0

Dick Advocaat is bijna 80 jaar oud. Echt onvoorstelbaar dat we daarmee in zee gaan. Niet lullig bedoelt maar Feyenoord moet juist richting het moderne voetbal, sneller, intensiever, via opkomende backs en dan gaan we iemand aannemen die met zijn beste tijd 30 jaar geleden had. Kom op zeg...

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 20 maart 2026 om 09:15:

Dick Advocaat is bijna 80 jaar oud. Echt onvoorstelbaar dat we daarmee in zee gaan. Niet lullig bedoelt maar Feyenoord moet juist richting het moderne voetbal, sneller, intensiever, via opkomende backs en dan gaan we iemand aannemen die met zijn beste tijd 30 jaar geleden had. Kom op zeg...

Hebben ze hem dan ingehuurd om het toekomstig beleid te bepalen? Dan heb ik wat gemist.

+1/-0

Knakkie schreef op 20 maart 2026 om 12:55:

Hebben ze hem dan ingehuurd om het toekomstig beleid te bepalen? Dan heb ik wat gemist.

Advocaat moet ook wat tedoen hebben paar uurtjes per week soort dagbesteding haha en hopelijk steekt Van Persie er wat van op.

+1/-0

Dat zeg ik nergens. Je maakt assumpties.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 20 maart 2026 om 17:06:

Advocaat moet ook wat tedoen hebben paar uurtjes per week soort dagbesteding haha en hopelijk steekt Van Persie er wat van op.

Precies dit gevoel krijg ik erbij. Even lekker naar de dagbesteding.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 20 maart 2026 om 18:16:

Dat zeg ik nergens. Je maakt assumpties.

Wat bedoel je dan met Feyenoord moet richting het moderne voetbal? Dan heb je het over de ontwikkeling van het elftal op langere termijn en niet voor de 7 wedstrijden die dit seizoen nog telt. Daar telt alleen dat Feyenoord richting CL moet met bijbehorende inkomsten.

Dit bericht is gewijzigd op 20 maart 2026, 21:32:03.

+1/-0

Van Gaal, Hiddink, Advocaat zijn hele grote trainers geweest mar als Koeman het WK wint overtreft hij ze alle drie.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 22 maart 2026 om 02:09:

Van Gaal, Hiddink, Advocaat zijn hele grote trainers geweest mar als Koeman het WK wint overtreft hij ze alle drie.

Dat gaat dus nooit lukken, klaar! :nee

+1/-0

Sobat schreef op 22 maart 2026 om 02:56:

Marc Acardipane schreef op 22 maart 2026 om 02:09:

Dat gaat dus nooit lukken, klaar! :nee

Never say never we hebben een aardig team dit jaar de laatste keer in de VS met Advocaat ging het ook goed tot die wedstrijd tegen Brazilië helaas Nederland gaat een keer Wereldkampioen worden na 3 verloren finales.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43

Feyenoord Forum » Home of History » Dick Advocaat