Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Gini Wijnaldum

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 06 juni 2021 om 12:17:

Gaat nu bij PSG tekenen voor drie jaar met een salaris van 8 miljoen per jaar. 24 miljoen voor drie jaar, dat lijkt mij wel een aardig centje voor zijn "pensioen". :B



Nou begrijp ik waarom dit zo snel rond kwam :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 06 juni 2021 om 13:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 06 juni 2021 om 12:17:

Gaat nu bij PSG tekenen voor drie jaar met een salaris van 8 miljoen per jaar. 24 miljoen voor drie jaar, dat lijkt mij wel een aardig centje voor zijn "pensioen". :B



Nou begrijp ik waarom dit zo snel rond kwam :D


Uiteraard :B Daar komt nog een mooi bedrag aan tekengeld bij en dat zal ook niet misselijk zijn.

 

+1/-0

Geef hem eens ongelijk, hij is meteen binnen na die drie jaar.

Slimme zet van hem, Barca grijp er naast, en daarna naar :feyenoord

 

+1/-0

Ha ha en dan gratis bij Feyenoord spelen, nou zoooo dom is-ie ook weer niet ...

 

+1/-0

Georginio Wijnaldum is “seriously reflecting” on his PSG future

Worried about his spot in the Netherlands squad for the upcoming World Cup, Georginio Wijnaldum (31) is seriously considering his future at PSG, according to Goal.

Wijnaldum has not been called up for the latest round of Netherlands fixtures after a difficult year at PSG, and is, therefore “seriously thinking about his future as he wants to regain his place in the national side.”

Someone closely involved in the case has said, “Everything remains open and no decision has been taken. The next step will be to know who the coach will be.”

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 juni 2022 om 13:22:

Georginio Wijnaldum is “seriously reflecting” on his PSG future

Worried about his spot in the Netherlands squad for the upcoming World Cup, Georginio Wijnaldum (31) is seriously considering his future at PSG, according to Goal.

Wijnaldum has not been called up for the latest round of Netherlands fixtures after a difficult year at PSG, and is, therefore “seriously thinking about his future as he wants to regain his place in the national side.”

Someone closely involved in the case has said, “Everything remains open and no decision has been taken. The next step will be to know who the coach will be.”



Altijd leuk deze fase van dromen, hoop en verwachting :) Maar Gini op 10 zou fantastisch zijn natuurlijk

 

+1/-0

Jaartje huren kan men altijd proberen.

 

+2/-0

Als een langer verblijf van Til (financieel) niet haalbaar is, zou Wijnaldum een geweldige vervanger zijn. Maar waarschijnlijk is zijn komst nog meer onmogelijk.

Zou wel grappig zijn, dan ‘vindt’ het Nederlandse journaillle het onbegrijpelijk dat Wijnaldum niet geselecteerd wordt en Til wel, bevragen ze van Gaal daar expliciet over. En haalt Feyenoord Wijnaldum als vervanger van Til…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 02 juni 2022 om 18:17:

Als een langer verblijf van Til (financieel) niet haalbaar is, zou Wijnaldum een geweldige vervanger zijn. Maar waarschijnlijk is zijn komst nog meer onmogelijk.

Zou wel grappig zijn, dan ‘vindt’ het Nederlandse journaillle het onbegrijpelijk dat Wijnaldum niet geselecteerd wordt en Til wel, bevragen ze van Gaal daar expliciet over. En haalt Feyenoord Wijnaldum als vervanger van Til…



Los van de haalbaarheid, waarom niet een hengeltje uitgooien?

 

+2/-0

Het salaris van Wijnaldum bij PSG is groter dan de hele salarispost van de totale selectie van Feyenoord…..

 

+1/-0

Er was in de winter al sprake van dat hij verhuurd zou worden Arsenal zou interesse hebben gehad.

 

+1/-0

Begrijpelijk, dat Wijnaldum niet geselecteerd is voor het Nederlands Elftal. Hij heeft geen basisplaats bij zijn club. Wijnaldum is een voetballer op zijn retour. De club heeft jonge ambitieuze voetballers nodig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 02 juni 2022 om 22:59:

Begrijpelijk, dat Wijnaldum niet geselecteerd is voor het Nederlands Elftal. Hij heeft geen basisplaats bij zijn club. Wijnaldum is een voetballer op zijn retour. De club heeft jonge ambitieuze voetballers nodig.



Die jonge talenten kunnen zich enkel goed doorontwikkelen, als er goede, ervaren spelers om hen heen staan.

Spelers waar ze zich aan kunnen optrekken, die de balans en ondergrens in het team bewaken en waar ze zich wanneer nodig achter kunnen verschuilen.

Feyenoord heeft qua leeftijdsopbouw mijn inziens een behoorlijk goede balans in de spelersgroep. In die zin is de komst van “een Wijnaldum” niet direct noodzaak. Maar zijn komst zou het team als geheel wel van een enorme kwaliteitsimpuls voorzien, waar alle jongere spelers profijt van zouden hebben.

Gaat niet gebeuren, Wijnaldum zou gek zijn om het salaris te laten lopen wat hij momenteel in Parijs binnenharkt. Ik zou mijn contract daar ook lekker uitdienen, indien nodig op de bank. Zijn plek in Oranje staat nu op de tocht, hij zal meer moeten gaan spelen en wellicht verhuurd willen worden. Als PSG daarin medewerking wil verlenen (ik kan me goed voorstellen dat ze hem bij het team willen houden als 12de man), zul je een flink deel van z’n salaris moeten ophoesten. Daar kan geen enkele Nederlandse club aan voldoen.

 

+1/-0

Bij oranje was er een kliekje ontstaan wat slecht is voor het teambelang Louis probeert nu een team tesmeden wat voor hem door het vuur gaat.

 

+1/-0

Waar baseren mensen hier op dat Wijnaldum naar Feyenoord zal komen als verhuurd of verkocht mag worden? Het is maar de vraag of hij nog een Feyenoordhart heeft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Romojo schreef op 03 juni 2022 om 13:12:

Waar baseren mensen hier op dat Wijnaldum naar Feyenoord zal komen als verhuurd of verkocht mag worden? Het is maar de vraag of hij nog een Feyenoordhart heeft.



die heeft hij meer dan voor PSV.

 

+1/-0

Heeft nog veel banden in Rotterdam blijft zijn hometown.

 

+2/-0

Rob Jacobs ziet hem graag komen; hij zal nou toch wel een keer uitgeteld zijn? :B :D

 

+1/-0

Heeft gezegd dat als hij terugkeert naar NL zijn voorkeur uitgaat naar Feyenoord, geen verrassing voor mij is ook zijn hometown, maar hoeven ajax en psv dus niet aantekloppen.

 

+1/-0

Roma heeft een optie hem voor 8 miljoen over te nemen en dan ligt Gini tot 2025 vast. Daarna is die 35, ik weet het niet hoor...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Home of History » Gini Wijnaldum